اینستاگرام| سایت اینستاگرام| نصب اینستاگرام

اینستاگرام با دو سورپرایز بروزرسانی شد | فعال شدن دو قابلیت جذاب در استوری و کامنت اینستاگرام

نسخه جدید اینستاگرام از دو قابلیت جدید پشتیبانی می‌کند.

اینستاگرام با دو سورپرایز بروزرسانی شد | فعال شدن دو قابلیت جذاب در استوری و کامنت اینستاگرام

اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه اجتماعی حال حاضر در جهان است. میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنند. اینستاگرام به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است اما به زودی برخی امکانات آن به صورت اشتراکی عرضه خواهد شد. اینستاگرام در سال جاری نسخه‌ای مشابه توییتر با نام تردز را عرضه کرد که با استقبال خوبی همراه شد. گفته می شود بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام صفحه شخصی و بیزینسی دارند.

اینستاگرام به‌صورت آزمایشی به برخی از کاربرانش امکان داده است در بخش دیدگاه پست‌ها، نظرسنجی ایجاد کنند. با این کار، تعامل کاربران با پست‌ها بیشتر می‌شود و در نهایت تولیدکنندگان محتوا نفع می‌برند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در کانال اختصاصی خودش در این شبکه‌ی اجتماعی، تغییر جدید را اطلاع‌رسانی کرد. او می‌گوید که نظرسنجی بخش دیدگاه‌ها را می‌توان افزون‌بر پست‌های عادی به پست‌های بخش ریلز اضافه کرد. قابلیت جدید اینستاگرام فعلاً در دسترس تعداد بسیار محدودی از کاربران است، اما به‌زودی به‌صورت گسترده منتشر می‌شود.

برگزاری نظرسنجی در کامنت اینستاگرام

به نوشته زومیت، رابط کاربری نظرسنجی دیدگاه‌ها شباهت زیادی به نظرسنجی‌های بخش استوری دارد. کاربران اینستاگرام سال‌ها است که می‌توانند ازطریق بخش استوری، نظرسنجی بگذارند.

بر اساس اسکرین‌شات منتشرشده توسط آدام موسری، تمامی کاربران می‌توانند ببینند که چند نفر در نظرسنجی شرکت کرده‌اند. فعلاً مشخص نیست که نظرسنجی‌ها تا چه مدت پس از انتشار، باز می‌مانند. شاید کاربران بتوانند بین بازه‌های زمانی مختلف مثل ۱۲، ۲۴ و ۴۸ ساعت، گزینه‌ی مدنظر خود را انتخاب کنند.

اینستاگرام در ماه‌های اخیر تلاش کرده است بخش دیدگاه پست‌ها را بسیار تعاملی‌تر کند. این شرکت بهار امسال ارسال تصاویر گیف را در بخش دیدگاه‌ها امکان‌پذیر کرد.

اینستاگرام همچنین روی قابلیت‌های جدیدی برای بخش استوری کار می‌کند. به‌زودی کاربران می‌توانند استوری‌ها را با فهرستی منتخب از کاربران به‌اشتراک بگذارند، مشابه کاری که اکنون Close Friends انجام می‌دهد.

قابلیت جالب در بخش استوری اینستاگرام

اینستاگرام به‌زودی به کاربرانش امکان می‌دهد که استوری‌ها را صرفاً با افرادی خاص به اشتراک بگذارند.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام، می‌گوید که در حال آزمایش این است تا به کاربران اجازه دهد استوری‌های خود را با مخاطبین حاضر در لیست‌های سفارشی به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام

در حال حاضر، اینستاگرام قابلیت کلوزفرند را برای اضافه کردن لیست دوستان صمیمی و اشتراک‌گذاری استوری دارد. قابلیت جدید اینستاگرام برای افرادی مناسب است که صفحه‌ی عمومی دارند، اما می‌خواهند استوری‌ها را صرفاً با گروهی خاص از مخاطبان به‌ اشتراک بگذارند.

به‌گزارش انگجت، امکان ایجاد چندین گروه برای اشتراک‌گذاری استوری برای اشخاص مدنظر هم برای کاربران اینستاگرام فراهم می‌شود. این قابلیت به اینفلوئنسرها کمک زیادی می‌کند و گزینه‌های بیشتری را برای اشتراک‌گذاری و هدف قرار دادن مخاطبان ارائه می‌دهد.

آدام موسری گفت: «کاربران می‌توانند استوری‌ها را با گروه‌های کوچک‌تر به اشتراک بگذارند و کنترل بیشتری بر روی دنبال‌کنندگان خواهند داشت.»

طبق تصاویری که اینستاگرام به اشتراک گذاشته، می‌توانید گروهی کوچک برای خواهر و برادر خود یا افرادی که عاشق غذا هستند ایجاد کنید و استوری‌ها را بر اساس علاقه‌ آن‌ها به اشتراک بگذارید. این قابلیت هنوز درحال آزمایش است و زمان انتشار رسمی آن معلوم نیست.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار