فال حافظ | فال حافظ جمعه | فال حافظ شیرازی

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین دوشنبه 7 فروردین 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها ، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین دوشنبه 7 فروردین 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین ، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

ابتدا نیت و سپس کلیک کنید

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین فروردین

خوش خبر باشی ای نسیم شمال

که به ما می رسد زمان وصال

قصّةُ العشقِ لا انفصام لها

 

فُصِمَت ها هُنا لسانُ القال

تعبیر

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد به زودی اخبار بسیار خوشی به دست شما خواهد رسید که شما را نوید رسیدن به آرزوهای دیرینه می دهد. رقیبان شما از عرصه خارج خواهند شد و اختیار از کف دشمنانتان بیرون خواهد رفت و به شما مجال شکوفایی و خودنمایی داده خواهد شد. قدر این روزها را بدان و از آنها استفاده کن.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین اردیبهشت

دوش بیماری چشم تو ببرد از دستم

لیکن از لطف لبت صورت جان می بستم

بعد از اینم چه غم از تیر کج انداز حسود

چون به محبوب کمان ابروی خود پیوستم

تعبیر

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد انسانی هستید که به عهد و پیمان خود وفادار هستید و هیچ وقت بدقولی نمی کنید. هرگز از مقصود دست نمی کشید و به پیوسته در تلاش برای رسیدن به مقصود هستید. حسودان بددل ناامید شده اند و از رقیبان پیشی خواهید گرفت. انشالله به زودی غم و غصه تمام می شود و به خواسته قلبی خود خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین خرداد

در خرابات مغان گر گذر افتد بازم

حاصل خرقه و سجاده روان دربازم

ماجرای دل خون گشته نگویم با کس

زان که جز تیغ غمت نیست کسی دمسازم

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد بسیار غمگین و اندوهگین هستید و دوست قابل اعتماد و رفیق شفیق پیدا نمی کنید تا با او درد دل کرده و خود را خالی کنید به همین دلیل افسرده شده اید. از ناامیدی و خودخوری دست کشیده و به توانایی های خود اعتماد کنید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و با ایمان به هدف به تلاش و کوشش خود ادامه دهید.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین تیر

  ترک شاهد و ساغر کنم

محتسب داند که من این کارها کمتر کنم

عهد و پیمان فلک را نیست چندان اعتبار

عهد با پیمانه بندم شرط با ساغر کنم

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید اراده آهنین و همت عالی شما قابل تحسین است، مطمئن باشید با صبوری، تلاش و سخت کوشی به سرمنزل مقصود رسیده و آرزوهای شما تحقق پیدا می کند. برخی دوستان فریبکار در اطراف تان هستند که نباید به آن ها اعتماد کنید. قبل از انجام هرکار و اقدامی خوب فکر کرده و با درایت و عاقبت اندیشی تصمیم گیری کنید.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین مرداد

خدا را کم نشین با خرقه پوشان

رخ از رندان بی سامان مپوشان

تو نازک طبعی و طاقت نیاری

گرانی های مشتی دلق پوشان

تعبیر

تفسیر فال حافظ شما می گوید انسانی پاک دل، صادق و راستگو هستید و همین خلوص نیت شما ممکن است باعث سوء استفاده برخی افراد بدخواه و حسود شود. مراقب توطئه چینی آن ها باشید. برای گذشتن از موانع و مشکلات اراده فولادین و عزم راسخ نیاز است، توانایی و استعدادهای فراوانی دارید که قبل از شروع هر کار ابتدا باید آنها را شناخته و خود را محک بزنید.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین شهریور

دیدار شد میسر و بوس و کنار هم

از بخت شکر دارم و از روزگار هم

زاهد برو که طالع اگر طالع من است

جامم به دست باشد و زلف نگار هم

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد مژده باد که در آینده نزدیک همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست و به مراد دل می رسید. ایام خوشبختی فراخواهد سید و حسودان از آسیب زدن به شما ناامید خواهند شد. حرف های بدخواهانه دیگران خللی در اراده و عزم راسخی که دارید وارد نمی کند. وقت آن است که عزم خود را راسخ کنی و بدون فوت وقت و با تمام نیرو به سوی اهداف خود گام برداری.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین مهر

ای نور چشم من سخنی هست گوش کن

چون ساغرت پر است بنوشان و نوش کن

در راه عشق وسوسه اهرمن بسیست

پیش آی و گوش دل به پیام سروش کن

تعبیر

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که اکنون که به قصد خیر نیتی کرده ای در انجام آن مصر باش و به سخن دشمنان اعتنایی نکن. زندگی زیبا و آرام خود را بیهوده تلخ مکن. از راهنمایی های افراد با تجربه استفاده کن و از دوستان واقعی خود هیچ چیز را دریغ مدار تا به یاری آنها و توکل به خدا به موفقیت برسی.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین آبان

ای خونبهای نافه چین خاک راه تو

خورشید سایه پرور طرف کلاه تو

یاران همنشین همه از هم جدا شدند

ماییم و آستانه دولت پناه تو

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد روزهای خود را با غم و اندوه سر می کنی. خود را به شدت عذاب می دهی و از زندگی ناامید و مأیوس شده ای. امید خود را هرگز از دست نده، چرا که جز شکست چیزی عاید انسان ناامید نمی شود. امیدوار باش که بعد از هر سختی، آسایشیست و تو نیز به زودی از این غم و اندوه فارغ می شوی.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین آذر

ای که با سلسله زلف دراز آمده ای

فرصتت باد که دیوانه نواز آمده ای

ساعتی ناز مفرما و بگردان عادت

چون به پرسیدن ارباب نیاز آمده ای

تعبیر

تفسیر فال حافظ شما می گوید فرصت.های خوبی برایتان پیش می آید که باید آن ها را غنیمت شمرده و از دست ندهید. از ظاهربینی برحذر باشید. به زندگی و همه آنچه در آن است به چشم دل نگاه کنید و خوبی و نادرستی را تشخیص دهید. از دودلی و تردیدهای خود دست بکشید که همه شرایط برای رسیدن به مراد دل آماده و مهیا است. خوب فکر کنید و تصمیم درست اتخاذ کنید.

فال حافظ امروز 7 فروردین

رونق عهد شباب است دگر بستان را

می رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی

خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید نوید و مژده نیکی در راه است و زمان بیرون آمدن از تنگناها و دشواری ها فرا رسیده است. هرچند بر خوشی های روزگار نیز نباید تکیه کرد و آن را دائمی دانست. چشم به عنایت و اراده پروردگار باید داشت که اصیل و ماندنی است.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین بهمن

کنون که بر کف گل جام باده صاف است

به صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است

به درد و صاف تو را حکم نیست خوش درکش

که هر چه ساقی ما کرد عین الطاف است

تعبیر

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش تا او هم کمکت کند.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین اسفند

دیری ست که دلدار پیامی نفرستاد

ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران

پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. به حیله متوسل نشوید. صبر داشته باشید. ان شاالله جواب خواهید گرفت.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار