فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین سه شنبه 16 آبان 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین سه شنبه 16 آبان 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فال حافظ روزانه سه شنبه 16 آبان 1402

فال حافظ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 80 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عیبجویی از دیگران کار بسیار زشتی است. هر کسی مسئول عواقب اعمال خود است و از ظاهر انسانها نمی توان به باطن آنها پی برد و کسی از باطن دیگری خبر ندارد. درست است که همه انسانها جایزالخطا هستند ولی انسان عاقل از اشتباهات دیگران درس می گیرد و آن را تکرار نمی کند. پس تو نیز از تجربیات دیگران استفاده مفید کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اینقدر دنبال عیب و نقص دیگران نباش. بلکه خوبی های مردم را نظاره کن. چون گل بی عیب، خداست. هر کس نواقصی دارد که می توان با ملاطفت و مهر به او گوشزد نمود تا برطرف کند.

۲- حضرت حافظ در بیت چهارم می فرماید:

* من سر تسلیم و رضا بر خشت در میخانه می گذارم و با عشق، همساز می شوم. مدعی نادان اگر معنی سخن را در نیابد، باید قانع شود که مغزش از نظر عدم درک با خشت میخانه عشق، یکسان و برابر است.

۳- شما در اجرای این نیت با کمال زیرکی و متانت و هوش ادامه دهید و سخن حسودان و یاوه گویان را گوش نکنید. بلکه حتماً با یکی از اقوام و آشنایان نزدیک مشورت کنید و از فکر او یاری بگیرید.

۴- خودخواهی، خرده گیری، وسواس، تقلید، لخرجی، تند خویی و لجبازی کار خوبی نیست. انسان را از حقیقت دور می دارد که خوشبختانه شما به این امور توجه دارید و از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید. البته یکی قصد تخریب آن را دارد. چون خودش از وضعی رقت بار برخوردار است. پس از او دوری کنید.

۵- کسی خیلی به شما عشق می ورزد اما شما در خانه، او را آزار می دهید و ناخواسته موجبات ناراحتی او را فراهم می سازید. باید توجه کنید که او به کسی غیر از شما توجه ندارد و این بدگمانی شما، ناشی از هم نشینی با دیگران است.

۶- از امر و نهی کردن و دخالت در امور دیگران لذت می برید. سعی کنید تا از شما نخواسته اند، دخالت نکنید.

۷- شما از هوشی برتر برخوردارید که همین استعداد، موجب این عوامل می شود. در حالی که با این استعداد می توانید به مقامی بلند دست یابید و نردبان ترقی را با توکل بر خدا و تلاش طی کنید.

۸- خبری خوش، پولی یا مقامی به زودی در انتظار شماست. گمشده پیدا می شود و از مسافر خبر خوشی می رسد. خرید و فروش فعلاً جایز نیست اما مسافرت نیکوست.

فال حافظ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 221 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از این لج و لجبازیها درمانده و مستاصل شده ای و در مقابل هر عملی نتیجه ای معکوس می گیری، اما بدان که راه عشق راهی است پر فراز و نشیب و اگر تمایل رسیدن به مقصود را داری باید آهسته و پیوسته بروی و متواضع و فروتن باشی. مشکل تو خودت هستی. کمی عاقلانه تر فکر کن، راه حل مسائل پیدا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- هرکاری بکنی او ناز و کرشمه می کند و بهانه ای دیگر می آورد. علتش توجه بی اندازه شما به او می باشد. پس قدری خوددار باش و برای مدت یک ماه از محبت خود بکاهید تا ارزش کارهای شما را بداند.

۲- طوری وانمود کنید که دیگر مایل به ملاقات نمی باشید تا او به خود بیاید. شاید اولین دفعه عکس العمل نشان دهد ولی شما جا نزنید و از میدان خارج نشوید و دست خود را رو نسازید.

۳- او آدم عاقل و خیلی باهوشی است. فقط دمدمی مزاج می باشد پس بهترین راه همانست که گفتم، یعنی مدارا کنید تا سرش به سنگ بخورد.

۴- گمشده خود را می یابید. تغییر شغل صلاح نمی باشد. تغییر مکان جایز نیست. خرید خوب است ولی فروش سودمند نمی باشد.

۵- کسی از شما رنجیده، او مستجال الدعوه است. لطفاً دل او را بدست آوریدکه سودمند است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، خوشگذران، ناز و ملوس، دوست داشتنی، اصیل، با شخصیت، با سلیقه، منطقی، رفیق باز، گریان، باهوش، سازشکار، زیردست نواز، صلح جو و زود رنج.

۷- بیمار شفا می یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. حتماً موفق می شوید. هدیه ای دریافت می کنید، پس نذر خود را ادا کنید تا مسافر شما به سلامت باشد.

۸- گردنبند عشق و مهر و محبت، بر گردن شماست و می توانید همه را اسیر و برده خویش سازید. پس نگران نباشید و به زندگی درخشان و امید بخش خود لبخند بزنید و نگران نباشید.

۹- رنگ لیمویی علاوه بر برازندگی شما، دارای مفهوم آگاهی و خودآگاهی شماست که از دریچه عقل، سنجش و منطق به زندگی نگاه می کنید. در آینده به زندگی زیاد لبخند خواهید زد.

فال حافظ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 160 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در زندگی کسی به ارزش و قدر واقعی تو پی نبرده است و کسانی را بر تو ترجیح داده اند که بسیار از تو پایین تر هستند. به کسی دل سپرده ای که دل در گرو دیگران دارد و تو باید از این عشق حذر نمایی هرچند او دارای ظاهری زیبا و موقعیتی عالی باشد ولی به کار تو نخواهد آمد و ادامه این راه جز پستی و بدبختی ره آوردی نخواهد داشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم، سوم، چهارم، ششم و آخر می فرماید:

* من آن مهر حضرت سلیمان را به هیچ نمی خرم که گاه گاه دست دیو به آن برسد.

* ای خدا، شایسته مدان که درحریم وصال رقیب محرم جانان من باشد ولی محرومی نصیب من گردد.

* به شاهین بگو در آن دیاری که طوطی از کلاغ کمتر است، هرگز بر آنجا سایه شرف خود را مینداز و خود را خوار مکن.

* عشق کوی تو و هواداریت، از سرما بیرون نمی رود و مانند دل سرگشته و حیران غریب دور از وطن است.

* اگر حافظ در سخن پردازی مانند سوسن ده زبان داشته باشد، باز هم در برابر تو پاس ادب را می دارد و مانند غنچه، مهر سکوت و خاموشی بر لب می نهد تا تو سخن بگویی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بسیار خوب و عملی می گردد به شرط آنکه توکلت بر خدای یگانه باشد. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید و دعایی نمایید که گشایش بسیار است.

۳- او شما را خیلی دوست دارد ولی نمی تواند بی پروا بیان کند، چون بسیار خجالتی و محجوب می باشد. پس باید شما ارزش واقعی او را بدانید و درک کنید.

۴- چشمی نگران و دلی غم زده به دنبال دارید که سخت به شما علاقه مند است. مواظب باش دلش را نشکنی.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: دقیق، کاری، شیک پوش، خونسرد، جدی، رفیق دوست، پرهیزکار، سیاستمدار، محتاط، منطقی، مودب، مصمم، پرتوقع، مغرور و منظم. اگر دقیق است مرا دعا کن و سایت تاروت رنگی را به دوستان خود معرفی کنید.

۶- مسافر می آید. ۴ فرزند در طالع داری که دوتای آنها وضعی عالی خواهند داشت و مواظب آخری باش. همسرت مهربان و زیرک خواهد بود ولی عاشق پیشه است، پس باید عشق خود را به او مرتباً ابراز کنی تا دلگرم باشد. سفر کرده در کارش گره افتاده اما به او مژده بده که به زودی اوضاعش مرتب خواهد شد.

فال حافظ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 270 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بعد از تحمل سختی ها و رنجهای بسیار بالاخره به مراد دل خود دست یافتی و او بهترین انتخاب برای توست. هر دو صادقانه به یکدیگر مهر می ورزید و این عشق بزرگترین سرمایه برای زندگی شماست. قدر زندگی خود را بدانید و با قناعت و صداقت زندگی کنید که سعادت شما جاودانه خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* چرا دندان به لب می فشاری و اشاره می کنی که ساکت باش. من چنان لب نوشین سرخ رنگ را بوسیدم که شیرینی آن هنوز دریافت می شود ولی به وصف در نمی آید.

* بدون تو در کلبه گدایی خود زحمت های زیادی کشیدم که سوال نکن.

مانند حافظ غریب و دور از وطن، سالک راه معرفت شدم و به مقامی از سلوک رسیدم که نه در وصف و نه به ادارک می آید. پس سوال نکن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت برای شما خیلی عزیز و گرامی است. بدانکه کسی شما را بسیار دوست دارد ولی قدرت ابراز ندارد. رنج ها و درد های شما به زودی سپرس می گردد و زمان وصل و قرار و آرام فرا می رسد. پس جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. فقط مقداری باید تحمل و صبر کرد.

۳- شاهراه زندگی به روی شما باز شده. کوشش شما به زودی میوه شیرین خود را می دهد. کبوتر سعادت بر بام خانه شما مشغول لانه ساختن می باشد. مواظب باش با تدبیر و وقت شناسی آن را به پرواز در نیاوری. پس بر شما مبارک باد.

۴- حافظ در بیت های بالا به شما آشکارا مژده داده است که بیمار شفا می یابد. مسافرت موفقیت آمیزی در پیش دارید.

۵- مسافر شما وضع و حالش خوبست. بیمار شفا می یابد. خرید و فروش عالی است. تغییر موقعیت به وجود می آید.

۶- اگر می خواهید معامله ای کنید که مبارک باشد، در ۵ شب متوالی سوره مبارکه نحل آیه ۵ تا ۱۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید و اثر آن را مشاهده کنید.

۷- رنگ زرد مایل به قرمز را برازنده شما می دانم زیرا با استفاده از این رنگ، کبد و قلب بهتر کار می کند. چون بعضی این رنگ را شفا بخش می دانند. پس برای بر طرف کردن اضطراب، وسواس، سوء هاضمه و بیماری های عضلانی مفید است و همچنین برازنده متانت شما است.

۸- به زودی از طریق موبایل و اینترنت آشنایی مفیدی دست خواهد داد.

فال حافظ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 363 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شما مدتهاست به عاشقی شهره ای ولی خود از برملا شدن رازت بی اطلاعی. درد تو درد عشق است و درمانت نیز با عشق. نگران سختی های هجران نباش زیرا خوشی و ناخوشی هردو گذران هستند و هیچ حالتی پایدار نیست. حتی اعتمادی به کار جهان نیز نمی باشد. پس هراسی به دل راه نده و از مدت عمر نهایت استفاده را ببر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به چیزی دلبستگی پیدا کرده اید که ناپایدار می باشد. باید بدانید که جمال، زیبایی، ثروت و مقام را دوام و بقایی نیست بلکه اینها وسیله ای بیش نیستند. پس اگر می خواهید موفق شوید، راه بهتری انتخاب کنید زیرا این نیت نیاز به تفکر و مقدمات دارد.

۲- همه می دانند که شما دارای اخلاقی نیکو هستید و از صمیم قلب میل دارید گره از کارهای مردم بگشایید. به همین جهت است که خداوند تاکنون شما را تنها نگذاشته و در همه احوال به شما و خانوادیتان کمک فرموده است. پس با سرعت، پشتکار، دقت و علاقه تلاش کنید که موفقیت در چند قدمی شما و خانوادیتان می باشد.

۳- شما خیلی زود رنج و خودخور هستید. در دراز مدت این خودخوری بدان مرحله می رسد که موجب افسردگی خواهد شد. پس به خود بیایید و با توجه به جوانب هر کار تصمیم بگیرید.

۴- یکی از اقوام نزدیک را دلخور کرده اید. او خیر شما را می خواهد. فوری دل او را بدست آورید. زندگی آرام و خوش خود را خراب نکنید. همسری مهربان، فرزندانی باهوش و زندگی خوبی خواهید داشت. شما باید ارزش واقعی مهر و محبت همسر خود را درک کنید. به عناوین گوناگون او را آزار می دهید و دلسرد می کنید. سعی کنید تغییر روش بدهید.

۵- به زودی خوابی خواهید دید که در قلعه ای بزرگ هستید. نشانه اینکه خداوند به شما یا خانوادیتان پسر خواهد داد و یا یکی از فرزندان به درجات عالی خواهد رسید و موفق می شود.

۶- وضع مسافر تا یک هفته دیگر خوب می شود. بیمار شفا می یابد. هدیه ای دریافت می کنید. مسافرتی مهم در پیش است. خرید و فروش هر دو سودآور می باشد.

فال حافظ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 475 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همیشه عجولانه و شتابزده عمل می کنی. او به وعده های خود عمل خواهد کرد. تو گرچه به شدت بی تاب و بی قراری اما باید صبر و تحمل به خرج دهی و با اصرار بی مورد اسباب دردسر فراهم نکنی. نگران آینده نباش که نیت تو عملی خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های نهم تا یازدهم می فرماید:

* من شکایتی ندارم اما آب رحمت محبوب به کشتزار جگر تشنگان نرسید و به آنها توجهی نکرد.

* گفتگوی مردم سبب دردسر می باشد. پس ای دل باده بنوش و لحظه ای از عمرت راحت باش.

* شاها، حافظ جز از نیاز شبانه و دعای صبحدم چیز دیگری ندارد که لایق ارزش محبوب باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خیلی خالصانه به دنبال این نیت بوده اید و بارها صداقت خود را ثابت کرده اید. خواسته اید از راه صلح و سازش عمل کنید ولی او بر لجبازی اصرار دارد. باید بدانید که وی مغرور خود شده، پس لازم است شما صبر و شکیبایی داشته باشید.

۳- این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد چون عوامل متعددی در اجرای آن دخالت دارد که باید مقدمات آن فراهم گردد.

۴- مسافر شما مدتی بلاتکلیف بوده ولی به زودی گره از کارش گشوده می شود و خبرهای خوش خواهد داد.

۵- معامله ای سود آور در جریان بوده ولی حسودی نیز در کمین است. پس مواظب او باشید. سه فرزند در طالع دارید که آخری ثروتمند و دومی دانشمند خواهد شد. مسافرتی مهم در پیش است. مبارک باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: سریع، تنها، پر تحرک، منطقی، مهربان و منعطف.

فال حافظ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 107 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که مورد توجه و علاقه همگان قرار گرفته ای، به شکرانه جذابیت هایی که خدا در وجود تو قرار داده و تو را نزد دیگران محبوب نموده است متواضع باش و با دیگران تا آنجا که می توانی مهربانی کن. در انتخاب دوستانت دقت کن و در جمع کسانی حاضر شو که در شأن و موقعیت تو باشند و از افراد پست و تنگ نظر دوری کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت سوم می فرماید:

قامت همه محبوبان عالم در برابر قد راست و الف گونه تو مانند حرف ن خمیده باد.

۲- همه عاشق و شیفته محبت و مهر شما هستند. پس باید ارزش واقعی خود را بدانید و این گوهر ارزنده را به دست نا اهلان و حسودان به آسانی قرار ندهید. باید بگویم وقتی به میهمانی می روی، منتظر شما هستند اما زمانیکه ناخوانده می روی، در چهارچوبه در منتظر می مانی.

۳- آینده ای بسیار درخشان در پیش داری به شرط آنکه سرعت عمل، دقت و تلاش را از دست ندهی و از شخص عالم و آگاهی کمک بگیری.

۴- در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن که این نیت برآورده می شود و سوره مبارکه شعرا، از آیه ۵۰ تا ۸۰ را بخوان.

۵- اخیراً گرفتار ناراحتی و مشکلی شده ای. غمگین نباش. او آگاه نیست. بلکه باید با متانت و حوصله او را مطلع سازی.

۶- از ویژگی های شما عبارت اند از: شیک پوش، وسواسی، باهوش، خوشگذران، منطقی، دقیق، جذاب و دلربا، مصمم، ظریف و سطحی نگر، خیالباف، مهمان نواز، درسخوان، اهل کشف، اصیل، با استعداد و دوست داشتنی.

۷- معامله و تغییر شغل و مکانی در پیش می باشد. چیزی گم کرده ای. ناراحت نباش. نزد کسی است. به شما می دهد. شخصی بلند قد و لاغر اندام، با موی جو گندمی خیلی به شما علاقه دارد. از نصایح او بهره مند شوید که شما را خیلی دوست دارد.

۸- مسافرت مفید می باشد. خرید و فروش عالی است اما برای تغییر مکان عجله نکنید. به زودی مژده ای دریافت می کنید. سفر کرده های شما حالشان خوبست و مژده ای در دو هفته دیگر به شما خواهند داد. پس مرا دعا کنید.

۹- رنگ زرد لیمویی را انتخاب کنید که با اندیشه های تابناک شما هماهنگی دارد. زودتر از زمان تصمیم خواهید گرفت. انرژی خود را خلاقانه به کار بگیرید تا بر دشواری ها پیروز شوید. این رنگ برازنده قد و قامت شماست.

فال حافظ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 156 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دوست و یار یکدل و قدرشناس گوهری است که نصیب هر کسی نخواهد شد. اکنون که چنین گوهری را در اختیار داری با تمام وجود از آن محافظت کن و از سوءگفتار و نظرات دیگران ملول نشو و در راه خود ثابت قدم باش تا به سعادت برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- دلبری زیبا و مهربان و با محبت داری که به هیچ چیز و هیچ کس معاوضه اش نمی کنی. با او شادی و دارای زندگی پرنشاطی هستی، پس ارزش آن را بدان.

۲- این نیت بر شما مبارک باد که با اراده، دقت، وقت شناسی و توکل بر خدا حتماً عملی می گردد. ولی باید صبر و حوصله را قرین و همراه سازی و این مشکل ویژه شما نمی باشد، بلکه عده زیادی همین گونه هستند.

۳- حضرت حافظ در بیت هشتم می فرماید:

* چنان زندگی کن که اگر در راه کسی غبار گشتی، از گذرگاه من و تو، غبار و گرد کدورتی بر آینه دل هیچ کس ننشیند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: با اراده، جدی، اهل مبالغه، منظم، دقیق، حرمت گذار، احترام خواه، لایق و کاردان، خوش اقبال، قوی و پرانرژی، دارای حس مسئولیت، بلند نظر، سخاوتمند، مادی گرا، عاشق زندگی و اطرافیان، لجوج، سرکش، وسواسی، گیرده و مهربان.

۵- اگر دیگران ارزش زحمات شما را ندانستند، ناراحت نباش. پدر و مادر را محترم بدار و نذر خود را ادا کن. پول و مقامی در انتظار خانواده شماست. کسانی حسادت می کنند. مواظب باش تا راز دل خود را فاش نسازی. مسافرت راتوصیه می کنم. خرید و فروش صلاح نمی باشد. تغییر شغل و مکان عملی می گردد. به زودی ملاقاتی سودمند خواهید داشت.

۶- مادر و خواهر او بیش از آنچه تو فکر می کنی، شما را دوست دارند ولی برخورد و سوء ظن شما زیاد است. تغییر رویه بدهید. رنگ سفید برازنده شما است و به شما می گویم: "ای اسب خوشخرام، لحظه ای درنگ کن و گوشه چشمی به ما داشته باش." ( او را بیش از این نگران مساز)

فال حافظ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 154 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که قصد انجام کار و فعالیت جدیدی را داری راهی را انتخاب کن که از آن نفعی به تو و دیگران برسد و علاوه بر سود مادی، نفع معنوی نیز همراه داشته باشد. تنها به فکر مادیات نباش که در لباس درویشی هم می توان خوشبخت و سعادتمند زندگی کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- باید خود را برای کارهای مهمتر آماده سازی زیرا مقدمات آنها فراهم شده. به درایت و کیاست و سرعت عمل شما نیاز دارد. بنابراین خود را از تار و پود تردید رها کن و دل به دریا بزن و اقدام کن.

۲- حضرت حافظ در بیت های ششم، هفتم و هشتم می فرماید:

* صاحبدلان هر دو جهان را در یک لحظه در راه محبوب نثار می کنند. بلی کار عشق است و در این قمار در وهله اول باید سرمایه جان را باخت.

* اگر دولت وصل تو دری که به روی عاشق بگشاید، بدین خیال می توان پیشانی بر درگاه سائید و دست و پایی زد و کوشش کرد.

* عاشقی و جوانی و وارستگی جامع آرزوهاست. با این سه عامل به مراد میتوان رسید. آری چون معانی فراهم آمد و معانی شیرین دست داد، می توان هنر نمایی در فصاحت و بلاغت کرد.

۳- تمام مشکلات شما به زودی حل می شود و از اندوه این نیت خارج خواهید شد و بحمدالله جایی برای نگرانی وجود ندارد. به زودی به مرادت می رسی. پس نذر خود را حتماً ادا کن و مرا نیز دعا کنید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: عاشق، دارای همسری مهربان، اصیل، خوشگذران، ولخرج، سازشکار، آتشین مزاج، رفیق باز، عشوه گر، جذاب و مردم پسند.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش خوب است. ازدواج عملی است. بیمار که حالش زیاد خوب نیست تا پانزده روز دیگر حتماً بهبود می یابد. کسی در خانواده شما مشغول توطئه است، مواظب باشید. به او بگویید بدبینی غیر از مراقبت است. انسان موفق کسی است که حواس خود را کاملاً جمع کند تا در این دوره وانفسا کسی سرش کلاه نگذارد.

فال حافظ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 153 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای انسان امید در زندگی چون بال است برای پرنده و امیدواری تو نیز بالاخره نتیجه خواهد داد. به زودی زندگیت روشن و زیبا چون سحری پس از شب تیره خواهد شد. خداوند به تو لطف و عنایت خواهد نمود و گره از مشکلاتت باز خواهد کرد. از این فرصت استفاده کن و از یاد خدا و شکر او غافل مشو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* دیشب محبوب زیبایم چون به آهنگ رقص و پایکوبی بلند شد چین ناز و تکبر را از ابرو بازکرد و دلهای یاران را با گره عشق محکم بست.

* من آنگاه دست از رنگ تقوی و پارسایی با خون دل پاک کردم و دست از توقی کشیدم که چشم مست یار هوشمندان را به عشقبازی و باده خوری دعوت می کرد.

* کدام سنگدل شیوه راهزنی دل ها را به او آموخت که از اول چون گرام بیرون نهاد را که بر عاشقان شب تا سحر نخفته گرفت و دل های آنان را به یغما برد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت حتماً قابل اجراست اما قدری صبر و حوصله همراه با سرعت عمل، دقت و فعالیت نیاز دارد ولی حتماً عملی می باشد.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: با اراده، جنجالی، پرشور، قدرشناس، با شخصیت، موفق، پر توقع، خود خواه، حادثه جو، مسلط به نفس، نظر بلند، پشتکاردار، اهل سوال، طوفان به پا کن، عجول، ولخرج و اهل تفریح.

۴- موفقیت در چند قدمی شما می باشد. با کمی دقت و اراده می توانید آنرا در آغوش بگیرید. به پدر و مادر محبت کنید و با زخم زبان اطرافیان خود را دلسرد نکنید. نسبت به همسر خود گستاخ نباشید که این عمل هم اندازه ای دارد. مسافر اینک مشغول سرو سامان دادن اوضاع خود می باشد، حالش خوبست. ۴ فرزند در طالع دارید که دوتای آنها بسیار موفق می شوند. بیمار فعلاً به حال خود می ماند. قرض ادا می شود. مسافرتی در پیش دارید و گره از کارها باز می شود. مبارک است.

فال حافظ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 378 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

هیچ گاه برای ترقی و پیشرفت خود به تنزل دیگران راضی مشو و در انجام کارها دقت لازم را به خرج بده و بدان که مال و ثروت زشتی عمل را نمی پوشاند و اگر تمایل داری در نظر دیگران محترم باشی احترام همه را حفظ کن و به حرف حق حتی اگر از زبان دشمنت بیان شود احترام بگذار و تنها از سخن دانایان پیروی کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از اینکه از وسوسه ی دیگران به راه غلط نمی روید، حتی با کارهای اشتباه دیگران نیز عذر و بهانه ای نمی آورید و به آنها گوشزد می کنید، بسیار پسندیده است. پس مواظب باشید با افراد ناباب و معتاد نشست و برخاست نکنید و راز دل خود را با هر فردی در میان نگذارید.

۲- اگر به این نیت عمل نکنید، بمراتب در آینده امکانات بهتر و عالی تری برای شما بوجود خواهد آمد و از موفقیت بیشتری برخوردار خواهید شد. پس بجاست فعلاً از آن درگذرید و آن را به موقعیت و زمان بهتر حواله کنید.

۳- هر چه برای خود نمی پسندی، برای دیگران نیز مپسند. بدان که روزگار زیر و بم زیاد دارد. برای اجرای این نیت از جهات دیگر با شخص عاقل، فرزانه و با تجربه ای مشورت کنید که بسیار سودمند است.

۴- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم پاسخ شما را صریح و روشن داده است پس جای چانه زدن و بحث کردن وجود ندارد. زیرا در بیت دوم و سوم شما را تعلیم میدهد که در زندگی چگونه عمل کنید.

۵- معرفی دیگران کافی است. بهتر آن است که کمی هم خودمان را در خلوت به خودمان معرفی کنیم.

۶- مسافر حالش خوبست و کارهای او انجام میگیرد. همسری مهربان و دو فرزند با زندگی خوبی خواهید داشت، به شرط آنکه تردید و وسواس را همراه خود به زندگی نبرید و بگذارید اطرافیان راحت زندگی کنند.

فال حافظ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 257 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی عاشق و صادق هستی که برای یار از همه وجود خود مایه می گذاری. تنها مشکلت دست تنگی است که تو را از آینده بیمناک کرده است. نگرانی تو بیهوده است. از زندگی خود لذت ببر و به خدای بزرگ توکل کن که اگر او را داشته باشی از تمام مخلوقات بی نیاز خواهی بود. زمینه را مساعد و نیت خود را عملی گردان که خیر است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم، هفتم، نهم و دهم می فرماید:

* چنگ را به صدا درآور و ترانه ای آغاز کن. اگر عود خوشبو برای عطر افشانی در مجلس بزم نباشد، پاکی نیست. پس عشق سوزان و آتش و دل من را عود و تن مرا عود سوز بنگارید.

* به رقص و پایکوبی صوفیانه بپرداز و لباس پشمینه را از سر بیرون بیاور. دست افشانی و پایکوبی کن و اگر مرد این کار نیستی، خرقه زهد ریایی ما را از نو بپوش و به کناری بنشین.

* به دوست بگو اگر یار ما شود، چنانچه هر دو جهان دشمن شوند، باکی نمی باشد. به اقبال خوب بگو روی نگردان. اگر سراسر زمین را سپاه دشمن گیرد، پروایی نمی باشد.

* ای دوست اگر چنین تصور کنی که از کنار من بروی، آنگاه از سوز دل و آب دیده رخ مرا زرد رنگ و لب مرا خشک و دامن مرا آغشته اشک خواهی دید. (آرایه لف و نشر)

* ای حافظ مجلس را مزین کن و به واعظ بگو بزم مرا نگاه کند و پس منبر را ترک کن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- مدتی است که در لاک خود فرو رفته اید و افکارتان پریشان است. از چیزی رنج می برید و نمی خواهید آن را بازگو کنید. علتش این است که وسواس و تردید توام با غرور نمی گذارد اقدام کنید. به شما مژده می دهم که شاهین خوشبختی بر بام منزل شما نشسته و این نیت حتماً بدون تردید عملی می گردد زیرا خیر و نیکی در آن است.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. دعا نمایید و سپاسگزار نعمت های خداوند باشید.

۴- امام علی (ع) می فرمایند: "عمر هر قدر دراز باشد، باز کوتاه است. آنچه که کم آن زیاد است، دشمن. آنچه که زیادش هم کم است، ایمان و جوانمردی است. معامله کنید چون بیگانگان. معاشرت نمایید چون برادران."

۵- در زندگی شما و خانواده، فراز و نشیب های زیاد وجود داشته است. شما از غم مرموزی رنج می برید اما خدا را شکر کنید که اوضاع اقتصادی خوبی دارید. اگر او شیطان است ولی قابل رام شدن می باشد. پس مشکل چندانی برایتان وجود ندارد و اندوه شما بی مورد است.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار