اینستاگرام| سایت اینستاگرام| نصب اینستاگرام

دانلود ویدئو از اینستاگرام سه سوته! | عکس و فیلم های اینستاگرام را به راحتی دانلود کنید

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها، ویدیوهای مدنظرتان را به‌راحتی از اینستاگرام دانلود کنید.

دانلود ویدئو از اینستاگرام سه سوته! | عکس و فیلم های اینستاگرام را به راحتی دانلود کنید

اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه اجتماعی حال حاضر در جهان است. میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنند. اینستاگرام به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است اما به زودی برخی امکانات آن به صورت اشتراکی عرضه خواهد شد. اینستاگرام در سال جاری نسخه‌ای مشابه توییتر با نام تردز را عرضه کرد که با استقبال خوبی همراه شد. گفته می شود بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام صفحه شخصی و بیزینسی دارند.

بسیاری از ما عاشق ویدئوهای خلاقانه و زیبایی هستیم که در اینستاگرام به‌اشتراک گذاشته می‌شود؛ اما هر بار که می‌خواهیم ویدئویی را ذخیره کنیم، با مشکلی مواجه می‌شویم؛ زیرا امکان دانلود ویدئو از این شبکه‌ی اجتماعی وجود ندارد. گفتنی است که پست‌های مدنظر را می‌توان در حساب خود ذخیره کرد؛ اما در این سناریو، ویدئوها فقط در اپلیکیشن دردسترس هستند. به‌هرحال، راهکارهای ساده‌ای وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ویدئوهای مودنظرتان را از اینستاگرام دانلود کنید.

در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد چگونه با استفاده از ابزارهای تحت‌وب، برنامه‌های موبایل و غیره، هر ویدیویی را از اینستاگرام دانلود کنید.

دانلود ویدئو از اینستاگرام چگونه است؟

به نوشته زومیت، Blastup ابزاری تحت‌وب برای دانلود از اینستاگرام است. همان‌گونه که شما نیز انتظار دارید، روند دانلود ویدیو با ابزار یادشده ساده است. لینک مطلبی که در اینستاگرام به‌صورت عمومی منتشر شده، کپی و در ابزار Blastup جای‌گذاری کنید. سپس، روی گزینه‌ی Download Post کلیک کنید.

درادامه، خواهید دید فایل ویدیو با فرمت MP4 به‌سرعت دانلود می‌شود. همچون سایر سرویس‌هایی که در این مطلب ذکر می‌شود، با ابزار Blastup امکان دانلود محتوای رسانه‌ای از لینک‌های خصوصی (private) را نخواهید داشت؛ حتی اگر دنبال‌کننده‌ی حساب کاربری مربوط‌ به آن لینک باشید.

ابزار Blastup برای دانلود ویدیو از اینستاگرام

شما می‌توانید به‌راحتی از‌طریق برنامه‌ی تحت‌وب Blastup، ویدیو اینستاگرامی مدنظرتان را از روی کامپیوتر یا تبلت یا گوشی هوشمند دانلود کنید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار