قیمت گوشی| قیمت گوشی موبایل| قیمت گوشی آیفون

جدول قیمت گوشی موبایل | گوشی‌های ۱۰ تا ۷۰ میلیونی بازار را بشناسید

تازه‌ترین قیمت گوشی برندهای پرطرفدار آیفون، سامسونگ و شیائومی را ببینید.

جدول قیمت گوشی موبایل | گوشی‌های ۱۰ تا ۷۰ میلیونی بازار را بشناسید

خبرملت: قیمت گوشی طی سال های اخیر افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. قیمت گوشی آیفون به نسبت سایر گوشی ها گران تر است. در روزهای گذشته علیرغم کاهش قیمت گوشی، بازار دچار رکود شده و مشتری نیست. کارشناسان دلایل مختلفی را برای رکود بازار موبایل علیرغم کاهش قیمت گوشی عنوان کرده اند که یکی از این دلیل ها خرابی بازار است. تازه ترین خبر درباره قیمت گوشی را از خبرملت بخوانید.

امروز چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲، سطوح قیمت گوشی موبایل نسبت به روز قبل خود ثابت ماندند، در برندهای پرطرفدار اپل و سامسونگ، قیمت مدل‌های مختلف درحال تثبیت در حدود سطح روز گذشته هستند.

قیمت گوشی چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲

قیمت گوشی iPhone 13 pro max یک پله عقب نشینی کرد و به سطح ۷۱ میلیون تومان رسید. قیمت گوشی iPhone 13 معمولی با اندکی کاهش به سطح ۳۸ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان رسید. اما قیمت گوشی iPhone 14 pro max در سطح ۵۹ میلیون تومان، بدون تغییر ماند.

در گروه سامسونگ، قیمت گوشی S22 ultra تغییری نداشت و در همان سطح ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان باقی ماند. اما قیمت گوشی S23 ultra باز هم با اندکی کاهش مواجه شد و به سطح ۴۸ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان رسید. سری اقتصادی A54 نیز در سطح ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثابت ماند اما در این گروه، قیمت گوشی A34 با اندکی افزایش به سطح ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

برند شیائومی، قیمت گوشی Xiaomi Mi 11 ultra در سطح ۳۷ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان و مدل Redmi Note 12 pro در سطح ۱۱ میلیون و ۲۰ هزار تومان معامله شد.

در برند ناتینگفون، قیمت گوشی Nothing phone 1 باز هم اندکی کاهش داشت و به سطح ۱۶ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان رسید. در این گروه، قیمت گوشی Nothing phone 2 در سطح ۴۹ میلیون تومان معامله شد.

1

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار