علیرضا بیرانوند| همسر علیرضا بیرانوند| علیرضا بیرانوند و همسرش

علیرضا بیرانوند از همسرش می‌ترسد؟! | افشاگری اکرم بیرانوند درباره رابطه‌اش با علیرضا بیرانوند | خودم به علیرضا می‌گویم برو با آن خانم عکس بگیر!

همسر و دختر عموی علیرضا بیرانوند درباره رابطه‌اش با این فوتبالیست صحبت‌هایی را مطرح کرد.

علیرضا بیرانوند از همسرش می‌ترسد؟! | افشاگری اکرم بیرانوند درباره رابطه‌اش با علیرضا بیرانوند | خودم به علیرضا می‌گویم برو با آن خانم عکس بگیر!

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس است. علیرضا بیرانوند در تابستان امسال تا مرز انتقال به استقلال رفت اما در نهایت در پرسپولیس ماندنی شد. علیرضا بیرانوند در جام جهانی 2018 دروازه بان فیکس تیم ملی بود و در جام جهانی 2022 هم در بازی نخست به عنوان دروازه بان اصلی به میدان رفت اما مصدوم شد. علیرضا بیرانوند و همسرش اکرم بیرانوند صاحب دو فرزند هستند.

زندگی کردن با یک ورزشکار حرفه‌ای و به خصوص فوتبالیست‌ها شاید به لحاظ مالی و رفاهی خوب باشد. ولی در کنار آن سختی‌های خاص خودش را هم دارد و هر کسی شاید نتواند این سختی‌ها را تحمل کند.

حضور در اردوهای مختلف و بازی ها، سفرهای زیاد و دوری از خانواده و مشکلاتی از قبیل مصدومیت باعث می‌شود. تا زندگی با یک فوتبالیست حرفه‌ای کار سختی باشد.

فوتبالیست‌ها همیشه مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرند و مصاحبه‌های زیادی از آن‌ها در طول روز می‌بینیم. ولی همسر یک فوتبالیست خیلی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

خبر ورزشی نوشت حالا ما در یک حرکت متفاوت به سراغ همسر یکی از ستاره‌های حال حاضر تیم ملی یعنی علیرضا بیرانوند رفتیم.

همسر علیرضا، دختر عموی او محسوب می‌شود و گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی ازدواج فامیلی انجام داده است. با همسر بیرانوند در خصوص سختی‌های زندگی با یک فوتبالیست، بازگشت علیرضا به فوتبال ایران. و سایر مسائل گفت و گویی انجام دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست:

*خانم بیرانوند به عنوان اولین سوال می‌خواهم بپرسم که زندگی با یک فوتبالیست حرفه‌ای مثل علیرضا چطور است؟

خب در کل خوب است ولی به طور طبیعی هر شغلی سختی‌های خاص خودش را دارد. اینکه علیرضا یک فوتبالیست حرفه‌ای است و در تیم ملی بازی می‌کند، باعث افتخار من و فرزندانم است.

ولی خب قسمت سخت ماجرا به دوری از علیرضا برمی گردد. خیلی وقت‌ها ما نمی‌توانیم آنطور که باید در کنارش باشیم و علیرضا به خاطر بازی‌ها و اردوها مجبور است از ما دور باشد.

این دوری و حس دلتنگی اذیت کننده است ولی خب شرایط کاری همسرم اینطوری است و باید با آن کنار می‌آمدم.

علیرضا بیرانوند و همسرش

*خب علیرضا در ایران یک چهره بسیار محبوب است و طبیعتا شما به همراه او به هرجا که می‌روید، با کلی طرفدار مواجه می‌شوید. وآن‌ها درخواست‌های مختلف مثل گرفتن عکس و امضا و… دارند. برخورد شما با این قضیه به چه شکلی است؟

در حقیقت اوایل ازدواجمان کمی برای من سخت بود. با اینکه آن موقع علیرضا در تیم نفت بود. ولی خدارا شکر از همان موقع هم مردم خیلی به علیرضا لطف داشتند و ابراز علاقه می‌کردند.

واقعیت این است که من بعضی وقت‌ها ناراحت می‌شدم ولی رفته رفته برای خودم این قضیه جا افتاد که با این موضوع کنار بیایم.

از نظر من حس بسیار خوبی است که همسر آدم تا این حد محبوب باشد و در واقع متوجه شدم که ناراحتی من بی‌مورد بوده است.

الان نزدیک به ده سال است که واقعا خسته نمی‌شوم و دوست دارم که علی با مردم و طرفدارانش وقت بگذراند. و به احساسات آن‌ها جوا بدهد.

شاید باورتان نشود ولی الان بعضی وقت‌ها در جاهای شلوغ که ممکن است کسی برای عکس یا امضا گرفتن جا بماند. به علیرضا می‌گویم آن آقا یا خانم از قلم افتاده و برو و با او عکس بگیر.

به نظرم این لطف و محبتی که مردم به علیرضا دارند، با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست و واقعا حس خوبی به این موضوع دارم.

*علیرضا خیلی وقت‌ها ازشما و بچه‌ها دور است. مثلا یکسال در پرتغال بدون شما زندگی کرد. این موضوع را چطور مدیریت کردید و چطور گذشت؟ این در حالی است که من می‌دانم علیرضا وابستگی شدیدی به شما و مخصوصا بارانا (دختر علیرضا) دارد. و یک شب‌هایی از شدت دلتنگی به هم می‌ریخت و عصبی می‌شد.

همه این حرف‌هایی که زدید عین واقعیت است و واقعا برای خود ما هم دوری از علیرضا خیلی سخت و دشوار است.

ولی به هر حال هر حرفه و شغلی سختی خودش را دارد و من خدا را شکر می‌کنم که توانستم یک زن مستقل باشم. و با این موضوع کنار بیایم. با این حال برای بچه‌ها این موضوع سخت‌تر است و خیلی وقت‌ها به شدت دلتنگ می‌شوند.

آن‌ها نیاز دارند تا با پدرشان وقت بگذرانند و من واقعا نمی‌توانستم بعضی اوقات جبران نبودن علیرضا را بکنم.

با این حال همیشه به خودم می‌گفتم که بعد از هر سختی، آسایش در راه است. و همین موضوع انگیزه‌ای می‌شد که اوضاع را برای خودم و بچه‌ها سر و سامان بدهم و به خوبی مدیریت کنم.

علیرضا بیرانوند

*علیرضا بعد از ۲ سال به ایران برگشت تا برای پرسپولیس بازی کند. شما موافق بازگشت او به ایران بودید؟

راستش من اولین مشوق علیرضا برای رفتن بودم. با اینکه وابستگی شدید به ایران داشتم. چون علیرضا یک بازیکن حرفه‌ای و عاشق کارش بود، دوست داشتم بازی در اروپا را هم تجربه کند و این موضوع باعث پیشرفتش شود.

در مورد بازگشتش هم باید بگویم، شرایط طوری بود که باید به ایران برمی گشت و ما از تصمیم علیرضا حمایت می‌کنیم.

از اینکه الان علیرضا را کنار خودمان داریم خیلی خوشحالیم. پرسپولیس تیم محبوب ما و علیرضا است. و خوشحالیم دوباره علیرضا به تیم محبوبش برگشت.

با این حال امیدوارم دوباره شرایط طوری رقم بخورد که بتواند لژیونر شود و در یکی از بهترین تیم‌های دنیا فیکس بازی کند.

همسر ستاره تیم ملی گفت: علیرضا از اینکه من در ورزشگاه باشم و گل بخورد، ناراحت می‌شود. در واقع از غر زدن‌های من بیشتر از سرمربی می‌ترسد.

جشن تولد علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس ۳۱ ساله شد.  

در روز تولد او تصویری از جشن تولدش در کنار خانواده چهار نفره آنها منتشر شده است.

علیرضا بیرانوند به همراه همسرش اکرم و دو فرزندش سفید پوشیده‌اند.

15570269

علیرضا بیرانوند مدل شد

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس به تازگی تصاویری خاص را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در این عکس‌ها، مانند یک مدل و با ژست‌هایی خاص حضور دارد.

درهمین راستا ویدیویی جدید از پشت صحنه عکاسی علیرضا بیرانوند با ژست‌های خاص منتشر شد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

ویلای لاکچری علیرضا بیرانوند در شهریار

دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی برای ساختن یک ویلای لاکچری هزینه گزافی کرده است.

به گزارش طرفداری، این روزها بازار ملک و املاک داغ است و علیرضا بیرانوند نیز به دنبال ساختن یک ویلای لاکچری در شهریار است. بیرانوند مدتی است این پروژه را آغاز کرده و در حال آماده‌سازی ویلای شخصی خود است. این ویلا ارزشی چند ده میلیاردی دارد.

مشخص نیست این پروژه صرفا ظاهر اقتصادی دارد یا قرار است از آن ویلا استفاده شخصی شود اما هر چه هست بیرانوند دارد یک پروژه عظیم را پیش می‌برد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار