قیمت سکه امامی| قیمت سکه امامی امروز| قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی طوفان به پا کرد | افزایش قیمت سکه امامی در روزهای پایانی مهر ۱۴۰۲

امروز، چهارشنبه 26 مهر قیمت طلا و سکه افزایش پیدا کرد.

قیمت سکه امامی طوفان به پا کرد | افزایش قیمت سکه امامی در روزهای پایانی مهر ۱۴۰۲

قیمت سکه امامی از ابتدای سال جاری تا کنون با کاهش قابل ملاحضه ای همراه شده است. کاهش قیمت سکه امامی در پی کاهش نرخ ارز رخ داده است. قیمت سکه امامی همواره برای سرمایه گذاران حائز اهمیت بوده است. قیمت سکه امامی تحت تاثیر دلار و اونس جهانی طلا، بالا و پایین می شود. تازه ترین قیمت سکه امامی را در ادامه می خوانید.

امروز، چهارشنبه 26 مهر تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه در حال افزایش است. امروز قیمت طلا بار دیگر وارد کانال دو میلیون و 400 هزار تومانی شده و قیمت سکه امامی و بهار آزادی نیز به کانال بالاتر رفته است. همچنین دیگر قطعات و حباب سکه نیز روند صعودی دارد. امروز قیمت دلار نیز وارد کانال 51 هزار تومانی شده و انس جهانی نیز بیش از یک درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و دو میلیون و ۴۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود که حدود 73 هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته است.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر صعودی و 29 میلیون و 497 هزار تومان است؛ حدود 696 هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته.

نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز، حدود 500 هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود 26 میلیون و 300 هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 376 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به شش میلیون و 64 هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز با حدود 145 هزار تومان افزایش، امروز به حدود دو میلیون و 817 هزار تومان رسیده است.

همچنین در پنجمین روز هفته، نیم سکه در روندی افزایشی با قیمت 15 میلیون و 900 هزار تومان معامله می‌شود؛ 400 هزار تومان بیشتر از دیروز. حباب نیم‌ سکه نیز 230 هزار افزایش، به چهار میلیون و 176 هزار تومان رسیده است.

همچنین امروز ربع سکه، نیز روند صعودی دارد وبا نرخ 10 میلیون و 800 هزار تومان داد و ستد می‌شود. این رقم 300 هزار تومان از روز گذشته، بیشتر است. حباب ربع سکه نیز با 213 هزار تومان افزایش، به چهار میلیون و 933 هزار تومان رسیده.

سکه گرمی نیز 150 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و با قیمت شش میلیون تومان معامله می‌شود. حباب این سکه نیز 108 هزار تومان افزایش داشته و به سه میلیون و 113 هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه امامی

پیش بینی قیمت سکه امامی

اما سوالی که وجود دارد این است که قیمت طلا و سکه به چه سمتی می‌رود؟ در بازار ایران این نرخ، تحت تاثیر قیمت دلار است و به نظر می‌رسد بازارساز تمام تمرکز خود را صرف این کرده که قیمت دلار را به کانال ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان برگرداند و در چند روز گذشته در این راه موفق هم بوده است.

بر این اساس اگر بازارساز بتواند قیمت دلار را باز هم کاهش دهد، قیمت طلا و سکه ظرف یکی دو هفته آینده کاهش خواهد داشت. اما این کاهش نهایتا به نحوی است که قیمت طلا و سکه را به هفته اول مهر ماه می‌رساند. چون به نظر می‌رسد که در سه تا چهار ماه گذشته قیمت طلا و ارز در کف قرار گرفته و احتمال کاهش بیشتر قیمت وجود دارد.

از طرف دیگر پیش بینی‌ها درباره قیمت طلای جهانی افزایشی است و احتمال می‌رود که طلا بتواند کانال ۲۰۰۰ دلاری را امسال پس بگیرد که اگر چنین شود قیمت طلای داخل هم حتما مسیر خود را از دلار جدا می‌کند و فزایشی می‌شود.

قیمت سکه و طلا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲/ سکه امامی ۳۳ میلیون تومان شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

قیمت سکه امامی در نیمه اول سال چقدر ریخت؟

بررسی نمودار قیمتی بازار سکه حاکی از آن است که سکه در طول ۶ ماه گذشته تا کانال ۳۴ میلیون تومان هم بالا رفته بود؛ به طوری که دهم اردیبهشت‌ماه به نرخ ۳۴ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان رسیده بود. کمترین نرخ سکه نیز به بیستم خردادماه مربوط می‌شود که هر قطعه سکه امامی تا قیمت ۲۷ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان پایین آمده بود.

فعالان بازار سکه درباره وضعیت این بازار در نیمه دوم سال اعتقاد دارند که شرایط بازار به قیمت دلار و طلا بستگی دارد. اما با این حال و با وجود کاهش قیمت سکه در نیمه اول سال، خریداری در بازار به دلیل قیمت‌های بالا وجود ندارد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار