وام | دریافت وام

وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت چه شرایطی دارد؟

تمام اشخاص حقیقی که قصد خرید آسان را دارند می‌توانند وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت را دریافت کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرحی به نام «آسان خرید» به مشتریان اعطا می‌شود.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت چه شرایطی دارد؟

هر یک از ما در برهه های مختلف از زمان نیاز مبرم به پول پیدا می کنیم، اما ممکن است شرایطی برای قرض گرفتن و یا دسترسی به پول پس اندازی خود نداشته باشیم؛ گرفتن وام در این شرایط می تواند کمک کننده باشد. بانک های مختلفی وام های مختلفی ارائه می دهند. وام انواع مختلفی دارند، هر بانک ممکن شرایط گوناگونی برای دریافت وام داشته باشد، و شما بنابر شرایط خود نوع وام بانکی را انتخاب کنید. یکی از جدیدترین اخبار در رابطه با وام 200 میلیون تومانی است؛ که اخیرا در جامعه مورد بحث قرار می گیرد. آخرین جزئیات این خبر را با هم مطالعه می کنیم.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت چه شرایطی دارد؟

با این طرح افراد امکان خرید اقساطی تا ۹۰ درصد مبلغ سپرده یا وثیقه ارائه شده در بانک را دارند.بیشترین مدت زمان بازپرداخت این وام هم ۶۰ ماه بوده و کارمزد آن هم بین ۳ تا ۵ درصد است. متقاضیان این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده بلندمدت یکساله داشته باشند که به سپرده آن‌ها سود ۱۵ درصدی هم تعلق می‌گیرد. سیستم آسان خرید به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا از دیجی کالا محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

کسانی که خواهان استفاده از این طرح تسهیلاتی هستند باید با توجه به سیستم عامل خود برنامه مورد نظر را از وبسایت دیجی پی دریافت کرده و با شماره تلفن همراهی که به نام صاحب کارت آسان خرید است وارد سایت شوند. متقاضیان باید از صفحه مذکور، قسمت خرید اقساطی را پیدا کرده و به آن ورود پیدا کنند.

سپس بعد از انجام اقدامات لازم، مرحله انتخاب طرح را کلیک کرده و گزینه آسان خرید، تجارت، را برگزینند. در ادامه مبلغ هر قسط، سود سالیانه، کارمزد دیجی پی، تعداد اقساط و … برای شخص نمایش داده خواهد شد که باید اطلاعات را به دقت بررسی کرده و سپس آن را تایید کند.

بعد از تایید مراحل اولیه، نوبت به ارائه اطلاعات هویتی صاحب کارت آسان خرید می‌رسد. در این قسمت تنها ارائه کد ملی و نام و نام خانوادگی کافی است.

پس از شرایط خرید و استفاده از کارت برای فرد به نمایش گذاشته می‌شود، در صورتی که در این قسمت مشکلی وجود نداشته باشد، متقاضی باید گزینه فعال سازی نهایی را کلیک کند. بعد از آن کارت آسان خرید فرد در اکوسیستم دیجی کالا فعال شده و امکان خرید با آن وجود دارد.

وام

به این شکل وام قرض‌الحسنه 200 میلیونی دریافت کنید

دیروز براساس اعلام بانک مرکزی، سقف پرداخت وام‌های قرض الحسنه برای افراد ۲۰۰ میلیون تومان و برای شرکت‌ها به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد؛ همچنین دوره بازپرداخت این تسهیلات از ۳۶ ماه به ۶۰ ماه افزایش پیدا کرد.

 شرایط پرداخت این وام هنوز به بانک‌های عامل ابلاغ نشده است طبق گفته یک منبع آگاه پرداختی‌ها بعد از نوروز ۱۴۰۱ صورت خواهد گرفت. در گذشته وام‌های قرض الحسنه  ضروری که ۵۰ میلیون تومان بود، براساس اعتبار سنجی و امتیاز حساب به متقاضیان پرداخت می‌شد و رتبه اعتباری افراد تعداد ضامن‌ها را تعیین می‌کرد. برای وام‌های قرض الحسنه کسب و کار که میزان آن ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده بود علاوه بر اعتبارسنجی و میزان گردش حساب، مستنداتی که وضعیت شغلی فرد را نشان دهد لازم بود.

اقساط و شرایط دریافت وام 200 میلیونی

سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ضروری و اشتغال زایی در بانک های قرض الحسنه به ترتیب چهار و پنج برابر شد. امروز هم علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:«‌سقف وام قرض‌الحسنه بانک‌ها از ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه، به 2۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۶۰ ماهه افزایش یافت.وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی هم از ۱۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۸۴ ماهه افزایش یافت.» 

چند روز پیش اعلام شد که  با موافقت کمیسیون اعتباری بانک مرکزی، ، سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ضروری برای اشخاص حقیقی 200 میلیون تومان با دوره بازپرداخت حداکثر 60 ماهه تعیین شد. سقف مبلغ یاد شده، پیشتر 50 میلیون تومان بود. از سوی دیگر سقف تسهیلات اشتغال زایی برای کسب و کارهای خرد و کوچک از 100 میلیون تومان به 500 میلیون تومان رسید و دوره بازپرداخت آن حداکثر 84 ماهه شد. به گزارش خراسان، به طور کلی منتظر ماندن در نوبت، داشتن میانگین حساب مناسب، نداشتن بدهی بابت وام قرض الحسنه، داشتن ضامن یا اعتبارسنجی مناسب از جمله مولفه هایی است که متقاضیان تاکنون در فرایند دریافت وام قرض الحسنه بانک ها با آن روبه رو بوده اند. 

نکته دیگر درباره این نوع تسهیلات نرخ کارمزد و سود آن است که عمدتاً 4 درصد تعیین شده است. محاسبات نشان می دهد با فروض یاد شده، مبلغ اقساط ماهانه برای وام قرض الحسنه ضروری اشخاص حقیقی 3 میلیون و 683 هزار تومان و برای وام اشتغال زایی 6 میلیون و 834 هزار تومان خواهد بود. 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار