قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز | قیمت خودرو صفر

قیمت خودرو در روزهای پایانی آبان 1402 | قیمت پژو 207 به شدت ریخت

تازه ترین قیمت انواع خودروی داخلی و مونتاژی در بازار را ببینید.

قیمت خودرو در روزهای پایانی آبان 1402 | قیمت پژو 207 به شدت ریخت

قیمت خودرو امسال همه را شگفت زده کرده و کاهشی بوده است. این در حالی است که برخی از کارشناسان گفته اند قیمت خودرو طی دو سال اخیر دو و نیم برابر رشد داشته و کاهش قیمت امسال هنوز نتوانسته مشتریان را راضی کند. افزایش قیمت خودرو در سالهای اخیر با انتقادهایی مواجه شده و برخی معتقدند ممانعت از واردات خودروهای خارجی باعث ایجاد این اتفاق شده است. به تازگی اخباری مبنی بر آزادسازی واردات خودروهای کارکرده شنیده می‌شود که می‌تواند قیمت خودرو را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. تازه ترین خبر درباره قیمت خودرو را در ادامه بخوانید.

قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه 25 آبان 1402 با ثبات گزارش می‌شود. بیشتر محصولات در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی بدون هیچ تغییری، با همان نرخ‌های روز گذشته خرید و فروش می‌شوند؛ اما تعداد انگشت‌شماری از مدل‌های موجود در بازار، افت و خیز اندکی را تجربه کرده‌اند. 

نرخ دلار از آغاز هفته جاری در محدوده 51 هزار تومان، ثابت شده است و حتی در روز گذشته، زیر کانال 51 هزار تومان نیز معامله شد؛ همین امر دلیلی بر ثبات بازار خودرو شد.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی از صبح امروز به تبعیت از هفته‌ها و ماه‌های گذشته کار خود را در رکود آغاز کرد. بیشتر محصولات تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته ندارند و نوسان بعضی از مدل‌ها هم در بیشترین حد ممکن به پنج میلیون تومان می‌رسد.

کوییک دنده اتوماتیک R، ارزان‌ترین خودرو اتومات موجود در بازار ایران، امروز نیز همانند روزهای گذشته، تغییری ندارد و 462 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G در حال حاضر خودروی رده بالای تولیدی شرکت سایپا به حساب می‌آید که از ماه‌های گذشته در محدوده 580 میلیون تومان قرار دارد و امروز نیز به تبع روزهای ابتدای هفته با همان قیمت 585 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 207i دنده دستی یکی از محبوب‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که در دو روز گذشته حدود شش میلیون ارزان شده بود، اما امروز حدود یک میلیون تومان بالا رفت و به 611 میلیون تومان رسید.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ که یکی از پرقدرت‌ترین سدان‌های تولید داخل به شمار می‌رود، با افزایش قیمت یک میلیون تومانی با نرخ 739 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز غالبا به صورت باثبات گزارش می‌شود؛ اما افت قیمت‌های جزئی نیز به چشم می‌خورد.

آریزو 5 توربوشارژ جدید از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو، امروز پس از هفته‌ها ثبات قیمتی، حدود 20 میلیون تومان ارزان شده است و با قیمت یک میلیارد و 80 میلیون تومان معامله می‌شود.

بسترن B30 که سدان توقف تولید خورده گروه بهمن به شمار می‌رود، امروز پس از هفته‌ها ثبات قیمت، حدود 10 میلیون تومان ارزان‌تر شد و به قیمت 920 میلیون تومان رسید.

فردا SX5 کراس‌اوور مونتاژی فرداموتورز به شمار می‌رود که همانند دیگر محصولات بازار، افت 10 میلیون تومانی داشته و به قیمت یک میلیارد و 210 میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به تعطیلی بازار خودرو در روز آینده، احتمال وقوع نوسانات قیمتی در بازار بسیار پایین است.

از سوی دیگر روز به روز اخبار جدیدتر و امیدوارکننده‌ای از واردات خودرو به گوش می‌رسد که می‌تواند رکود بازار خودروهای داخلی و مونتاژی را بیشتر کند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار