وام فوری | دریافت وام فوری

متقاضیان وام فوری بشتابید | پرداخت وام فوری در این استان ها استارت خورد

رییس گروه اعتبارات بانک های تجاری اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: ۲۸۰ هزار متقاضی دریافت تسهیلات فرزندآوری از زمان راه‌اندازی سامانه، ثبت نام کرده‌اند و بر اساس آمار پرداخت تسهیلات در ۱۳ استان آغاز شده است.

متقاضیان وام فوری بشتابید | پرداخت وام فوری در این استان ها استارت خورد

وام فوری یکی از محبوب ترین نوع وام ها است؛ چرا که وام فوری را در زمان کوتاه تری می توان دریافت نمود. البته گرفتن وام فوری هم سلسله مراتب و فرایند های مخصوص به خود را دارد. اما در مقایسه با سایر انواع وام پروسه کوتاه تری را دارد. وام فوری برای انواع زمینه ها مانند ازدواج، مسکن، بانوان، جانبازی و ... پرداخت می شود. برای دیدن تازه ترین خبر ها درباره وام فوری با ما همراه باشید.

پرداخت این وام فوری در کدام استان ها آغاز شد

به گزارش خبر ملت، «هاشم مولایی» در خصوص پرداخت تسهیلات فرزندآوری گفت: براساس جزءدو بند الف تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری مقرر شده است که تسهیلات فرزندآوری که از ابتدای سال ۱۴۰۰ متولد می شوند،  به ازای فرزند اول ۲۰۰ میلیون ریال، فرزند دوم ۴۰۰ میلیون ریال، سوم ۶۰۰ میلیون ریال، چهارم ۸۰۰ میلیون ریال و پنجم و بیشتر ۱ میلیارد ریال تخصیص پیدا کند. البته براساس قانون، پرداخت تسهیلات برای متقاضیانی است که نرخ باروری شهرستان محل تولد فرزند یا پدر کمتر از ۲.۵ باشد. 

وی در خصوص آمادگی شبکه بانکی برای پرداخت تسهیلات فرزندآوری اظهار کرد: این قانون از ۳۱ فروردین به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد و از تاریخ مذکور بانک ها در مهلت ۷ روز کاری بخشنامه را به شعب زیرمجموعه ابلاغ کردند و از روز جاری تمامی بانک های کشور اعطای تسهیلات را آغاز خواهند کرد. 

 مولایی در خصوص عملکرد سامانه تسهیلات فرزند افزود: از زمان راه اندازی سامانه تعداد ۲۸۰ هزار متقاضی دریافت تسهیلات در سامانه ثبت نام کرده اند و بر اساس آمار پرداخت تسهیلات در ۱۳ استان آغاز شده است. 

 رییس گروه اعتبارات بانک های تجاری اداره اعتبارات بانک مرکزی همچنین با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات مسکن تشریح کرد: براساس جزء سه  بند الف تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری تسهیلات قرض الحسنه ودیعه، ساخت و خرید مسکن برای خانوارهای فاقد مسکن که فرزند سوم آنها از ابتدای سال ۱۳۹۹ متولد شده است، تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت ۲۰ ساله تعلق می گیرد. دستورالعمل پرداخت تسهیلات مسکن (ودیعه، خرید و ساخت) به شعبه های منتخب ۶ بانک مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک  ابلاغ شده است و متقاضیان برای دریافت با مراجعه حضوری و ارائه و تکمیل مستندات می توانند در صورت احراز شرایط، تسهیلات را دریافت کنند. 

وی  افزود: در قانون صراحتاً هر سه مورد تسهیلات مسکن شامل ودیعه، خرید و ساخت مشخص شده است و متقاضی می تواند برای دریافت هریک از انها با تکمیل مستندات اقدام کند.

وام فوری

وام فوری 100 میلیونی در کدام بانک ها پرداخت می شود؟

بانکینو یک بانک مجازی است که تحت نظر بانک خاورمیانه قرار دارد. متقاضیان افتتاح حساب در این بانک باید به سایت بانکینو مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام  کارت بانکی خود را درب منزل دریافت کنند.

در این بانک مجازی طرح‌های تسهیلاتی وجود دارد که متقاضیان براساس امتیازهای خود می‌توانند این وام را دریافت کنند. اما شرایط دریافت وام از این بانک مجازی چگونه است؟

متقاضیان وام از بانکینو می‌توانند تا سقف ۱۰ میلیون تومان از اپلیکیشن این بانک تسهیلات دریافت کنند البته این وام با توجه به امتیاز افراد محاسبه می‎‌‌شود و نرخ سود تسهیلات آن هم دو درصد در سال محاسبه شده است.

یکی از مزایای وام بانکینو پرداخت تسهیلات بدون نیاز به سفته، چک یا ضامن است. افرادی که می‌خواهند این وام را دریافت کنند باید «امتیاز اعتباری» در این بانک داشته باشند اما این امتیازها چگونه به دست می‌آیند؟

_ امتیازها بر اساس میانگین موجودی مشتریان محاسبه می‌شود. بنابراین نیاز نیست تا پول در بانک بلوکه شود و مشتری می‌تواند با پول خود خرید کند.

_ محاسبه امتیاز به صورت روزشمار است، اما در پایان هر ماه محاسبه می‌شود.

_ اگر میانگین موجودی مشتری در یک ماه کمتر از یک میلیون تومان باشد، امتیازی تعلق نمی‌گیرد.

بانک رفاه

مشتریان حقیقی و حقوقی که در بانک رفاه اقدام به افتتاح حساب سپرده‌گذاری بلندمدت کنند، می‌توانند از این بانک وام دریافت کنند. همچنین بانک علاوه بر اعطا تسهیلات، سود ماهانه‌ای هم به ازای سپرده مشتری پرداخت می‌کند.

میزان تسهیلات اعطائی معادل ۸۰، ۸۵، ۹۰، یا ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری و با نرخ‌های سود تک رقمی تا حداقل دو درصد است البته این وام به شرطی پرداخت می‌شود که پول سپرده‌گذار در بانک بلوکه شود.  مدت بازپرداخت این وام ۳۶ ماهه است و اگر وام ۱۰۰ میلیونی را فردی دریافت کند باید ماهانه دو میلیون و ۲۶۸ هزار تومان می‌شود.

در حال حاضر شرایط وام‌دهی بانک‌ها با دو شرط اصلی به متقاضیان پرداخت می‌شود. اولین شرط وام‌دهی بانک‌ها سپرده‌گذاری بلندمدت در بانک و دومین شرط اساسی، معرفی ضامن رسمی مورد تایید به بانک است.

در حال حاضر برخی از بانک‌ها در طرح‌های تسهیلات خود وام‌های ۱۰۰ میلیون تومانی می‌دهند. سقف سود این وام‌ها براساس قانون بانک مرکزی ۱۸ درصد برآورد تعیین شده است. اما برخی از بانک‌ها وام‌های خود را با نزخ بهره پایین‌تری به متقاضیان ارئه می‌شود. در این گزارش به معرفی برخی از بانک‌هایی که وام ۱۰۰ میلیوت تومانی می‌دهند پرداخته شده است.

بانک سینا: بانک سینا، با ارائه سند ملکی به مشتریان خود وام ۱۰۰ میلیون تومانی می‌دهد. در این طرح سود تسهیلات ۱۸ درصد محاسبه شده است و نیازی به سپرده‌گذاری و معرفی ضامن به بانک نیست. بازپرداخت این وام هم ۶۰ ماهه است. که براین اساس اقساط ماهانه آن دو میلیون ۵۳۹ هزار تومان برآورد شده است.

بانک شهر: بانک شهر با شرط سپرده‌گذاری بلندمدت در بانک و مسدودی سپرده مشتری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و با محاسبه ۸۰ درصد ارزش سپرده مشتری وام می‌دهد. بازپرداخت این وام ۴۸ ماهه و با نرخ سود ۱۸ درصد است. نرخ سود سپرده هم ۲۰ درصد محاسبه شده است. براساس نرخ سود این وام و بازپرداخت آن اقساط ماهانه این تسهیلات دو میلیون ۹۳۷ هزار تومان برآورد شده است.

مهر اقتصاد: این بانک در طرح میثاق ۵ تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام می‌دهد. نرخ سود این وام در صورت داشتن حساب قرض‌الحسنه در بانک، چهار و برای حساب های کوتاه‌مدت نرخ سود تسهیلات هشت درصد محاسبه می‌شود.  برای دریافت این وام معرفی ضامن ضرروی است و اگر مبلغ وام از ۵۰ میلیون تومان بیشتر باشد علاوه بر معرفی ضامن سند ملک هم باید به بانک به عنوان ضامن داده شود.

مدت زمان مسدودی سپرده در این طرح سه ماه است و بازپرداخت وام هم ۶۰ ماه تعیین شده است که براین اساس اقساط ماهانه یک میلیون و ۸۴۱ هزار تومان برآورد شده است.

توسعه تعاون: این بانک در طرح همراه فرهیختگان بانک توسعه تعاون وام ۱۰۰ میلیون تومانی می‌دهد. نرخ سود این وام ۱۸ درصد و با بازپرداخت آن ۴۸ ماهه است اقساط ماهانه این وام هم دو میلیون و ۹۳۷ هزار تومان تمام می‌شود.

موسسه اعتباری نور: این موسسه در طرح ناجیان سلامت وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان می‌دهد. نرخ سود این وام ۱۷ درصد است و مدت زمان بازپرداخت آن هم ۴۸ ماه است. برای دریافت این وام مشتریان باید حداقل ۲۰۰ هزار تومان در بانک سپرده‌گذاری کنند همچنین میزان سود سپرده هم یک درصد مشخص شده است.

متقاضیان دریافت این وام باید ضامن رسمی به بانک معرفی کنند. براین اساس برای دریافت این تسهیلات نیاز به دو ضامن رسمی کسر از حقوق که شامل همکاران شخص وام‌گیرنده نیز می‌شود و یک فقره چک نیاز است. کف مبلغ این وام ۵ میلیون تومان است. با فرض گرفتن وام ۱۰۰ میلیون تومانی اقساط ماهانه آن دو میلیون و ۸۸۵ هزار تومان تمام می‌‌شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار