علیرضا بیرانوند| علیرضا بیرانوند و همسرش| علیرضا بیرانوند پرسپولیس

علیرضا بیرانوند مانکن شد | ویدئوی مدلینگ علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس مدل شده و در پشت صحنه تصویربرداری مدلینگش با ژست‌هایی خاص دیده می‌شود.

علیرضا بیرانوند مانکن شد | ویدئوی مدلینگ علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس

خبرملت: علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس است. علیرضا بیرانوند در تابستان امسال تا مرز انتقال به استقلال رفت اما در نهایت در پرسپولیس ماندنی شد. علیرضا بیرانوند در جام جهانی 2018 دروازه بان فیکس تیم ملی بود و در جام جهانی 2022 هم در بازی نخست به عنوان دروازه بان اصلی به میدان رفت اما مصدوم شد. علیرضا بیرانوند و همسرش اکرم بیرانوند صاحب دو فرزند هستند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس به تازگی تصاویری خاص را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در این عکس‌ها، مانند یک مدل و با ژست‌هایی خاص حضور دارد.

درهمین راستا ویدیویی جدید از پشت صحنه عکاسی علیرضا بیرانوند با ژست‌های خاص منتشر شد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

ویلای لاکچری علیرضا بیرانوند در شهریار

دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی برای ساختن یک ویلای لاکچری هزینه گزافی کرده است.

به گزارش طرفداری، این روزها بازار ملک و املاک داغ است و علیرضا بیرانوند نیز به دنبال ساختن یک ویلای لاکچری در شهریار است. بیرانوند مدتی است این پروژه را آغاز کرده و در حال آماده‌سازی ویلای شخصی خود است. این ویلا ارزشی چند ده میلیاردی دارد.

مشخص نیست این پروژه صرفا ظاهر اقتصادی دارد یا قرار است از آن ویلا استفاده شخصی شود اما هر چه هست بیرانوند دارد یک پروژه عظیم را پیش می‌برد.

واکنش علیرضا بیرانوند به حاشیه‌های پیوستنش به استقلال

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی ایران در تابستان حاشیه‌های فراوانی را از سر گذراند. او با مدیران پرسپولیس بر سر قراردادش به مشکل خورد و تا آستانه پیوستن به استقلال رفت اما در نهایت در جمع قرمزپوشان ماندنی شد.

بیرانوند یک ماه پس از این حواشی در گفتگو با خبر ورزشی گفت: ببینید خیلی‌ها از بیرون ماجرا را دیدند ولی بعضی از مسائل را نمی‌دانند. الان در آستانه شروع فصل هستیم و من هر حرفی بزنم دوباره فضا ملتهب می‌شود و پرسپولیس وارد حاشیه می‌شود. حاشیه برای من و تیمم خوب نیست. اگر می‌بینید پرسپولیس در سال‌های اخیر موفق بوده، یکی از دلایلش حاشیه‌های کم ما بود. حواشی به خوبی مدیریت شد و تیم ما کاملا یک‌دل و یک‌دست بود. 

او افزود: ماجراهای مربوط به نقل و انتقالات هرچه که بود تمام شد. چیزی که اهمیت دارد این است که من الان عضو پرسپولیس هستم و با افتخار پیراهن تیم محبوبم را بر تن می‌کنم. همیشه به پرسپولیس علاقه داشتم و حسم و تعهدم را نشان دادم. 

بیرانوند ادامه داد: هیچ‌وقت برای تیمم کم نگذاشتم و همیشه با جان و دل بازی کردم. الان هم ماجرا فرقی نکرده و من عاشقانه پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم. با همه وجود برای تیمم بازی می‌کنم و می‌خواهم باز هم با پرسپولیس افتخارآفرینی کنم.

علیرضا بیرانوند

این دروازه‌بان گفت: استقلال و هوادارانش قابل احترام هستند و من به آن‌ها احترام می‌گذارم ولی من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم و با تمام وجودم تیمم را دوست دارم.

او ادامه داد: بهترین روزهای فوتبالی‌ام را در پرسپولیس گذراندم و الان هم خوشحالم در خدمت این باشگاه بزرگ هستم.

دستمزد علیرضا بیرانوند آب رفت

پس از حواشی و جنجال‌هایی که در هفته‌های گذشته پیرامون علیرضا بیرانوند رخ داد، اخبار مختلفی در خصوص مبلغ قرارداد این گلر ملی‌پوش با سرخپوشان منتشر شد و برخی از اهالی فوتبال اعتقاد داشتند با توجه به رد پیشنهاد نجومی استقلال توسط بیرانوند، قطعا او با رقم بالاتری حاضر به امضای قرارداد با سرخ‌ها شده است.

رضا درویش که صبح امروز در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود تا درباره مسائل مختلف باشگاه پرسپولیس صحبت کند، در بخشی از گفتگوی خود با مجری برنامه در پاسخ به سوالی درباره مبلغ قرارداد علیرضا بیرانوند گفت: فرق ما با چند باشگاه دیگر این است که چون در بورس هستیم، همه اجزای باشگاه عریان است. ما مثل یک آکواریوم هستیم که هر عملیاتی که انجام می‌دهیم، باید هویدا باشد. ما شرکت زیرمجموعه و هلدینگ نداریم که بگوییم مبلغی را از اینجا می‌دهیم و مابقی را از جاهای دیگر. 

او ادامه داد: گاهی دیدم برخی با یک تبسمی می‌گویند اگر قرار بود قرارداد جدید علیرضا بیرانوند همان قرارداد سال قبل باشد، چرا همان فسخ را ادامه ندادند؟ در این باره باید بگویم شما همین فردا می‌توانی فسخ کنی اما کمیته تعیین وضعیت با دفاعیه‌ای که باشگاه می‌دهد، می‌گوید این فسخ قابل اجرا هست یا خیر. ایشان هم فسخ قراردادشان را ثبت کردند و در صورتی که این کار را نمی‌کردند، جا داشت که باز هم همان قرارداد اجرایی شود.

درویش سپس توضیح داد: آقای بیرانوند مشکلاتی داشت و این کار را انجام داد اما سپس با هم نشستیم و صحبت کردیم. ایشان مشکل و طلبی داشتند که حق‌شان هم بود و ما هم قرار شد آن را مرتفع کنیم اما در این بین فشاری به او وارد می‌شد که باید هر چه زودتر آن طلب پرداخت می‌شد. به هر صورت این تصمیم را گرفت اما پس از آن مراجعه کرد و اگر دلگیری هم وجود داشت، رفع شد و خانه‌اش برگشت. کمااینکه اگر شما مصاحبه‌ها را هم ببینید، هر کسی از ما سوال کرد که علیرضا بیرانوند رفته، ما گفتیم جایی نرفته است. قانون به ما می‌گفت که آن فسخ عملیاتی نخواهد شد اما آن قرارداد باطل شده و باید قرارداد جدیدی بنویسید و بنابراین ما قرارداد جدیدی نوشتیم.

علیرضا بیرانوند

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به تاثیر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران روی قرارداد بیرانوند عنوان کرد: ما از روز اول به آقای بیرانوند و دیگران گفته بودیم که سقف قرارداد ما ۱۵ تومان است و ایشان آمد و امضا کرد. شاید جالب باشد که ایشان قرارداد را که خواند، متوجه شد نسبت به سال گذشته کم شده است؛ به این دلیل که طبق قوانین امسال، شما می‌توانید حداکثر ۲۰ درصد آپشن بگذارید اما در قرارداد پارسالش، چند آپشن دیگر هم داشت. 

او در پایان گفت: شما در باشگاه‌های دیگر دیده بودید که یک بازیکن، ۱۱ میلیارد قرارداد داشته و ۱۵ تومان آپشن. البته قرارداد آقای بیرانوند اینطور نبود و ۴-۵ تومان بود اما قانون می‌گوید بیست درصدِ ۱۵ تومان، می‌شود سه تومان. من از شما می‌خواهم که از سازمان لیگ یا سازمان خصوصی‌سازی درخواست کنید قرارداد قبل از فسخ و بعد از فسخ ایشان را بیاورند تا ببینید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار