یکتا ناصر| یکتا ناصر و همسرش| همسر یکتا ناصر

یکتا ناصر مانند آتشفشان منفجر شد! | پیام تهدیدآمیز یکتا ناصر برای همسرش +عکس

یکتا ناصر با انتشار متنی بار دیگر به شایعه جدایی از منوچهر هادی دامن زده است.

یکتا ناصر مانند آتشفشان منفجر شد! | پیام تهدیدآمیز یکتا ناصر برای همسرش +عکس

یکتا ناصر در سالهای اخیر در حواشی مختلفی را تجربه کرده است. یکتا ناصر از جمله بازیگرانی است که در ابتدای دهه هشتاد به شهرت رسید و همچنان به عنوان یک بازیگر شناخته شده فعال است. یکتا ناصر چند سال قبل با منوچهر هادی ازدواج کرد و او منوچهر هادی در آثار مختلفی با یکدیگر همکاری کرده اند. مدتی است که شایعه طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی پیچیده و علیرغم اینکه در برهه ای منوچهر هادی آن را تکذیب کرد اما هر چند وقت یکبار بحث آن دوباره داغ می شود. تازه ترین خبر درباره یکتا ناصر را در ادامه بخوانید.

یکتا ناصر که چند وقتی است پیامهایی را به صورت غیر مستقیم برای منوچهر هادی به اشتراک می گذارد، حالا با انتشار متنی بار دیگر به شایعه جدایی از کارگردان سینما دامن زده است.

این زوج از ماه ها قبل اختلافات خود را در فضای مجازی علنی کرده و بارها پیام هایی را غیر مستقیم علیه یکدیگر منتشر کرده اند. البته به نظر می رسد میزان خشم و ناراحتی خانم ناصر بیشتر از منوچهر هادی است و یکتا ناصر پیام های تهدیدآمیز بیشتری منتشر می کند.

نکته جالب این است که در همین حین، فیلم جدید منوچهر هادی با بازی یکتا ناصر قرار است زرودی پرده سینما برود و برخی رسانه ها گمانه زنی کرده اند که حاشیه های ایجااد شده توسط این زوج ممکن است برای فروش بیشتر فیلمشان باشد!

عکس خاص یکتا ناصر با یک متن کنایه‌آمیز

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار