رونالدو| همسر رونالدو| ازدواج رونالدو

رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ حضور دارد؟ | خبر شگفت انگیز رونالدو برای هوادارانش

فوق ستاره فوتبال جهان قصد خداحافظی ندارد و حضورش در یورو ۲۰۲۴ قطعی است و حتی امکان دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم حضور پیدا کند!

رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ حضور دارد؟ | خبر شگفت انگیز رونالدو برای هوادارانش

رونالدو یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ فوتبال است و به باور خودش ستاره ای بزرگ تر از او در تمام دوران نیامده است. رونالدو در تیم‌های منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس درخشید و به همراه تیم ملی کشورش پرتغال نیز فاتح یورو 2016 شد. رونالدو اکنون بازیکن تیم النصر عربستان است و رونق خاصی به لیگ این کشور بخشیده است. رونالدو چند سالی است که با جورجینا، دختر اهل آرزژانتین زندگی عاشقانه‌ای دارد.

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی، فاش کرد که قصد ندارد از فوتبال ملی کناره‌گیری کند.

کریستیانو رونالدو در پیروزی ۳-۲ مقابل اسلواکی در روز جمعه دو گل زد و کشورش را به مسابقات یورو ۲۰۲۴ رساند. این مهاجم ۳۸ ساله پس از عملکرد تاثیرگذار دیگری برای کشورش تاکید کرد که برای بازگرداندن جام یورو از آلمان آماده خواهد شد.

او بعد از بازی به خبرنگاران گفت: «امیدوارم در یورو ۲۰۲۴ حاضر باشم زیرا هنوز زمان زیادی باقی مانده است. امیدوارم مشکل یا مصدومیتی نداشته باشم، امیدوارم بتوانم بازی کنم. پرتغال را زود ترک کردم اما همیشه خانه من خواهد بود. آنها در هر استادیوم پرتغال از من حمایت می‌کنند. باید به پرتغالی‌ها نیز تبریک گفت و این افتخار از آن آنهاست.»

قهرمانان یورو ۲۰۱۶ قرار است برای مسابقه بعدی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ به بوسنی سفر کنند اما نتیجه هیچ تأثیری بر سرنوشت آنها نخواهد داشت زیرا صعود آنها قطعی شده است. وقتی از رونالدو سوال شد که آیا برای سفر آماده است، پاسخ داد: «البته، من به بوسنی خواهم رفت اما نمی‌دانم مربی چه تصمیمی خواهد گرفت. من همیشه برای کمک به تیم ملی در دسترس هستم و دوست دارم هرکاری مربی می‌خواهد انجام دهم، همه ۲۴ بازیکن آماده کمک هستند.»

رونالدو فرش پرسپولیس را در خانه اش پهن کرد

کریستیانو رونالدو از فرش اهدایی پرسپولیس رونمایی کرد.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان که چندی پیش برای دیدار با پرسپولیس در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی تهران شده بود؛ در بدو ورود از مدیران باشگاه پرسپولیس یک تخته فرش تمام ابریشم به عنوان یادگاری دریافت کرد.

رونالدو پس از بازگشت به عربستان از این فرش رونمایی کرد و تصویری را از این فرش منتشر کرد که نشان می‌دهد آن را در منزلش پهن کرده است.

-5830441362024152504_120

وعده جالب رونالدو به هنرمند ایرانی

رونالدو به مدیران پرسپولیس اعلام کرده اگر بیماری فاطمه حمامی قابل درمان است، تمام هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد.

تیم فوتبال النصر عربستان برای دیدار مقابل پرسپولیس به تهران آمد و در این سفر کریس رونالدو هم حضور داشت. رونالدو که برای اولین بار به ایران سفر می‌کرد با استقبال بی‌نظیر مردم و هوادارانش روبرو شد.

در این بین CR۷ با کمک باشگاه پرسپولیس با فاطمه حمامی دختر هنرمند ایرانی که با پاهایش تصویر رونالدو را نقاشی کرده بود دیدار کرد و با او عکس یادگاری گرفت.

حالا برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که رونالدو به مدیران پرسپولیس اعلام کرده اگر بیماری فاطمه حمامی قابل درمان است، او حاضر است تمام هزینه‌های مربوطه را پرداخت کند.

تصمیم عجیب رونالدو پس از دیدار فاطمه حمامی+ویدئو - پارسینه پلاس

دیدار رونالدو با فاطمه حمامی

هوادار معلول و پرتوان پرسپولیس با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه به آرزوی خود رسید و عصر امروز با کریستیانو رونالدو دیدار کرد. 

فاطمه حمامی هوادار پرتوان پرسپولیسی است که معلولیتش مانع هنر و شکوفایی او نشد، آرزو کرده بود که وقتی کریستیانو رونالدو به تهران می‌آید بتواند او را ببیند. 

باشگاه پرسپولیس نیز از آن زمان تصمیم گرفت آرزوی فاطمه را محقق کند. با حضور کاروان فوتبال النصر، مدیرعامل باشگاه در ارتباط با مدیران ارشد باشگاه النصر بالاخره شرایط این امر را فراهم آورد و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت، فاطمه حمامی امروز پس از حضور در باشگاه پرسپولیس، راهی هتل محل اقامت تیم فوتبال النصر شد و با رونالدو دیدار کرد. 

IMG_20230919_183603_764

او تابلوهایی که از وی نقاشی کرده بود را به ستاره بین‌المللی فوتبال جهان هدیه کرد و با او عکسی به یادگاری گرفت.

رونالدو نیز پیراهن شماره ٧ خود را امضا و به فاطمه حمامی اهدا کرد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار