رونالدو| نامزد رونالدو| رونالدو و نامزدش

رونالدو کدام بازیکن پرسپولیس را دروغگو خطاب کرد؟ | ماجرای بگو مگو رونالدو و ستاره پرسپولیس

بازیکن پرسپولیس روایت می کند که رونالدو او را دروغگو خطاب کرده است.

رونالدو کدام بازیکن پرسپولیس را دروغگو خطاب کرد؟ | ماجرای بگو مگو رونالدو و ستاره پرسپولیس

رونالدو یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ فوتبال است و به باور خودش ستاره ای بزرگ تر از او در تمام دوران نیامده است. رونالدو در تیم‌های منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس درخشید و به همراه تیم ملی کشورش پرتغال نیز فاتح یورو 2016 شد. رونالدو اکنون بازیکن تیم النصر عربستان است و رونق خاصی به لیگ این کشور بخشیده است. رونالدو چند سالی است که با جورجینا، دختر اهل آرزژانتین زندگی عاشقانه‌ای دارد.

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی و پرسپولیس در خصوص مسائل مختلف صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری، محمدحسین کنعانی زادگان پس از بازگشت تیم ملی از تورنمنت اردن برابر دوربین برنامه شب های فوتبالی نشست و به سوالات مجری این برنامه پاسخ داد. کنعانی زادگان در خصوص بازی پرسپولیس - النصر و همچنین حواشی به وجود آمده صحبت کرد. صحنه خطای کنعانی روی رونالدو، یکی از صحنه هایی بود که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت و حالا کنعانی زادگان می گوید رونالدو او را دروغگو خطاب کرده است!

محمدحسین کنعانی زادگان گفت: صحنه درگیری با رونالدو؟ من روی او خطایی نکردم و این موضوع را هم به رونالدو اطلاع دادم اما به من گفت تو یک دروغگو هستی! هنگامی که به خارج از زمین منتقل شدیم، خطاب به من گفت ایرادی ندارد و بالاخره فوتبال همین است. گذشت تا نیمه اول تمام شد، بین دو نیمه به سمت داور مسابقه رفت و گفت بازیکنان حریف قصد دارند مچ پای من را بزنند که داور در نیمه دوم تحت تاثیر حرف های رونالدو میلاد سرلک را اخراج کرد.

خطای شدید روی آقای ستاره؛ کریس عذرخواهی کنعان را نپذیرفت | فوتبالی

کنعانی زادگان راجع به اهدای حواله خودرو به ملی پوشان گفت: باید با ماشین خوب به باشگاه پرسپولیس رفت و برای همین با مرسدس بنز نارنجی به باشگاه رفتم. قیمت آن؟ قطعا 100 میلیارد تومان نیست اما یک رنجروور (حواله اهدایی به ملی پوشان در جام جهانی 2022) وارد کردم که قیمت آن 100 میلیارد تومان است.

کنعانی زادگان ادامه داد: خدا را شکر در تیم ملی نسل خوبی داریم، بازیکنانی هستند که کیفیت بالایی دارند. با حضور امیر قلعه نویی و بازیکنان با کیفیت می توانیم در آسیا قهرمان شویم.

مدافع تیم ملی در خصوص شادی پس از گل خود برابر تیم ملی قطر گفت: رونالدو و ام باپه شادی گل خاص خود را دارند، من هم مثل آنها! یزله یک رقص خوزستانی است که از آن برای خوشحالی پس از گل خود استفاده می کنم.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار