یکتا ناصر| یکتا ناصر و همسرش| همسر یکتا ناصر

یکتا ناصر و همسرش به جان هم افتادند!! | منوچهر هادی مچ یکتا ناصر را گرفت! +ویدئو

ویدئوی جدیدی از یکتا ناصر و همسرش به شدت در فضای مجازی وایرال شده است.

یکتا ناصر و همسرش به جان هم افتادند!! | منوچهر هادی مچ یکتا ناصر را گرفت! +ویدئو

یکتا ناصر در سالهای اخیر در حواشی مختلفی را تجربه کرده است. یکتا ناصر از جمله بازیگرانی است که در ابتدای دهه هشتاد به شهرت رسید و همچنان به عنوان یک بازیگر شناخته شده فعال است. یکتا ناصر چند سال قبل با منوچهر هادی ازدواج کرد و او منوچهر هادی در آثار مختلفی با یکدیگر همکاری کرده اند. مدتی است که شایعه طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی پیچیده و علیرغم اینکه در برهه ای منوچهر هادی آن را تکذیب کرد اما هر چند وقت یکبار بحث آن دوباره داغ می شود. تازه ترین خبر درباره یکتا ناصر را در ادامه بخوانید

سکانسی از فیلم جدید منوچهر هادی با نام «حدود هشت صبح» با بازی این کارگردان و همسرش منتشر شده که واکنش های مختلفی را در پی داشته است.

منوچهر هادی توضیح داده که این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. در این سکانس، کاراکتری که منوچهر هادی آن را بازی می کند مچ کاراکتری که یکتا ناصر ایفاگر آن نقش است را می گیرد.

این ویدئو در روزهایی منتشر شده که شایعاتی مبنی بر جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی منتشر شده و این زوج با انتشار پست و استوری های کنایه آمیز جنجالی به شایعات دامن زده اند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار