لاغری | روش لاغری | لاغری در ماه رمضان

رژیم برزیلی راهی مناسب برای لاغری و تناسب اندام

مردم برزیل هم از روشی سنتی استفاده می کنند و لاغر می‌شوند.از مواد غذایی محبوب آنها میتوان به حبوبات، سویا، جو و گندم اشاره کرد. البته خوردن این مواد غذایی به تنهایی نمی‌تواند کارساز باشد و نیاز است تا در کنارش ورزش کنند.

رژیم برزیلی راهی مناسب برای لاغری و تناسب اندام

در رژیم لاغری برزیلی گفته شده مقداری شن و ماسه روی قسمتی از بدن که چربی اضافی دارد بریزید و با دست شروع به ماساژ دادن کنید. این شن و ماسه مانند یک لایه‌بردار عمل می‌کند و سلول های مرده پوست را میگیرد. از طرفی گردش خون در آن ناحیه بیشتر شده و در نتیجه باعث لاغری و چربی سوزی می‌شود.

مردم برزیل در تمام جشن‌ها و رسومات در کنار پلو لوبیا هم سرو می‌کنند و به خاطر همین عادت غذایی، تناسب اندام دارند.آن‌ها برنج را با لوبیا سفید یا قرمز مخلوط میکنند و به عنوان یک وعده‌ی غذایی مصرف میکنند ترکیب برنج و لوبیا مشکل اضافه وزن را برطرف کرده و قند خون را کنترل می کند. دلیلش هم این است که علاوه بر اینکه چربی اضافه ندارد، حاوی مقدار زیادی فیبر است.

در رژیم لاغری برزیلی لازم است تا غذاها بسیار ساده باشند. در این رژیم خبری از دستورالعمل‌های پیچیده و سخت نیست. غذاها طبیعی، و طرز پخت آنها بسیار ساده است. در این رژیم نیازی به محاسبه‌ی کالری غذاها نخواهد بود. فرض کنید که در زمان مادربزرگتان زندگی میکنید. دست از کالری شمردن بردارید و روی سنت‌ها تمرکز کنید. در این رژیم روی صبحانه خیلی تمرکز شده است. برزیلی‌ها صبحانه را خیلی مفصل تدارک میبینند و زمان زیادی را برای صرف آن میگذارند چرا که معتقدند صبحانه مهمترین بخش است.

ورزش را در رژیم لاغری برزیلی فراموش نکنید

ورزش کردن بهترین راه برای لاغریست و بهترین مکمل برای رژیم لاغری شما خواهد بود. اگر از رژیم لاغری برزیلی استفاده میکنید به شما توصیه می‌شود که ورزش را جدی بگیرید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار