رونالدو| همسر رونالدو| ازدواج رونالدو

نامزد رونالدو چشم همه را درآورد! | سنگ تمام رونالدو برای عشقش جورجینا +عکس

کریستیانو رونالدو بهترین هدیه‌ای که هر زنی آرزویش را دارد برای نامزدش جورجینا گرفت.

نامزد رونالدو چشم همه را درآورد! | سنگ تمام رونالدو برای عشقش جورجینا +عکس

رونالدو یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ فوتبال است. رونالدو در تیم‌های منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس درخشید. رونالدو اکنون بازیکن تیم النصر عربستان است. رونالدو چند سالی است که با جورجینا، دختر اهل آرزژانتین زندگی عاشقانه‌ای دارد.

جورجینا رودریگس در یک قرار شام اخیر با شریک زندگی خود کریستیانو رونالدو در ریاض، یک ساعت لوکس بسیار گران قیمت را به نمایش گذاشت. در یکی از تصاویری که او در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، او با یک ساعت سوئیسی ریچارد میل ۰۳۷، یکی از گران ترین ساعت هایی که تا به حال استفاده کرده، دیده می‌شود.

به گفته ریچارد میل (به نقل از Luxonomist)، ساعتی که جورجینا استفاده می‌کند، ساعتی با پیچیدگی فوق العاده است. این یک ساعت طلایی است که با حداقل ۲۵۰ الماس در پاوه قرار گرفته و دارای بند لاستیکی است. سختی محفظه کربن TPT  این ساعت، قرار دادن الماس‌ها را بسیار پیچیده کرده است.

از دیگر ویژگی های ساعت فوق گران قیمت جورجینا رودریگس می توان به روتور هندسی متغیر، انتخابگر بزرگ تاریخ و عملکرد و ذخیره انرژی در حدود ۵۰ ساعت اشاره کرد.  همچنین این ساعت تاج از تیتانیوم ساخته شده است که یکپارچگی حرکت داخلی را تضمین می کند. 

عکس| ۲۵۰ قطعه الماس در دست جورجینا/ نامزد رونالدو خیره‌کننده‌تر از همیشه ظاهر شد!

طبق گفته دانیل نیکلاس، متخصص جواهرات و ساعت سازی لوکس، مدل ریچارد میل ۰۳۷ حدود ۲۰۰ هزار یورو ارزش دارد، اما نسخه سفارشی انتخاب شده توسط جورجینا رودریگس ۳۵۰ هزار یورو قیمت دارد!

دلبری نامزد رونالدو از عربستانی ها

در ابتدای انتقال کریستیانو رونالدو به النصر اغلب طرفدارانش اعتقاد داشتند که او هرگز نمی تواند در ریاض زندگی کند و پس از چند هفته این کشور را ترک خواهد کرد.

اما با گذشت یک سال از اقامت این زوج مشهور در ریاض حالا دیگر حتی منتقدان درجه یک حضور رونالدو در عربستان هم به این باور رسیده اند که جورجینا از زندگی در عربستان بسیار رضایت دارد.

البته برخی کاربران معتقدند امکانات فوق لاکچری که باشگاه النصر در اختیار این زوج قرار داده و قرارداد چند میلیاردی رونالدو سبب شده که آنها در این شهر به راحتی زندگی کنند.

در همین خصوص حالا نامزد پرحاشیه ستاره فوتبال پرتغال با انتشار تصویر خاصی در صفحه شخصی اش حسابی دل کاربران عربستانی را شاد کرده است.

جورجینا با نمایش تصویری از داخل پنجره از آسمان ریاض با کلمه home طرفداران اش را غافلگیر کرده و در اقدامی عجیب عربستان را خانه خودش نامیده است.

عکس/ جورجینا دل عربستانی ها را با این استوری به دست آورد

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار