علیرضا بیرانوند| همسر علیرضا بیرانوند| علیرضا بیرانوند و همسرش

علیرضا بیرانوند برای استقلال تب کرد | شوک علیرضا بیرانوند به پرسپولیس

خبر جدید درباره علیرضا بیرانوند باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده است.

علیرضا بیرانوند برای استقلال تب کرد | شوک علیرضا بیرانوند به پرسپولیس

علیرضا بیرانوند یکی از چهره های شناخته شده فوتبال ایران و دروازه بان تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران است است. علیرضا بیرانوند در تابستان امسال تا مرز انتقال به استقلال رفت اما در نهایت در پرسپولیس ماندنی شد. علیرضا بیرانوند در جام جهانی 2018 دروازه بان فیکس تیم ملی بود و در جام جهانی 2022 هم در بازی نخست به عنوان دروازه بان اصلی به میدان رفت اما مصدوم شد. علیرضا بیرانوند و همسرش اکرم بیرانوند صاحب دو فرزند هستند. علیرضا بیرانوند اصالتا اهل خرم آباد است.

تب شدید علیرضا بیرانوند می تواند مانع حضور او در مقابل استقبال باشد.

در همین رابطه خبر ورزشی نوشته است علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش پرسپولیس پیش از دیدار مهم مقابل استقلال تاجیکستان دچار سرماخوردگی شد.

پرسپولیس در حالی برای دیدار مقابل استقلال دوشنبه راهی تاجیکستان شد که چند بازیکن این تیم به دلیل بیماری سرماخوردگی شرایط مطلوبی ندارند. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی، فرشاد فرجی، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک ۶ ستاره پرسپولیس هستند که به شدت دچار سرماخوردگی شدند و اصلا نمی‌توانستند در تمرین روز گذشته این تیم شرکت کنند.

حال از اردوی پرسپولیس خبر رسیده که علیرضا بیرانوند شب گذشته در تب شدید ۳۹.۵ درجه‌ای قرار داشت و با مصرف دارو راهی تاجیکستان شد. به نظر می رسد اگر این وضعیت ادامه‌ دار باشد، احتمال غیبت او در بازی با استقلال تاجیکستان وجود دارد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار