وام فوری | دریافت وام فوری

طریقه دریافت وام فوری

طریقه دریافت وام فوری

طریقه دریافت وام فوری

خب بگذارید براتون کامل توضیح بدیم که این فرایند به چه صورت اتفاق می افته!حتما قرار نیست که شما برای دریافت وام سپرده گذاری کنید همینطور خیلی ها هم هستند که سپرده گذاری دارند اما نیاز به دریافت وام ندارند.چنین اشخاصی به خاطر معدل مناسب حسابشون به سپردشون وام تعلق می گیره، اما از اونجایی که نیازی به دریافت وام ندارند و یا ضامنی برای ارائه به بانک جهت دریافت وام ندارند امتیاز وام شون از بین میره. این وسط خیلی ها هم هستند که هوشمندانه عمل می کنند و امتیاز وامشون رو بی دردسر می گذارند برای فروش. شما دقیقا باید این افراد رو پیدا کنید تا بتوانید به وام، سریع برسید.

کلمه ی فروش وام ممکنه براتون واژه ی عجیبی باشه اما در حال حاضر سریع ترین مسیرى هست که به وسیله ی اون شما می تونید به راحت ترین روش ممکن وام دریافت کنید.

روند کار به این شکل هست که به جای شما شخص دیگری در یکی از شعبات بانک ها سپرده گذاری کرده و معدل حساب مناسبی بدست آورده و شما ضامن های مورد نیاز برای دریافت وام رو تهیه می کنید تا اون شخص بتونه وامش رو دریافت کنه.

البته باید بدونید چون مبحث مالی هست حتما باید بین خودتون و شخص فروشنده ی وام، قرارداد محضری امضا کنید تا شخص فروشنده ی وام پس از دریافت وام و کسر مبلغ مورد نظر خودش از مبلغ کل وام،مابقی مبلغ رو طبق قرارداد به حساب شما واریز کنه.

شما به هنگام عقد قرارداد بین خودتون و فروشنده ی وام حتما چک و سفته بابت ضمانت حسن انجام کار از فروشنده وام دریافت کنید.

البته بانک رسالت امکانی با عنوان انتقال امتیاز وام برای مشترکین خودش فراهم کرده که در صورت موافقت مدیر شعبه ی مورد نظر امتیاز وام اشخاص به راحتی مابین شعبات بانک رسالت قابل جابجایی است و بدون دردسر یک وام از حساب یک شخص به حساب شخص دیگر انتقال پیدا می کنه.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار