استقلال

۳ خرید قطعی استقلال و ۶ بازیکن که در راهند | استقلال این ۳ ستاره را به هر قیمتی می‌خواهد

فصل نقل و انتقالات رفته رفته رو به پایان است و زنگ خطر برای استقلال به صدا درآمده است.

۳ خرید قطعی استقلال و ۶ بازیکن که در راهند | استقلال این ۳ ستاره را به هر قیمتی می‌خواهد

خبرملت: در حالی که داریم به روزهای پایانی نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم استقلال با کمبود بازیکن مواجه شده است. استقلال در فصل نقل و انتقالات هنوز بازیکنان مد نظرش را جذب نکرده است. استقلال تاکنون قرارداد سه بازیکن را رسمی کرده؛ آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی و مهرداد محمدی. این در حالی است که گفته می‌شود محمدرضا خالدآبادی نیز به زودی به استقلال خواهد پیوست.

فصل نقل و انتقالات رفته رفته رو به پایان است و زنگ خطر برای استقلال به صدا درآمده. تابستان داغ نقل و انتقالات برای استقلال حالا دچار یخبندان عجیب شده و این تیم جز مهرداد محمدی، هنوز به قول گفتنی بمبی نترکانده است.

استقلال تاکنون قرارداد سه بازیکن را رسمی کرده؛ آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی و مهرداد محمدی. این در حالی است که گفته می‌شود محمدرضا خالدآبادی نیز به زودی به استقلال خواهد پیوست.

اما در کنار این نامها، استقلال برای آنکه تیمی در شأن نام خود و به هدف کسب قهرمانی در لیگ ببندد، با هر قیمتی به دنبال جذب چند ستاره است، آنها می‌خواهند یاسین سلمانی، روبرتو تورس و امیرحسین حسین زاده را جذب کنند و اگرچه راه دشواری در پیش دارند اما فشار هواداران باعث می‌شود که برای خرید این ستاره ها دست به هر قیمتی بزنند.

آریا برزگر،محمد علی نژاد و محمدحسین اسلامی سه بازیکن دیگر هستند که استقلال به دنبال ثبت قرارداد با آنهاست.

10

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار