مهدی طارمی | مهدی طارمی و تیم ملی | عروسی مهدی طارمی

کفگیر مهدی طارمی به ته دیگ خورد/ قبول دستمزد کم طارمی در پورتو طرفدارانش را شوکه کرد + عکس

ستاره ایرانی پورتو از اغلب بازیکنان معمولی لیگ برتر ایران حقوق کمتری دریافت می‌کند.

کفگیر مهدی طارمی به ته دیگ خورد/ قبول دستمزد کم طارمی در پورتو طرفدارانش را شوکه کرد + عکس

فوتبالیست‌های ایرانی با هر بالا و پایین شدن قیمت دلار، قراردادهایشان را حداقل دو برابر می‌کنند تا به زندگی مرفه‌شان برنخورد. در جدیدترین نقل و انتقال لیگ ایران، عیسی آل کثیر که به تازگی از بند مصدومیت رباط صلیبی رهایی پیدا کرده به پرسپولیس بازگشت. گفته می‌شود که قرارداد این بازیکن برای نیم فصل 5 میلیارد تومان است. حالا سوالی که پیش می‌آید این است، درآمد مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران چه تفاوتی با بازیکنان ایرانی دارد؟

فوتبالی در گزارشی به این موضوع پرداخت و در نهایت به رقمی در حدود دستمزد یک مهاجم لیگ ایران، با آمار گل‌زنی پایین که به تازگی از بند مصدومیت رباط صلیبی رهایی پیدا کرده، رسید. این رسانه نوشت: در شرایطی که در بازار شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا، مهاجم ایرانی پورتو به تیمهای مختلفی لینک شده، آخرین اخبار درباره او حاکی از آن است که پورتو هیچ برنامه‌ای برای فروش او در این مقطع ندارد و برای آنکه بتواند مهاجم کلیدی‌اش را راضی کند، در پیشنهادی که برای تمدید قرارداد به او داده، قصد دارد دستمزد این بازیکن را 3 برابر بیشتر کند.

درباره اینکه دریافتی طارمی از پورتو چقدر است، هیچ خبری به صورت رسمی منتشر نشده اما بر اساس اخبار غیررسمی( طبق آمار موجود در سایت Capology که اطلاعات مربوط به دستمزد بازیکنان را منتشر می‌کند) او برای هر فصل بازی در پورتو، 460 هزار یورو از این باشگاه دریافت می‌کند که البته خالص دریافتی او( بعد از کسر مالیات) تقریبا نصف می‌شود و حقوق سالیانه او، 240 هزار یورو خواهد شد. با توجه به قیمت امروز یورو در بازار ایران(حدود 43500 تومان)، طارمی، سالی 10 میلیارد و 440 میلیون تومان از پورتو دریافت می‌کند که قابل قیاس با دستمزدی که ستاره‌های لیگ برتری می‌گیرند نیست.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار