قیمت گوشی| قیمت گوشی موبایل| قیمت گوشی آیفون

تازه‌ترین جدول قیمت گوشی موبایل | ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های بازار کدامند؟

امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبایل با تغییرات مثبت اندک در برخی گروه‌ها و ثبات نسبی قیمت در سایر گروه‌ها همراه شد.

تازه‌ترین جدول قیمت گوشی موبایل | ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های بازار کدامند؟

خبرملت: قیمت گوشی طی سال های اخیر افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. قیمت گوشی آیفون به نسبت سایر گوشی ها ارزان تر است. در روزهای گذشته علیرغم کاهش قیمت گوشی، بازار دچار رکود شده و مشتری نیست. کارشناسان دلایل مختلفی را برای رکود بازار موبایل علیرغم کاهش قیمت گوشی عنوان کرده اند که یکی از این دلیل ها خرابی بازار است. تازه ترین خبر درباره قیمت گوشی را از خبرملت بخوانید. 

امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲، در بین دستگاه‌های پرطرفدار بازار، افزایش ناچیزی در قیمت گوشی موبایل گروه سامسونگ و ثبات تقریبی در قیمت گوشی‌های آیفون مشاهده می‌شود.

تغییرات اندک قیمت گوشی موبایل در بعضی مدل‌ها

در گروه اپل، قیمت گوشی موبایل iPhone 13 معمولی با کاهش روبرو شده و به قیمت ۳۹ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان رسیده است. این مدل نسبت به روز گذشته ۴۴۲ هزار تومان ارزان‌تر شده و می‌تواند روند کاهشی بیشتری را در روزهای آینده تجربه کند.

در سایر مدل‌های این گروه، قیمت iPhone 13 Pro Max همچنان در سطح ۷۱ میلیون تومان و iPhone 14 promax نیز بدون تغییر قیمت در همان سطح ۳۹ میلیون و ۵۵۲ هزار تومان ثابت مانده است.  

در سری گوشی‌های سامسونگ، مدل S۲۲ اولترا با کمی افزایش قیمت به سطح ۴۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. در این گروه، مدل S23 اولترا بدون تغییر در سطح ۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باقی مانده، اما در سری اقتصادی A۵۴ و A۳۴، افزایش ناچیزی مشاهده می‌شود. اکنون این دو مدل به ترتیب در سطح ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۹ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان قرار دارند.

3

قیمت گوشی اندروید در بازار

بر اساس جدیدترین لیست قیمت گوشی اندورید در بازار موبایل قیمت گوشی شیائومی مدل Poco F۵ Pro دو سیم کارت با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت مبلغ ۳۰,۳۵۰,۰۰۰ است این در حالیست که در بازار گوشی های اندروید برندهای تازه نفسی مثل داریا بامدل bond ۵G دو سیم کارت و ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت به قیمت ۱۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان و یا گوشی ریلمی مدل  Narzo ۵۰ دو سیم کارت با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت مبلغ ۵,۵۴۹,۰۰۰ تومان عرضه شده اند.

1

قیمت گوشی چینی در بازار

در بازار موبایل قیمت گوشی آنر مدل X۸a دو سیم کارت با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت  مبلغ ۸,۴۹۹,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت گوشی هوآوی مدل nova Y۹۰ دو سیم کارت با همین ظرفیت مبلغ ۹,۴۰۹,۰۰۰ تومان است. همچنین گوشی شیائومی مدل  Redmi Note ۱۱S دو سیم کارت با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت مبلغ ۸,۵۸۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

2

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار