علیرضا بیرانوند| همسر علیرضا بیرانوند| علیرضا بیرانوند و همسرش

علیرضا بیرانوند ستاره تیم ملی را پرسپولیسی می کند؟ | ماموریت بزرگ علیرضا بیرانوند

آیا علیرضا بیرانوند مامور راضی کردن ستاره تیم ملی برای پیوستن به پرسپولیس شده است؟

علیرضا بیرانوند ستاره تیم ملی را پرسپولیسی می کند؟ | ماموریت بزرگ علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند یکی از چهره های شناخته شده فوتبال ایران و دروازه بان تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران است است. علیرضا بیرانوند در تابستان امسال تا مرز انتقال به استقلال رفت اما در نهایت در پرسپولیس ماندنی شد. علیرضا بیرانوند در جام جهانی 2018 دروازه بان فیکس تیم ملی بود و در جام جهانی 2022 هم در بازی نخست به عنوان دروازه بان اصلی به میدان رفت اما مصدوم شد. علیرضا بیرانوند و همسرش اکرم بیرانوند صاحب دو فرزند هستند. علیرضا بیرانوند اصالتا اهل خرم آباد است.

تمرین امروز تیم ملی در حالی برگزار شد که چند لژیونر از جمله سعید عزت‌اللهی در تمرین تیم ملی حاضر بودند و خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کردند.

عزت‌اللهی که شماره شش تیم ملی را در اختیار دارد و به صورت مستمر این پیراهن را برتن می‌کند، در سالن بدنسازی تمرینات موردنظر کادرفنی را انجام داد و با سایر بازیکنان هم خوش و بش کرد.

به نوشته ورزش سه، در بخش‌هایی از تمرین و به خصوص آیتم دوچرخه، عزت‌اللهی در کنار بیرانوند دیده می‌شد و آنها با یکدیگر گپ و گفت مختصری هم داشتند.

نکته جالب اینکه اگر در تابستان انتقال عزت‌اللهی به پرسپولیس انجام می‌شد، حالا این دو در تیم باشگاهی نیز هم‌تیمی بودند؛ اتفاقی که شاید در فصل آینده رخ دهد.

بیرانوند و عزت‌اللهی سابقه دو حضور در جام جهانی را دارند اما سعید باتوجه به وضعیت سنی، فرصت این را دارد که در دو جام جهانی بهدی هم بازی کند.

عکس| بیرانوند مامور جذب یک ملی‌پوش برای پرسپولیس

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار