استقلال| پرسپولیس

استقلال به دنبال ستاره‌ای که به پرسپولیس لینک شد | این خارجی سهم استقلال است!

گفته می‌شد مهاجم گلزن خارجی در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد اما گویا حالا جواد نکونام به دنبال جذب اوست.

استقلال به دنبال ستاره‌ای که به پرسپولیس لینک شد | این خارجی سهم استقلال است!

خبرملت: رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده و استقلال فصل را با دو برد شروع کرد. استقلال در حالی نفت آبادان و ملوان را شکست داد که هنوز گزینه‌های مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات نخریده است. مهرداد محمدی و بلانکو مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. استقلال منتظر محمد را هم خرید اما او را به عنوان بازیکن قرضی به تیم مس رفسنجان فرستاد. نقل و انتقالات به پایان رسیده است اما استقلال احتمالا یک ستاره جذب خواهد کرد.

یکی از بهترین بازیکنان آسیا مدنظر سرمربی پرسپولیس نیست.

به گزارش طرفداری، دیروز از اعلام آمادگی جلال الدین ماشاریپوف برای حضور در پرسپولیس خبر داده و نوشتیم این بازیکن تمایل زیادی دارد به پرسپولیس ملحق شود. یکی از دلایل این موضوع رویارویی سابق این هافبک ازبک با النصر و از آن مهم تر همگروهی پرسپولیس با النصر در گروه E لیگ قهرمانان آسیا است.

جلال الدین ماشاریپوف که از النصر جدا شده یا به نوعی مازاد اعلام شده، این جدایی را حق خود نمی داند و به همین دلیل از انگیزه های ویژه ای برای رویارویی و درخشش مقابل تیم سابقش با پیراهن پرسپولیس دارد. اما موضوع اصلی این است که یحیی گل محمدی به جذب این بازیکن روی خوش نشان نداده است.

درحالی که گفته می شود باشگاه سپاهان به مدیر برنامه های این بازیکن پیغام داده و حتی شایعه شده جواد نکونام نیز به دنبال جایگزینی جلال الدین ماشاریپوف به جای عمرو ورده است ولی به همان دلایلی که ذکر شد ترجیح ماشاریپوف حضور در پرسپولیس و رویارویی با النصر است اما یحیی گل محمدی تمایلی به جذب این بازیکن نشان نداده است.

البته دلیل یحیی گل محمدی هم منطقی است. اگرچه آمار گلزنی جلال الدین ماشاریپوف در سال های اخیر بالا است اما پست اصلی این بازیکن ازبک وینگر چپ است. همان پست وحید امیری، مهدی ترابی و حتی سعید صادقی. از این رو پرسپولیس دیگر نیازی ندارد تنها جای خالی خود را به بازیکنی بدهد که همین حالا چند بازیکن ملی پوش در آن منطقه بازی می کنند.

هرچند که جلال الدین ماشاریپوف اگر روی فرم باشد به شدت خطرناک است و با پاس های فوق العاده اش می تواند هر مهاجم گلزن و حتی گل نزنی را در موقعیت گل قرار دهد.

پرسپولیس

حال باید دید درنهایت جلال الدین ماشاریپوف راهی لیگ ایران شده و در این صورت پیراهن کدام تیم را برتن خواهد کرد. سپاهان یا استقلال. البته اگر تصمیم یحیی گل محمدی باز هم عوض نشود چرا که سرمربی پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل چند بار تغییر عقیده داده است. از شجاع خلیل زاده و رضا اسدی و این آخری عیسی آل کثیر تا بازیکنانی چون محمدحسین کنعانی زادگان، امیررضا رفیعی، مهرشاد اسدی و یاسین سلمانی به عنوان بازیکنانی که تصمیمی برای جذب شان نداشت یا آن ها را می خواست اما تغییر عقیده داد.

دو بازیکن خارجی مد نظر پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس از شب گذشته مذاکرات خود را با دو مهاجم مورد نظر سرمربی اش آغاز کرده است.

به گزارش طرفداری، آخرین باری که یحیی گل محمدی نام یک مهاجم خارجی را به پرسپولیس داد تا باشگاه پیگیر انتقال او باشد، به چند هفته قبل برمی گردد. مهاجمی که ابتدا قرار بود به عنوان بازیکن قرضی راهی پرسپولیس شود اما باشگاهش اعلام کرد تنها راه انتقال این مهاجم انتقال قطعی است، آن هم با رقم رضایت نامه 4 میلیون دلاری!

بازیکنی که خود گل محمدی نیز در نشست های خبری خود به آن اشاره کرد و پس از آن نیز دیگر مهاجمی به باشگاه معرفی نشد.

حالا با توجه به بسته شدن پرونده جذب عیسی آل کثیر، یحیی گل محمدی بالاخره تصمیم به جذب مهاجم خارجی گرفت و برهمین اساس شب قبل پس از مشورتی طولانی مدت با دستیارانش و دیدن چند فیلم، نام دو مهاجم را به باشگاه داد تا مذاکرات برای جذب یکی از آن ها آغاز شود. اتفاقی که همان دیشب رخ داد و مدیر روابط بین الملل پرسپولیس مذاکرات را با آن ها استارت زد تا درنهایت یکی از این دو مهاجم پرسپولیسی شود.

باید منتظر بود و دید درنهایت کدام یک از این دو بازیکن در روزهای پیش رو با پرسپولیس به توافق رسیده و سرخ پوش می شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار