رونالدو| همسر رونالدو| ازدواج رونالدو

نامزد رونالدو کل عربستان را عاشق خودش کرد | کار جالب نامزد رونالدو برای دلبری از عرب‌ها +عکس

جورجینیا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو با انتشار یک عکس کل عربستان را عاشق خودش کرد.

نامزد رونالدو کل عربستان را عاشق خودش کرد | کار جالب نامزد رونالدو برای دلبری از عرب‌ها +عکس

رونالدو یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ فوتبال است. رونالدو در تیم‌های منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس درخشید. رونالدو اکنون بازیکن تیم النصر عربستان است. رونالدو چند سالی است که با جورجینا، دختر اهل آرزژانتین زندگی عاشقانه‌ای دارد.

در ابتدای انتقال کریستیانو رونالدو به النصر اغلب طرفدارانش اعتقاد داشتند که او هرگز نمی تواند در ریاض زندگی کند و پس از چند هفته این کشور را ترک خواهد کرد.

اما با گذشت یک سال از اقامت این زوج مشهور در ریاض حالا دیگر حتی منتقدان درجه یک حضور رونالدو در عربستان هم به این باور رسیده اند که جورجینا از زندگی در عربستان بسیار رضایت دارد.

البته برخی کاربران معتقدند امکانات فوق لاکچری که باشگاه النصر در اختیار این زوج قرار داده و قرارداد چند میلیاردی رونالدو سبب شده که آنها در این شهر به راحتی زندگی کنند.

در همین خصوص حالا نامزد پرحاشیه ستاره فوتبال پرتغال با انتشار تصویر خاصی در صفحه شخصی اش حسابی دل کاربران عربستانی را شاد کرده است.

جورجینا با نمایش تصویری از داخل پنجره از آسمان ریاض با کلمه home طرفداران اش را غافلگیر کرده و در اقدامی عجیب عربستان را خانه خودش نامیده است.

عکس/ جورجینا دل عربستانی ها را با این استوری به دست آورد

وعده جالب رونالدو به هنرمند ایرانی

رونالدو به مدیران پرسپولیس اعلام کرده اگر بیماری فاطمه حمامی قابل درمان است، تمام هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد.

تیم فوتبال النصر عربستان برای دیدار مقابل پرسپولیس به تهران آمد و در این سفر کریس رونالدو هم حضور داشت. رونالدو که برای اولین بار به ایران سفر می‌کرد با استقبال بی‌نظیر مردم و هوادارانش روبرو شد.

در این بین CR۷ با کمک باشگاه پرسپولیس با فاطمه حمامی دختر هنرمند ایرانی که با پاهایش تصویر رونالدو را نقاشی کرده بود دیدار کرد و با او عکس یادگاری گرفت.

حالا برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که رونالدو به مدیران پرسپولیس اعلام کرده اگر بیماری فاطمه حمامی قابل درمان است، او حاضر است تمام هزینه‌های مربوطه را پرداخت کند.

تصمیم عجیب رونالدو پس از دیدار فاطمه حمامی+ویدئو - پارسینه پلاس

دیدار رونالدو با دختر فاطمه حمامی

هوادار معلول و پرتوان پرسپولیس با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه به آرزوی خود رسید و عصر امروز با کریستیانو رونالدو دیدار کرد. 

فاطمه حمامی هوادار پرتوان پرسپولیسی است که معلولیتش مانع هنر و شکوفایی او نشد، آرزو کرده بود که وقتی کریستیانو رونالدو به تهران می‌آید بتواند او را ببیند. 

باشگاه پرسپولیس نیز از آن زمان تصمیم گرفت آرزوی فاطمه را محقق کند. با حضور کاروان فوتبال النصر، مدیرعامل باشگاه در ارتباط با مدیران ارشد باشگاه النصر بالاخره شرایط این امر را فراهم آورد و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت، فاطمه حمامی امروز پس از حضور در باشگاه پرسپولیس، راهی هتل محل اقامت تیم فوتبال النصر شد و با رونالدو دیدار کرد. 

IMG_20230919_183603_764

او تابلوهایی که از وی نقاشی کرده بود را به ستاره بین‌المللی فوتبال جهان هدیه کرد و با او عکسی به یادگاری گرفت.

رونالدو نیز پیراهن شماره ٧ خود را امضا و به فاطمه حمامی اهدا کرد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار