قیمت سکه امامی| قیمت سکه امامی امروز| قیمت سکه امامی آبان 1402

قیمت سکه امامی همه را خوشحال کرد | ریزش شدید قیمت سکه بهار آزادی و نیم سکه و ربع سکه

قیمت طلا و سکه روز گذشته در تمام بخش‌ها نزولی شد.

قیمت سکه امامی همه را خوشحال کرد | ریزش شدید قیمت سکه بهار آزادی و نیم سکه و ربع سکه

قیمت سکه امامی پس از شروع جنگ حماس و اسرائیل یکباره با رشد قابل توجهی همراه شد. این در حالی است که قیمت سکه امامی از ابتدای سال جاری در یک روند نزولی قرار گرفته بود و کاهش چند میلیونی آن همه را شگفت زده کرد. قیمت سکه امامی همواره برای سرمایه گذاران حائز اهمیت بوده است. قیمت سکه امامی تحت تاثیر دلار و اونس جهانی طلا، بالا و پایین می شود. تازه ترین قیمت سکه امامی را در ادامه می خوانید

قیمت طلا و سکه روز گذشته در تمام بخش‌ها نزولی شد. دیروز کاهش ۳۰۰ تومانی قیمت دلار در پایان هفته بازارهای جهانی، آرایش کاهشی به بازار طلا در داخل کشور داد.  گفتنی است قیمت طلای جهانی هم روز گذشته با رقم ثابت ۱۹۸۰ دلاری معامله شد.

معامله‌گران، دلار را بازیگر اصلی بازار طلا ارزیابی می‌کنند و بازار فلز زرد را چشم‌انتظار روند‌های افزایشی برای قیمت دلار می‌دانند. آنها معتقدند تا دلار در کانال‌های قیمتی بالاتر قرار نگیرد قیمت طلا و سکه شانسی برای صعود ندارد.  فعالان بازار طلا با توجه به شرایط موجود سیاسی امکان پیش‌بینی برای بازار طلا را نشدنی می‌دانند.

به گزارش تجارت نیوز، دیروز ۲۸ آبان ۱۴۰۲ قیمت سکه امامی کاهش ۱۰۶ هزار تومانی داشت و با قیمت ۲۸ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان معامله شد. سکه‌ بهار با کاهش۱۸۶ هزار تومانی پرچمدار بیشترین کاهش قیمت در خانواده سکه‌ها شد. این قطعه روز گذشته با قیمت ۲۵ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان معامله شد. 

قیمت نیم سکه و ربع سکه هر کدام کاهش ۱۰۰ هزار تومانی داشت. این قطعات به ترتیب با قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۱۰۰هزار تومان معامله شدند. دیروز سکه گرمی کاهش ۵۰ هزار تومانی داشت و با رقم پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار