رونالدو| همسر رونالدو| ازدواج رونالدو

رونالدو از فوتبال محروم می شود؟ | تنبیه سنگین در انتظار کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان با خطر محرومیت مواجه شده است.

رونالدو از فوتبال محروم می شود؟ | تنبیه سنگین در انتظار کریستیانو رونالدو

رونالدو یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ فوتبال است و به باور خودش ستاره ای بزرگ تر از او در تمام دوران نیامده است. رونالدو در تیم‌های منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس درخشید و به همراه تیم ملی کشورش پرتغال نیز فاتح یورو 2016 شد. رونالدو اکنون بازیکن تیم النصر عربستان است و رونق خاصی به لیگ این کشور بخشیده است. رونالدو چند سالی است که با جورجینا، دختر اهل آرزژانتین زندگی عاشقانه‌ای دارد.

رسانه های سعودی از احتمال محرومیت کریستیانو رونالدو بخاطر اتفاقات شب گذشته خبر می دهند.

النصر در یک دیدار فوق جنجالی با تک گل سادیو مانه از سد الاتفاق عبور کرد. در این مسابقه، داور بازی گل تالیسکا را روی اشتباه باورنکردنی اتاق VAR رد کرد و این بازیکن دقایقی بعد نیز پس از وارد کردن ضربه به صورت بازیکن حریف اخراج شد.

احتمال محرومیت رونالدو پس از جنجال شب گذشته

البته در این مسابقه چند خطای مشکوک به روی بازیکنان النصر در محوطه جریمه رخ داد که یکی از آنها با سرنگونی رونالدو در دقیقه 12 همراه بود که ستاره پرتغالی پس از اعتراض به داور بازی، با یک کارت زرد جریمه شد. همچنین پس از اخراج تالیسکا، دوربین های تلویزیونی تصویری از رونالدو را شکار کردند که خواستار تعویض داور بازی است.

1948207

به نوشته ورزش سه، شبکه فرانسوی "Foot Mercato" رفتار رونالدو در برابر داور را نامناسب توصیف کرد، ضمن اینکه اعتراض هواداران رقیب در شبکه های اجتماعی نسبت به این موضوع اوج گرفت. طرفداران الاتفاق با انتشار ویدیوی رونالدو اعلام کردند که وی داور بازی را مورد تمسخر قرار داده و باید با محرومیت روبرو شود.

رسانه سعودی اسپورت نیز در خبری اعلام کرد که ممکن است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان درخصوص رونالدو تشکیل جلسه دهد و بعید نیست که ستاره پرتغالی با جریمه یا حتی محرومیتی روبرو شود. از زمان حضور کریستیانو در فوتبال عربستان، این برای چندمین بار است که هواداران رقبای النصر خواستار محرومیت این بازیکن می شوند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار