استقلال| ماشاریپوف| جلال الدین ماشاریپوف

استقلال با بازیکن ازبک به توافق رسید؟ | ۴۸ ساعت تا استقلالی شدن ماشاریپوف

استقلال به دنبال جذب بازیکن بازیکن ازبکستانی است.

استقلال با بازیکن ازبک به توافق رسید؟ | ۴۸ ساعت تا استقلالی شدن ماشاریپوف

خبرملت: رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده و استقلال فصل را با دو برد شروع کرد. استقلال در حالی نفت آبادان و ملوان را شکست داد که هنوز گزینه‌های مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات نخریده است. مهرداد محمدی و بلانکو مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. استقلال منتظر محمد را هم خرید اما او را به عنوان بازیکن قرضی به تیم مس رفسنجان فرستاد. نقل و انتقالات به پایان رسیده است اما استقلال احتمالا یک ستاره دیگر جذب خواهد کرد.

تاکنون توافقی با هافبک ازبکستانی مدنظر تیم فوتبال استقلال صورت نگرفته است.

به گزارش تسنیم، علیرضا خانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در برنامه «ورزشگاه» درباره جذب جلال‌الدین ماشاریپوف، هافبک ازبکستانی گفته بود: «با توجه به اینکه سقف بودجه‌مان پُر است، جا برای جذب بازیکن نداریم اما اگر بازیکنان قراردادشان را کم کنند می‌توانیم او را به استقلال اضافه کنیم».

بمب استقلال در حال ترکیدن!(عکس)

وضعیت عجیب خارجی‌های استقلال

روز گذشته صحبت‌هایی مطرح شد که استقلال با ماشاریپوف به توافق رسیده اما تاکنون توافقی انجام نشده و ماشاریپوف اعلام کرده است تنها 48 ساعت دیگر منتظر استقلال می‌ماند.

باشگاه استقلال به دلیل پنجره بسته نقل‌وانتقالات، هنوز قرارداد گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی خود را ثبت نکرده است. ضمن اینکه بازیکنان به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان دست به اعتصاب زده‌اند. مدیران استقلال که به تازگی با یکی از اپراتورهای تلفن همراه قراردادی امضا کرده‌اند، امیدوارند هر چه زودتر حداقل قرارداد بلانکو را ثبت کنند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار