اینستاگرام| سایت اینستاگرام| نصب اینستاگرام

اینستاگرام دوستانت را به راحتی پیدا کن | دو ترفند پیدا کردن دوستان و آشنایان در اینستاگرام

دو روش برای پیدا کردن صفحه اینستاگرام دوستان و آشنایان وجود دارد.

اینستاگرام دوستانت را به راحتی پیدا کن | دو ترفند پیدا کردن دوستان و آشنایان در اینستاگرام

اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه اجتماعی حال حاضر در جهان است. میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنند. اینستاگرام به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است اما به زودی برخی امکانات آن به صورت اشتراکی عرضه خواهد شد. اینستاگرام در سال جاری نسخه‌ای مشابه توییتر با نام تردز را عرضه کرد که با استقبال خوبی همراه شد. گفته می شود بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام صفحه شخصی و بیزینسی دارند.

دو روش برای پیدا کردن صفحه اینستاگرام دوستان و آشنایان وجود دارد.

اگر می‌خواهید حساب اینستاگرام فهرست مخاطبان گوشی‌تان را پیدا کنید، در این مقاله روش آسان پیدا‌کردن ایدی اینستا با شماره را به شما آموزش می‌دهیم.

به‌تازگی حساب اینستاگرامی‌تان را ساخته‌اید یا به فکر راه‌اندازی آن هستید (آموزش ساخت اکانت اینستاگرام) تا راحت‌تر با دوستان و آشنایتان ارتباط داشته باشید؟ برای پیداکردن مخاطبان در اینستاگرام یا باید آی‌دی پروفایل همه را داشته باشید یا فهرست مخاطبانتان را با اینستاگرام همگام‌سازی کنید. پیدا‌کردن مخاطبان در اینستاگرام کار ساده‌ای است که در‌ادامه، نحوه‌ی آن را توضیح می‌دهیم.

پیداکردن مخاطبین در اینستاگرام

به نوشته زومیت، به دو روش می‌توانید دوستانتان را در اینستاگرام پیدا کنید:

اگر آی‌دی اینستاگرامشان را می‌دانید، آن را در تب جست‌وجو وارد کنید و روی حسابی که تطابق دارد، ضربه بزنید تا فالو شود.

اگر می‌خواهید افراد حاضر در فهرست مخاطبانتان را در اینستاگرام پیدا کنید، باید مخاطبان را با برنامه همگام‌سازی کنید تا حساب اینستاگرامشان برای فالو به شما پیشنهاد شود.

در‌ادامه، می‌خواهیم درباره‌ی روش دوم، یعنی پیدا‌کردن مخاطبان در اینستاگرام با همگام‌سازی فهرست مخاطبان، صحبت کنیم.

اینستاگرام

پیداکردن آی‌دی اینستا با شماره‌ی مخاطب

اینستاگرام را باز کنید و وارد صفحه‌ی پروفایلتان شوید.

در گوشه‌ی بالایی سمت راست، روی آیکون سه‌خط ضربه بزنید و Settings and Privacy را انتخاب کنید.

Follow and invite friends را انتخاب کنید.

روی Contacts Syncing ضربه بزنید و گزینه‌ی Follow Contacts را لمس کنید.

روی دکمه‌ی Continue بزنید. اگر تاکنون به اینستاگرام اجازه‌ی دسترسی به مخاطبان خود را نداده‌ باشید، پیامی حاوی درخواست دسترسی به مخاطبان ظاهر می‌شود. در این‌ صورت روی Ok ضربه بزنید.

با این کار مخاطبان شما با اینستاگرام همگام‌سازی می‌شوند و درصورتی‌که حسابی در اینستاگرام داشته باشند، به شما پیشنهاد می‌شوند. توجه کنید که تنها حساب‌هایی از مخاطبانتان به شما پیشنهاد داده می‌شود که صاحب آن‌ها اجازه دسترسی با شماره تلفن را داده باشد.

برای دیدن حساب‌های پیشنهاد‌شده مخاطبان به صفحه‌ی پروفایلتان بروید. روی آیکون کوچکی که در‌کنار دو دکمه‌ی Share profile و Edit profile قرار دارد، ضربه بزنید تا حساب‌ها برایتان نمایش داده شوند.

اینستاگرام

اگر با شماره تلفن و ایمیلتان در اینستاگرام ثبت‌نام یا بعداً آن‌ها را به اطلاعات شخصی خود اضافه کنید، شماره تلفن و ایمیل شما در اینستاگرام ذخیره می‌شود. برای حفظ حریم شخصی‌تان به‌خاطر بسپارید که وقتی شماره تلفن یا ایمیل خود را در اینستاگرام تأیید می‌کنید، ممکن است حسابتان به کاربرانی پیشنهاد شود که اطلاعات تماستان را در فهرست مخاطبان دستگاه خود دارند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار