قیمت بالای مهدی طارمی

مهاجم اتریشی مورد توجه اینتر / اینتر از مهدی طارمی دست کشید

در اقدامی جدید اینتر تصمیم گرفته بر روی مارکو آرناتوویچ تمرکز کند و از مهدی طارمی به دلیل قیمت بالاترش دست بکشد.

مهاجم اتریشی مورد توجه اینتر / اینتر از مهدی طارمی دست کشید

اینتر به جست‌وجوی طاقت‌فرسا برای یافتن مهاجم جدید ادامه می‌دهد و مارکو آرناتوویچ از بولونیا ظاهراً به مهدی طارمی از پورتو ارجحیت پیدا کرده است. این مرد اتریشی ۳۴ ساله به طور ناگهانی به عنوان آخرین نام در فهرست نهایی جوزپه ماروتا مدیر افعی‌ها ظاهر شد.

اوایل امروز گزارش شد که نراتزوری از رقابت برای فولارین بالوگون بازیکن آرسنال کنار رفته است. در حال حاضر به نظر می‌رسد که آرناتوویچ و طارمی گزینه‌های اصلی برای تقویت خط حمله سیمونه اینزاگی هستند. هر دو ستاره حضور فیزیکی تحسین‌برانگیزی در محوطه جریمه خواهند داشت. این ویژگی پس از جدایی روملو لوکاکو و ادین ژکو در پایان فصل گذشته از دست رفته بود.

اما به گفته جانلوکا دی مارتزیو، روزنامه‌نگار معروف ایتالیایی، اینتر بیشتر به دلایل مالی، بازیکن اتریشی را به بازیکن ایرانی ترجیح می‌دهد. همانطور که کارشناس بازار نقل و انتقالات فاش می‌کند، بازگشت ستاره بولونیا به جوزپه مه‌آتزا در حال افزایش است. این بازیکن ۳۴ ساله فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ را به صورت قرضی در اینتر گذراند اما نتوانست تاثیر خوبی در این تیم داشته باشد.

دی‌مارتزیو توضیح می‌دهد که آرناتوویچ برای اینتر بسیار کمتر از طارمی هزینه خواهد داشت. بنابراین اینتر می‌تواند با خرید مهاجمی کم‌هزینه مانند آرناتوویچ، برای خرید یک مدافع جدید یا احتمالا یک مدافع کناری هزینه کند. در این گزارش به کارلوس آگوستو، مدافع چپ مونتسا به عنوان یک هدف نقل و انتقالاتی که نراتزوری می‌تواند دنبالش کند، اشاره شده است.

 

منبع: خبرورزشی
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار