قیمت مرغ | کاهش قیمت مرغ | قیمت مرغ در بازار

قیمت مرغ در هفته اول آبان اعلام شد | قیمت مرغ در میادین و بازار چند؟

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت مرغ را در آخرین روز مهرماه اعلام کرد.

قیمت مرغ در هفته اول آبان اعلام شد | قیمت مرغ در میادین و بازار چند؟

قیمت مرغ که چندی پیش با کاهش شدید همراه شد و حتی به زیر نرخ مصوب رسید با ورود به فصل پاییز گران تر شده است. قیمت مرغ مصوب به ازای هر کیلوگرم ۷۳ هزار تومان اعلام شده است. دولت به گرانفروشان تذکر داده که بالاتر از قیمت مصوب قیمت گذاری نکنند و همچنین به مردم گفته قیمت مرغ بیش از۷۳ هزار تومان را خریداری نکنند. مدیر کل بازرسی جهاد کشاورزی به مردم گفته اگر مشاهده کردند که جایی قیمت مرغ را بالاتر از قیمت مصوب عرضه می کند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند تا با گرانفروشها برخورد شود. تازه ترین خبر درباره قیمت مرغ را در ادامه می‌خوانید.

بازار گوشت مرغ طی چند ماه گذشته روزهای آرامی را سپری کرده و نوسان چندانی در قیمت آن مشاهده نمی‌شود، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی عنوان کرد که هیچ کمبودی در تامین مرغ وجود ندارد و هر کیلو مرغ گرم با نرخ ۷۸ هزار تومان در مغازه‌ها عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۷۸ هزار تومان است و در برخی مغازه‌ها نیز با حدود ۱۰ درصد  بیشتر از این قیمت به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ چند ماهی می شود که مرغ بازار آرامی را سپری می‌کند و نوسان چندانی نداشته است.

مهدی یوسف‌خانی - رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی - در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که مرغ در حال حاضر با چه قیمتی در مغازه‌ها عرضه می‌شود؟ گفت: هر کیلو مرغ گرم با نرخ ۷۸ هزار تومان عرضه می‌شود و قیمت‌ها تغییری نکرده است.

وی ادامه داد: این نرخ در همه مغازه‌ها رعایت می‌شود و نباید این کالای پروتئینی بیش از این قیمت فروخته شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اضافه کرد: هیچ کمبودی در تامین مرغ وجود ندارد. وضعیت تامین مرغ در مهرماه بسیار خوب بود و آبان ماه نیز به همین شکل خواهد بود. همچنین ذخایر نیز به اندازه کافی وجود دارد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار