استقلال| نقل و انتقالات استقلال| بازیکن استقلال

خبر تازه از انتقال بازیکن پرسپولیسی به استقلال | لژیونر گلزن به استقلال چراغ سبز نشان داد

استقلال همچنان در فصل نقل و انتقالات به دنبال خرید چند ستاره است تا تیم خود را برای قهرمانی ببندد.

خبر تازه از انتقال بازیکن پرسپولیسی به استقلال | لژیونر گلزن به استقلال چراغ سبز نشان داد

خبرملت: استقلال در فصل نقل و انتقالات هنوز بازیکنان مد نظرش را جذب نکرده است. سعید عزت اللهی، علیرضا بیرانوند و یاسین سلمانی از جمله بازیکنانی هستند که استقلال می خواست اما بیرانوند نیامد و سلمانی و عزت اللهی هم از استقلال دور شده اند. اکنون خبر رسیده که انتقال فرشاد احمدزاده به استقلال نیز منتفی شده است. با این وجود به نظر می رسد استقلال بتواند امیرحسین حسین زاده را جذب کند. 

به گزارش خبر ورزشی، سپاهان موافق جدایی فرشاد احمدزاده نیست و بسیار بعید است استقلال بتوانند این بازیکن را جذب کنند.

جواد نکونام علاقه زیادی به سبک بازی فرشاد احمدزاده دارد و قصد داشت او را به خدمت بگیرد و حتی پیشنهاد معاوضه این بازیکن و با سعید مهری هم به سپاهان داده شده بود.

با این حال ظاهرا باشگاه سپاهان با این معاوضه مخالفت و اعلام کرده است به این بازیکن نیاز دارد.

انتقال فرشاد احمدزاده به خاطر سابقه ای که در پرسپولیس دارد می توانست جذاب باشد اما بعید است آبی ها توان جذب او را داشته باشند و این بازیکن فصل بعد هم در سپاهان خواهد ماند.

علاقه امیرحسین حسین زاده برای بازگشت به استقلال

با درخواست امیرحسین حسین‌زاده برای بازی در تیم استقلال، ممکن است باشگاه شارلروا مبلغ رضایتنامه این بازیکن را کاهش دهد.

باشگاه استقلال مدت‌هاست برای تقویت خود در فصل پیش رو به دنبال امیرحسین حسین‌زاده است و باشگاه بلژیکی برای صدور رضایتنامه این بازیکن ۸۵۰هزار یورو طلب کرده. از آن‌جا که بازگشت لژیونر به تیم‌های ایرانی به عنوان بازیکن قرضی ممنوع است حسین‌زاده باید به صورت قطعی بیایید و به همین خاطر باشگاه بلژیکی این مبلغ را درخواست کرده است.

البته پرداخت چنین مبلغی از توان باشگاه استقلال خارج است. به همین خاطر باشگاه در تلاش است مبلغ رضایتنامه را کاهش دهد. این مسئله می‌تواند خبر خوبی برای کادرفنی استقلال باشد. تیمی که در فاصله یکی دو هفته مانده به آغاز بازی‌ها هنوز تکمیل نشده و با ۱۴، ۱۵ بازیکن تمرین می‌کند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار