پایان زندگی مخفیانه؛ همدست قاتل بازداشت شد

کل‌کل‌های بی‌اساس دو هم‌محلی سبب ساز فاجعه قتل شد و مرد جوان که متهم به همدستی در قتل بود، بعد از دوسال زندگی پنهانی دستگیر شد.

پایان زندگی مخفیانه؛ همدست قاتل بازداشت شد

اوایل تیرماه سال 1400 درگیری 2 خانواده در خیابان 15 خرداد ملایر رنگ خون گرفت. به این ترتیب رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قضایی و انتظامی این شهر قرار گرفت.

بررسی های ابتدایی حکایت از آن داشت که از مدتی قبل دو جوان به نام های حامد و میلاد که هر دو 30 سال سن داشته و هم محلی بودند به خاطر کل کل های بی اساس با هم درگیری داشتند.تا اینکه روز حادثه حامد به همراه برادر و 2 برادرزاده اش به خانه میلاد مراجعه کردند و درگیری بین آنها بالا گرفت.در جریان درگیری برادران میلاد هم به حمایت از او مقابل خانه آمدند و هر دو طرف چاقو کشی کردند که ضربه چاقوی یکی از برادرزاده های حامد به شاهرگ میلاد اصابت کرد و سبب مرگ او شد.

در همان حال یکی از برادران میلاد ضربه ای با چوب دستی به سر قاتل میلاد زد که باعث شد بیمار به حالت کما رفته و راهی بیمارستان شد.متهم مدتی در بیمارستان بستری بود و بعد از اینکه از حالت کما بیرون آمد و بهبودی پیدا کرد، تحویل مراجع قضایی داده شد.

در پرونده قتل میلاد یکی از شرکت کنندگان نزاع که برادرزاده دیگر حامد بود، به عنوان همدست قاتل تحت تعقیب قرار گرفته بود تا اینکه روز گذشته رد متهم فراری در یکی از محله های تهران زده شده و مشخص شد که در این 2 سال متهم به عنوان نگهبان یک کارگاه مشغول کار بوده است.

با نیابت قضایی،محمدحسین زارعی بازپرس کشیک قتل پایتخت دستور بازداشت متهم را صادر کرد و متهم دستگیر شد.به این ترتیب ادامه روند رسیدگی در مراجع قضایی محل وقوع جرم ادامه خواهد داشت.

 

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار