اینستاگرام| سایت اینستاگرام| نصب اینستاگرام

چجوری لایک اینستاگرام را مخفی کنیم؟ | ترفند نشان دادن ویو به جای لایک در اینستاگرام

از مهمترین مواردی که در اینستاگرام مورد توجه قرار می گیرند، تعداد لایک و تعداد بازدید از پست های ارسالی است. هر دوی این موارد می توانند به شما در ارتقای پیج بیزینسی کمک کنند.

چجوری لایک اینستاگرام را مخفی کنیم؟ | ترفند نشان دادن ویو به جای لایک در اینستاگرام

اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه اجتماعی حال حاضر در جهان است. میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنند. اینستاگرام به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است اما به زودی برخی امکانات آن به صورت اشتراکی عرضه خواهد شد. اینستاگرام در سال جاری نسخه‌ای مشابه توییتر با نام تردز را عرضه کرد که با استقبال خوبی همراه شد. گفته می شود بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام صفحه شخصی و بیزینسی دارند.

 اینستاگرام یکی از شبکه های بسیار محبوبی است که دارای بخش های مختلف می باشد. با استفاده از برنامه اینستاگرام، در صورت داشتن اکانت کسب و کار و یا بیزینسی، می توانید به کسب درآمد فوق العاده بالایی دست پیدا کنید. در ادامه با سایت دیجی فالوور همراه باشید، تا با نحوه مخفی کردن لایک اینستاگرام و نحوه نمایش ویو به جای لایک، آشنا شوید.

از مهمترین مواردی که در اینستاگرام مورد توجه قرار می گیرند، تعداد لایک و تعداد بازدید از پست های ارسالی است. هر دوی این موارد می توانند به شما در ارتقای پیج بیزینسی کمک کنند. اما توجه داشته باشید که تعداد لایک پست های اینستاگرام در برخی موارد تاثیر منفی بر روحیه کاربران اینستاگرام دارد.

در برخی موارد کاربران به دلیل لایک پایین پست های ارسالی خود، از لحاظ روحی صدمه دیده و امید خود را برای رسیدن به یک جایگاه عالی در این برنامه از دست می ‌دهند و تلاش می ‌کنند تا تعداد لایک پست های خود را مخفی کنند. در این صورت تنها بازدید پست را در معرض نمایش کاربران قرار می دهند.

اهمیت مخفی کردن لایک اینستاگرام

اینستاگرام دارای امکانات و ویژگی‌ های مختلفی است. شما می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات این برنامه هر آنچه را که می خواهید تغییر دهید. یکی از قابلیت هایی که به تازگی به برنامه اینستاگرام افزوده شده است، امکان خاموش کردن و یا روشن کردن بخش مربوط به لایک های اینستاگرام است.

با استفاده از این ویژگی شما می توانید تعداد لایک های پست ارسالی خود در برنامه اینستاگرام را مخفی کنید. توجه داشته باشید زمانی که لایک اینستاگرام را خاموش می کنید، عدد آن در زیر پست اینستاگرام نشان داده نمی شود و تنها اسامی چند کاربر در زیر آن به نمایش در می آید. در نتیجه میتوان گفت با مخفی کردن تعداد لایک ها، دارندگان پیج های کسب و کار از لحاظ روحی، صدمه ندیده و می توانند با انرژی بیشتری به فعالیت خود در این بستر ادامه دهند.

اگر شما نیز تمایل به غیرفعال کردن تعداد لایک های پست های ارسالی خود دارید، بهتر است بدانید که می توانید آن را پس از افزایش تعداد فالوورهای خود و رسیدن به تعداد لایک مطلوب، مجدد فعال نمایید.

2

تاثیر مخفی کردن لایک اینستاگرام بر عملکرد پست ها

بی شک اینستاگرام برای پست هایی که دارای بالاترین میزان لایک هستند، اهمیت بیشتری قائل است. در حقیقت پست هایی با بالاترین تعداد لایک، نشان از کیفیت بالای پیج دارند. در حالت کلی توصیه می شود که لایک اینستاگرام را تنها به مدت یک الی دو هفته غیرفعال کنید. پس از آن مجدد آن را در معرض نمایش بگذارید.

فراموش نکنید که اگر میزان تعامل شما با پیج ها و کاربران اینستاگرام زیاد باشد و یا اینکه محتوای بسیار خوبی تولید کرده باشید، حتی بدون داشتن لایک نیز، می توانید به جایگاه خوبی در برنامه اینستاگرام دست پیدا کنید. در نتیجه تولید محتوای خلاقانه و ایجاد تعامل با دیگر کاربران این برنامه را فراموش نکنید.

نحوه فعال سازی بازدید اینستاگرام بجای لایک

یکی از مهمترین قابلیت های برنامه اینستاگرام که در بروزرسانی خود در سال ۲۰۲۳ از آن رونمایی کرد، پست ویدیوهای کوتاه به صورت ریلز است. همانطور که می دانید، در زیر پست های ریلز تنها تعداد لایک اینستاگرام قابل مشاهده است.

با عرض پوزش، امکان نمایش ویو به جای لایک در اینستاگرام وجود ندارد. نمایش تعداد بازدیدها در اینستاگرام توسط کاربران معمولی پشتیبانی نمی‌شود و تنها تعداد لایک‌ها قابل نمایش است. این امکان صرفاً برای برخی از صفحات و پروفایل‌های تجاری ویژه در نظر گرفته شده است.

وارد پروفایل هر پیج که بشوید مشاهده میکنید پست ها در سه بخش نمایش داده میشن بخش اول پست و ریلزها را باهم نمایش میدهد ،بخش دوم فقط ریلزها را نمایش میدهد،و بخش سوم فقط پست ها را نمایش میدهد و شما برای مشاهده ی ویوی ریلزها میتوانید به بخش دوم که فقط ریلزها را نمایش میدهد مراجعه فرمایید.

ولی اگر قصد دارید تعداد بازدیدها را برای پست‌های پروفایل خود مشاهده کنید، می‌توانید از ابزارها و برنامه‌های آنالیز شخص ثالث استفاده کنید. این ابزارها معمولاً قابلیت مانیتورینگ و آماردهی مشترک از حساب اینستاگرام شما را فراهم می‌کنند و اطلاعاتی مانند تعداد بازدیدها، نمایش‌ها، تعاملات و آمارهای پست های شما را نمایش میدهد

نحوه غیرفعال سازی لایک اینستاگرام

با غیرفعال سازی لایک اینستاگرام، تنها بخش بازدید آن قابل مشاهده خواهد بود. غیرفعال کردن این امکان در بستر اینستاگرام بسیار آسان است. بدین منظور ابتدا باید پست مورد نظر خود را برای ارسال در اینستاگرام انتخاب کنید. زمانی که می خواهید پست انتخاب شده را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید، باید وارد بخش تنظیمات پیشرفته شده و به اشتراک گذاری صفحه بروید.

سپس برای غیرفعال سازی آن، باید روی گزینه مخفی کردن تعداد لایک و مشاهده در این پست را کلیک کنید. با تکرار این مراحل، می توانید امکان مشاهده لایک را برای پست ارسالی مورد نظر فعال سازید.

یکی دیگر از روش هایی که می توانید از آن برای بستن لایک اینستاگرام استفاده کنید، زمانی است که شما پست را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید و دیگر نمی توانید از طریق مراحل بالا نسبت به غیرفعال سازی لایک اینستاگرام اقدام کنید. یا اینکه تمایل دارید امکان مشاهده لایک برای دیگر پست های قبلی خود را نیز غیرفعال نمایید.

بدین منظور باید روی پست ارسالی مورد نظر خود رفته و منوی سه نقطه را که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید. برای اینکه امکان مشاهده لایک را به مشاهده ویو یا بازدید تغییر دهید، باید گزینه hide like count را بزنید.

1

پس از این مرحله، در زیر پست پسندیده شده توسط ( نام کاربران) را نشان می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت دیجی فالوور مراجعه کنید و به پاسخ تمامی پرسش های خود در مورد نحوه استفاده از امکانات و ویژگی های اینستاگرام دست پیدا کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از سایت دیجی فالوور، سعی کردیم شما را با نحوه نمایش ویو به جای لایک در اینستاگرام و تاثیر غیرفعال سازی لایک بر عملکرد پست های اینستاگرام، آشنا سازیم. لایک و بازدید اینستاگرام، دو مورد از مهمترین مواردی هستند که تمامی دارندگان اکانت های بیزینسی به آن توجه دارند.

در برخی موارد دارندگان این نوع اکانت ها برای جلوگیری از تضعیف روحیه در اثر کاهش تعداد لایک پست های ارسالی، اقدام به بستن یا غیرفعال کردن تعداد لایک پست های خود در اینستاگرام دارند. در صورت هرگونه سوال، می توانید با کارشناسان مجرب سایت دیجی فالوور ارتباط برقرار کنید.

 

منبع: دیجی فالوور
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار