قیمت مرغ | کاهش قیمت مرغ | قیمت مرغ در بازار

قیمت مرغ به نرخ سال قبل بازگشت | جدیدترین قیمت مرغ در بازار و میادین

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی تازه ترین قیمت مرغ در میادین و بازار را اعلام کرد که بر این اساس به نظر می رسد قیمت مرغ با نرخ ابتدای سال فاصله چندانی ندارد.

قیمت مرغ به نرخ سال قبل بازگشت | جدیدترین قیمت مرغ در بازار و میادین

قیمت مرغ که چندی پیش با کاهش شدید همراه شد و حتی به زیر نرخ مصوب رسید با ورود به فصل پاییز گران تر شده است. قیمت مرغ مصوب به ازای هر کیلوگرم ۷۳ هزار تومان اعلام شده است. دولت به گرانفروشان تذکر داده که بالاتر از قیمت مصوب قیمت گذاری نکنند و همچنین به مردم گفته قیمت مرغ بیش از۷۳ هزار تومان را خریداری نکنند. مدیر کل بازرسی جهاد کشاورزی به مردم گفته اگر مشاهده کردند که جایی قیمت مرغ را بالاتر از قیمت مصوب عرضه می کند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند تا با گرانفروشها برخورد شود. تازه ترین خبر درباره قیمت مرغ را در ادامه می‌خوانید.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از توزیع روزانه ۶ هزارتن مرغ در سطح کشور خبر داد و گفت: این‌ حجم جوجه‌ریزی جوابگوی نیاز کشور است.

مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵۳ هزارتومان، مرغ گرم در عمده فروشی ها ۷۳ هزارتومان و خرده فروشی ها ۷۸ هزارتومان است.

او قیمت هرکیلو ران مرغ را ۷۸ هزارتومان، سینه ۱۵۵ تا ۱۶۰ هزارتومان و فیله مرغ ۱۹۰ هزارتومان اعلام کرد.

یوسف خانی با بیان اینکه مشکلی در تامین و تولید مرغ نداریم، افزود: بنابر اذعان مسئولان وزارت جهاد طی ماه های شهریور و مهر ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی صورت گرفته که این میزان جوابگوی نیاز کشور است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از توزیع روزانه ۶ هزارتن مرغ در سطح کشور خبر داد و گفت: روزانه ۱۲۰۰ تن مرغ در تهران عرضه می شود.

او درباره آینده بازار مرغ گفت: برآوردها حاکی از آن است که با سیاست وزارت جهاد درباره حجم جوجه‌ریزی، تا پایان سال قیمت تغییری نداشته باشد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار