استقلال| روبرتو تورس

این تیم روبرتو تورس را از استقلال می‌قاپد! | مانع بزرگ استقلالی شدن هافبک اسپانیایی

بر سر انتقال روبرتو تورس به استقلال یک مانع بزرگ وجود دارد.

این تیم روبرتو تورس را از استقلال می‌قاپد! | مانع بزرگ استقلالی شدن هافبک اسپانیایی

خبرملت: در حالی که داریم به روزهای پایانی نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم استقلال با کمبود بازیکن مواجه شده است. استقلال در فصل نقل و انتقالات هنوز بازیکنان مد نظرش را جذب نکرده است. استقلال تاکنون قرارداد پنج بازیکن را رسمی کرده؛ آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، آریا برزگر، محمدرضا خالدآبادی و مهرداد محمدی. این در حالی است که گفته می‌شود یاسین سلمانی نیز به زودی به استقلال خواهد پیوست. با این وجود استقلال در فصل نقل و انتقالات سه ستاره‌ مد نظرش یعنی مهدی قائدی، محمد محبی و امیرحسین حسین زاده را از دست داده و فعلا بازنده اصلی فصل نقل و انتقالات بوده است. 

حالا خبر رسیده که هافبک اسپانیایی مورد نظر استقلال نیز ممکن است با این تیم قرارداد امضا نکند

در حقیقت بر سر انتقال روبرتو تورس به استقلال یک مانع بزرگ وجود دارد.

به گزارش طرفداری، روبرتو تورس با سابقه کاپیتانی اوساسونا در فولاد شاگرد جواد نکونام بود و حالا او در استقلال هم قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

با این حال روبرتو تورس در مذاکره با مدیران استقلال مدعی شده است از یک باشگاه استرالیایی پیشنهاد 800 هزار دلاری دارد، اتفاقی که باعث شده انتقال او به جمع آبی ها با مشکل روبرو شود.

گفته می شود مدیران استقلال حاضر هستند به روبرتو تورس 400 هزار دلار پرداخت کنند، دقیقا به اندازه مبلغی که فولاد فصل گذشته به او پرداخت کرده بود.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار