قیمت سکه امامی| قیمت سکه امامی امروز| قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی سقوط کرد | پایان زلزله بازار سکه و طلا؟!

قیمت سکه امامی طی چند ساعت دو میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد!

قیمت سکه امامی سقوط کرد | پایان زلزله بازار سکه و طلا؟!

قیمت سکه امامی از ابتدای سال جاری تا کنون با کاهش قابل ملاحضه ای همراه شده است. کاهش قیمت سکه امامی در پی کاهش نرخ ارز رخ داده است. قیمت سکه امامی همواره برای سرمایه گذاران حائز اهمیت بوده است. قیمت سکه امامی تحت تاثیر دلار و اونس جهانی طلا، بالا و پایین می شود. تازه ترین قیمت سکه امامی را در ادامه می خوانید.

قیمت سکه امامی که در دو سه روز اخیر تحت تاثیر اخبار سیاسی مربوط به حمله حماس به اسرائیل با افزایش شدیدی همراه شده بود امروز با کاهش قبل به کانال های پایین تر سقوط کرد.

در لحظه تنظیم این خبر، قیمت سکه امامی به زیر 29 میلیون سقوط کرده که کاهش حدود 2 میلیون تومانی را نسبت به صبح امروز نشان می دهد.

تازه ترین قیمت سکه امامی، سکه بهار آزادی، نیم سکه و ربع سکه را ببینید.

2666

کاهش 6 میلیونی قیمت سکه امامی در نیمه اول 1402

بررسی نمودار قیمتی بازار سکه حاکی از آن است که سکه در طول ۶ ماه گذشته تا کانال ۳۴ میلیون تومان هم بالا رفته بود؛ به طوری که دهم اردیبهشت‌ماه به نرخ ۳۴ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان رسیده بود. کمترین نرخ سکه نیز به بیستم خردادماه مربوط می‌شود که هر قطعه سکه امامی تا قیمت ۲۷ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان پایین آمده بود.

فعالان بازار سکه درباره وضعیت این بازار در نیمه دوم سال اعتقاد دارند که شرایط بازار به قیمت دلار و طلا بستگی دارد. اما با این حال و با وجود کاهش قیمت سکه در نیمه اول سال، خریداری در بازار به دلیل قیمت‌های بالا وجود ندارد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار