استقلال

بازگشت باورنکردنی عارف غلامی به استقلال | مدافع جنجالی دوباره استقلالی می‌شود | هافبک خارجی استقلال کنسل شد؟

عارف غلامی مدافع فصل گذشته استقلال که به دلیل خواسته مالی بالا با استقلال توافق نکرده بود حالا بار دیگر در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد.

بازگشت باورنکردنی عارف غلامی به استقلال | مدافع جنجالی دوباره استقلالی می‌شود | هافبک خارجی استقلال کنسل شد؟

خبرملت: رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده و استقلال فصل را با دو برد شروع کرد. استقلال در حالی نفت آبادان و ملوان را شکست داد که هنوز گزینه‌های مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات نخریده است. مهرداد محمدی و بلانکو مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. استقلال منتظر محمد را هم خرید اما او را به عنوان بازیکن قرضی به تیم مس رفسنجان فرستاد. نقل و انتقالات به پایان رسیده است اما استقلال احتمالا یک ستاره جذب خواهد کرد.

اگر نکونام‌ موقتا از جذب هافبک خارجی منصرف شود، عارف غلامی به استقلال برخواهد گشت.

به گزارش طرفداری، عارف غلامی به دلیل خواسته مالی بالا با استقلال توافق نکرد، مدعی شد قرار است لژیونر شود اما هیچ خبری از تیم جدید او‌ نشد و همه چیز در حد حرف باقی ماند.

در این بین گفته شده عارف غلامی حاضر است با رقم خیلی پایین با استقلال قرارداد امضا کند اما در حال حاضر آبی ها فقط یک جای خالی برای جذب هافبک خارجی دارند.

اگر نکونام تا نیم فصل از جذب هافبک خارجی منصرف شود، آبی ها می توانند برای بازگرداندن عارف غلامی به استقلال اقدام کنند، البته به شرط آنکه نکونام‌ او را بخواهد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار