علیرضا بیرانوند| علیرضا بیرانوند و همسرش| علیرضا بیرانوند و اکرم بیرانوند

پرسپولیس علیرضا بیرانوند را تنبیه کرد؟ | خبر جنجالی درباره علیرضا بیرانوند

بیرانوند اخیرا در یک مصاحبه آتش به پا کرد.

پرسپولیس علیرضا بیرانوند را تنبیه کرد؟ | خبر جنجالی درباره علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس است. علیرضا بیرانوند در تابستان امسال تا مرز انتقال به استقلال رفت اما در نهایت در پرسپولیس ماندنی شد. علیرضا بیرانوند در جام جهانی 2018 دروازه بان فیکس تیم ملی بود و در جام جهانی 2022 هم در بازی نخست به عنوان دروازه بان اصلی به میدان رفت اما مصدوم شد. علیرضا بیرانوند و همسرش اکرم بیرانوند صاحب دو فرزند هستند.

تازه ترین خبر درباره بیرانوند این است که حسین خبیری خبر جریمه مالی علیرضا بیرانوند را به شکلی عجیب تکذیب می‌کند.

در حالی که خبر جریمه علیرضا بیرانوند از سوی منابع مختلف منتشر شده بود، عضو هیئت مدیره سرخپوشان این خبر را کذب دانسته و می‌گوید که او حتی به کمیته انضباطی هم دعوت نشده است.

خبیری در این خصوص می‌گوید: اصلا همچین چیزی صحت ندارد. هر بازیکنی که به مصاحبه می‌رود، با باشگاه هماهنگ می‌کند. بر اساس قرارداد و توافقی که داریم، تمام ارکان باشگاه که در باشگاه مشغول هستند و برای مصاحبه می‌روند، طبیعی است هماهنگ کنند.

عضو هیئت‌مدیره سرخپوشان با اشاره به این خبر توضیح داد: قطعا او هماهنگ کرده اما اینکه می‌گویند علیرضا بیرانوند کمیته انضباطی می‌رود و جریمه خواهد شد، درست نیست و شیطنت است.

او در پایان گفت: اصلا بحث انضباطی نبوده. حالا اگر نیاز باشد و باشگاه از او توضیح بخواهد، می‌آید و صحبت می‌کنیم. علیرضا بیرانوند یکی از ارکان موفقیت باشگاه پرسپولیس است و شایعه کمیته انضباطی و جریمه اصلا صحت ندارد.

بیرانوند در مصاحبه فوتبال برتر خود اظهاراتی را علیه رضا درویش انجام داد و مدعی شد که صندلی مدیریت او لرزان است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار