قیمت سکه امامی| قیمت سکه امامی امروز| قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی تا این رقم پایین می آید | قیمت سکه امامی در روزهای آخر مهر چند؟

یک کارشناس اقتصادی سقف و کف قیمت سکه امامی در بازار ایران را اعلام کرد.

قیمت سکه امامی تا این رقم پایین می آید | قیمت سکه امامی در روزهای آخر مهر چند؟

قیمت سکه امامی پس از شروع جنگ حماس و اسرائیل یکباره با رشد قابل توجهی همراه شد. این در حالی است که قیمت سکه امامی از ابتدای سال جاری در یک روند نزولی قرار گرفته بود و کاهش چند میلیونی آن همه را شگفت زده کرد. قیمت سکه امامی همواره برای سرمایه گذاران حائز اهمیت بوده است. قیمت سکه امامی تحت تاثیر دلار و اونس جهانی طلا، بالا و پایین می شود. تازه ترین قیمت سکه امامی را در ادامه می خوانید.

قیمت سکه امامی پس از حمله حماس به اسرائیل با رشد شدیدی همراه شد اما رفته رفته روند آن دوباره نزولی شد و حالا نوسان آن به حداقل رسیده است.

مجتبی دیبا کارشناس اقتصادی با اشاره به افزایش قیمت طلا و سکه در نیمه ابتدایی هفته گذشته گفت: «کاهش قیمت طلا و سکه در روزهای پایانی هفته گذشته افزایش‌های شارپی روزهای نخست هفته پیش را جبران کرد.»

وی با تاکید بر مفروضات فعلی، سقف قیمت سکه امامی را محدوده ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی عنوان کرد و افزود: «کف ۲۷ میلیون و ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی را، برای سکه امامی باید به عنوان منطقه تعادلی در نظر گرفت. این در حالی است که کاهش قیمت دلار در نخستین روز هفته جاری مانع رشد قیمت در خانواده سکه‌ها شد.»

این کارشناس اقتصادی در گفت و گو با خبرآنلاین ساختار فعلی انس جهانی طلا را صعودی پیش‌بینی کرد و گفت: «منطقه ۱۸۱۴ دلاری منطقه حمایتی انس جهانی است و شکست این محدوده با توجه به رشد روزهای گذشته سخت است. این در حالی است که با ورود انس به منطقه ۱۹۰۰ دلاری، امکان پیشروی در کانال فعلی برای طلای جهانی بالاست.»

این کارشناسان اقتصادی اهرم پرفشارتر بر بازار طلا را قیمت دلار دانست و افزود: «خریداران بازار فلز زرد نباید فضا و محدوده قطعی را برای ورود به بازار طلا در نظر بگیرند و در شرایط فعلی خرید‌های پلکانی سود بیشتری را برای سرمایه‌گذاران به همراه دارد.»

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار