مهدی طارمی | مهدی طارمی و تیم ملی | عروسی مهدی طارمی

درخواست عجیب پورتو از طارمی | طارمی بعد از این اتفاق از پرتغال برو!

مهدی طارمی تا پایان فصل آینده با باشگاه پورتو قرارداد دارد و بند فسخ قراردادش با این باشگاه پرتغالی ۶۰ میلیون یورو (۵۳ میلیون پوند) تخمین زده می‌شود.

درخواست عجیب پورتو از طارمی | طارمی بعد از این اتفاق از پرتغال برو!

مهدی طارمی متولد 27 تیر 1371 در بوشهر ، بازیکن پست مهاجم فوتبال است. مهدی طارمی تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما از 6 سالگی فوتبال را زیر نظر پدرش شروع کرد سپس به پرسپولیس رسید و حالا در تیم ملی و در «پورتو» پرتغال می درخشد. مهدی طارمی با 187 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن ، راست پا می باشد اما توانایی بازی با پای چپ را هم دارد.  مهدی طارمی شهریور 1399 با قرارداد 4 ساله و دستمز سالیان 500 هزار یورو  به تیم سرشناس پرتغال یعنی «پرتو» پیوست. در آبان 1396 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما تایید نشد تا اینکه چند روز بعد عکس دونفره و آتیله ای این دو مشخص کرد با هم در ارتباط هستند. بتازگی عکس از این بازیکن پورتو و دختری بنام سوگند در کنار هم منتشر شده و در خارج از کشور هم چندباری باهم دیده شده اند. مهدی طارمی به تازگی ازدواج کرده است.

مهدی طارمی

درخواست عجیب پورتو از طارمی

رباشگاه منچستریونایتد در حال مذاکره با ووت وگهورست، مهاجم تیم ملی هلند و باشگاه بشیکتاش است تا این بازیکن را جایگزین «کریستیانو رونالدو» کند.

هر چند هنوز انتقال وگهورست به یونایتد قطعی نشده است اما «ریو فردیناند» مدافع سابق و سرشناس باشگاه منچستریونایتد بار دیگر از جذب مهدی طارمی بازیکن پورتو حمایت کرد و از مدیران یونایتد خواست سراغ این مهاجم ایرانی بروند و درباره او تحقیق و بررسی انجام بدهند.

به گـــــــزارش نشریـــــــه «متــــــــــــــرو» انگلیـــــــس، فردینانـــــــــــد در برنامه

YouTube Vibe with Five در واکنش به مطرح شدن نام مهاجم هلندی برای حضور در یونایتد، گفت: «اگر من بودم می‌رفتم و طارمی را از پورتو می‌آوردم.»

طارمی تا پایان فصل آینده با باشگاه پورتو قرارداد دارد و بند فسخ قراردادش با این باشگاه پرتغالی ۶۰ میلیون یورو (۵۳ میلیون پوند) تخمین زده می‌شود. فردیناند پیش از این و بعد از آنکه طارمی با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی دو گل به انگلیس زد، از توانایی‌های مهاجم ایران تمجید و از او حمایت کرده بود. در این مدت بعضی از رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند طارمی از طریق مدیر برنامه‌های خود ارتباطاتی را با فردیناند برقرار کرده است تا زمینه انتقالش به یونایتد یا یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتر انگلیس فراهم بشود.

فردیناند در جریان مصاحبه جدید خود همچنین توضیح داد که چرا یونایتد باید جذب هری کین، مهاجم تاتنهام را در پنجره تابستانی در اولویت قرار دهد. فردیناند گفت: «هری کین را بگیرید. هواداران اسپرز (تاتنهام) متأسفم، شما چیزی نخواهید برد، او چیزی در اسپرز نخواهد برد. بیایید در تابستان برویم و شماره ۹ را برای سه یا چهار سال آینده پیدا کنیم و هر سال ۲۰، ۲۵ گل بزنیم.»

با اینکه صحبت‌هایی درباره انتقال طارمی به تیم‌های مطرح وجود دارد اما مسئولان پورتو پای خود را در یک کفش کرده و مدعی‌اند می‌توانند این مهاجم آماده و ۳۰ ساله را در تیم‌شان حفظ کنند. به نظر می‌رسد توافق برای تمدید قرارداد طارمی انجام شده و فقط یکی دو بند مانده تا ستاره ایرانی پای برگه قرارداد جدیدش با پورتو را امضا کند.

طارمی علاقه ویژه‌ای به پورتو دارد و در لیگ پرتغال هم بخوبی جا افتاده و به افتخارات بسیاری دست یافته. به همین دلیل او بی‌میل نیست قراردادش را با پورتو تمدید کند. البته طارمی این نکته را نیز در ذهن دارد که الان ۳۰ ساله است و اگر می‌خواهد لیگ دیگری- بخصوص انگلیس که بازی در آن یکی از آرزوهایش است- را تجربه کند، زمانش رسیده تا انتقالی مهم را رقم بزند.

به نظر می‌رسد شرط‌هایی هم در توافق جدیدی که پورتو و طارمی انجام خواهند داد، گنجانده شده. پورتو از طارمی خواسته تا فصل را با این تیم به پایان برساند و در لیگ قهرمانان اروپا هم نقشی کلیدی ایفا کند.

بعد از آن پورتو اجازه می‌دهد تا طارمی در تابستان پیراهن تیم جدیدی را بر تن کند. ماجرای تمدید قرارداد هم به‌دلیل بالا بردن دستمزد طارمی است و البته سودی که با انتقال تابستانی مهاجم تیم ملی نصیب پورتو خواهد شد.

رابطه طرفین به قدری حسنه است که احتمالاً تمام این شرط‌ها و بندها در قرارداد جدید نوشته می‌شود و طارمی تا نقل و انتقالات تابستانی در پورتو می‌ماند تا دوباره قهرمان لیگ شود و البته در لیگ قهرمانان هم به مراحل بالاتر برسد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار