یکتا ناصر| یکتا ناصر و همسرش| همسر یکتا ناصر

یکتا ناصر و منوچهر هادی به آخر خط رسیدند! | این عکس سند طلاق یکتا ناصر است؟ +عکس

انتشار تصاویری به شایعه جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر دامن زده است.

یکتا ناصر و منوچهر هادی به آخر خط رسیدند! | این عکس سند طلاق یکتا ناصر است؟ +عکس

یکتا ناصر در سالهای اخیر در حواشی مختلفی را تجربه کرده است. یکتا ناصر از جمله بازیگرانی است که در ابتدای دهه هشتاد به شهرت رسید و همچنان به عنوان یک بازیگر شناخته شده فعال است. یکتا ناصر چند سال قبل با منوچهر هادی ازدواج کرد و او منوچهر هادی در آثار مختلفی با یکدیگر همکاری کرده اند. مدتی است که شایعه طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی پیچیده و علیرغم اینکه در برهه ای منوچهر هادی آن را تکذیب کرد اما هر چند وقت یکبار بحث آن دوباره داغ می شود. تازه ترین خبر درباره یکتا ناصر را در ادامه بخوانید.

اخیرا شایعاتی مبنی بر طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی منتشر شده که البته منوچهر هادی هر از گاهی با انتشار تصاویری این شایعه را تکذیب می‌کند.

حالا پس از گذشت مدتی این دو نفر سوژه فیلمی شده‌اند که منوچهر هادی تحت عنوان «حدود ۸ صبح» ظاهراً قبل از این ماجراها ساخته و به تازگی اکران شده است. سایت برترین ها نوشته: نکته قابل توجه در این باره تصاویری است که از این اکران ها منتشر شده و به شائبه طلاق این زوج دامن زده چرا که یکتا ناصر به تنهایی در پردیس سنمایی کوروش حضور یافت و منوچهر هادی در سینما فرهنگ و این اتفاق دوباره بحث جدایی این دو نفر را داغ کرده است.

عکسی که شایعه طلاق منوچهر هادی و یکتا ناصر را پُررنگ‌تر کرد

عکسی که شایعه طلاق منوچهر هادی و یکتا ناصر را پُررنگ‌تر کرد

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار