قیمت خودرو| افزایش قیمت خودرو| قیمت خودرو امروز

قیمت خودرو | پژو 207 گران شد سمند ارزان | تازه ترین قیمت خودرو در بازار

قیمت انواع خودروی داخلی و مونتاژی در هفته سوم آبان ماه را ببینید.

قیمت خودرو | پژو 207 گران شد سمند ارزان | تازه ترین قیمت خودرو در بازار

قیمت خودرو امسال همه را شگفت زده کرده و کاهشی بوده است. این در حالی است که برخی از کارشناسان گفته اند قیمت خودرو طی دو سال اخیر دو و نیم برابر رشد داشته و کاهش قیمت امسال هنوز نتوانسته مشتریان را راضی کند. افزایش قیمت خودرو در سالهای اخیر با انتقادهایی مواجه شده و برخی معتقدند ممانعت از واردات خودروهای خارجی باعث ایجاد این اتفاق شده است. به تازگی اخباری مبنی بر آزادسازی واردات خودروهای کارکرده شنیده می‌شود که می‌تواند قیمت خودرو را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. تازه ترین خبر درباره قیمت خودرو را در ادامه بخوانید.

قیمت خودرو امروز چهارشنبه 17 آبان 1402 تغییرات آن‌چنانی ندارد و اغلب خودروها در ثبات کامل قیمتی معامله می‌شوند. تعداد محدودی از محصولات در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نیز افت قیمت یا افزایش‌های جزئی را تجربه کردند.

بازار خودرو تحت تأثیر عرضه خودروهای وارداتی برای افراد ثبت‌نام‌کننده در سامانه یکپارچه خودرو طی اسفند ماه سال گذشته، از آغاز هفته جاری در رکود عمیقی فرو رفته و تغییرات چندانی ندارد. بدیهی است که این عدم تغییر قیمت به دلیل انجام معاملات بسیار اندک و محدودی است که در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی صورت می‌گیرد.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

به نوشته تجارت نیوز، قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، تغییراتی جزئی دارد و کلیت بازار، باثبات است.

کوییک اتوماتیک R از هاچ‌بک‌های دنده اتوماتیک اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی نرخ 458 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که از هفته گذشته روی کانال 585 میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

پژو 207i دنده دستی هاچ‌بک پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که روز گذشته سه میلیون تومان افزایش داشت؛ امروز یک میلیون تومان دیگر افزایش یافته و به نرخ 617 میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو

سمند LX EF7 بنزینی با مدل 1401 که به تازگی توقف تولید خورده است؛ امروز یکی از رکوردداران افت قیمت در بازار خودروهای داخلی به شمار می‌رود که 10 میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با قیمت 542 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی، امروز غالباً ثابت است و تغییر چندانی ندارد.

جک J4 آپشنال یکی از خودروهای اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو امروز برخلاف دیگر محصولات بازار، حدود پنج میلیون تومان افزایش یافته و با قیمت 740 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین محصولات مونتاژی بازار محسوب می‌شود که هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و به نرخ 715 میلیون تومان رسید.

آریزو 5 توربوشارژ جدید که یکی از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو به شمار می‌رود، امروز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و 100 میلیون تومان معامله می‌شود.

فردا SX5 کراس‌اوور مونتاژی شرکت فرداموتورز محسوب می‌شود که همانند اغلب محصولات بازار، هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و 220 میلیون تومانی روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

نرخ دلار در بازار آزاد طی چند روز گذشته، هیچ تغییری نداشته و یا تغییرات آن، بسیار جزئی و ناچیز است. با توجه به اینکه مهم‌ترین عامل تأثیرگذار روی قیمت خودرو نیز نرخ دلار در بازار آزاد به شمار می‌رود، احتمالاً طی روزهای آینده نیز رکود در بازار خودرو مشاهده شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار