پرسپولیس| استقلال| شهریار مغانلو| میلاد سرلک

فرهاد مجیدی بازیکن مد نظر پرسپولیس را قاپید! | هافبک استقلال میلاد سرلک را به دردسر انداخت

اتحاد کلبا تیم فرهاد مجیدی خواهان به خدمت گرفتن بازیکن مد نظر پرسپولیس شده است.

فرهاد مجیدی بازیکن مد نظر پرسپولیس را قاپید! | هافبک استقلال میلاد سرلک را به دردسر انداخت

خبرملت: پرسپولیس با وجود ثبت قرارداد با کنعانی زادگان و شهاب زاهدی همچنان به دنبال خریدهای جدید است. پرسپولیس شهریار مغانلو را می‌خواهد اما سپاهان حاضر به فروش او به پرسپولیس نیست. سپاهان آقای گل فصل قبل لیگ برتر را حاضر است به هر تیمی بفروشد جز پرسپولیس. تیم فرهاد مجیدی حالا خواهان به خدمت گرفتن بازیکن مد نظر پرسپولیس شده است. 

به گزارش خبر ورزشی، شهریار مغانلو فصل قبل آقای گل لیگ برتر شد ولی با مدیران سپاهان اختلاف نظرهایی پیدا کرد. شهریار که فصل بسیار خوبی را سپری کرد، در اردوی ترکیه با سپاهانی‌ها حضور دارد ولی شایعه جدایی او از این تیم طی روزهای گذشته به صورت جدی به گوش رسید. یحیی گل‌محمدی که یک نیم فصل با مغانلو در پرسپولیس کار کرده بود، علاقه زیادی به این بازیکن دارد و همواره از اینکه شهریار را دوباره در تیمش داشته باشد، استقبال می‌کند.

از همین رو با توجه به اینکه سپاهان کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر را به خدمت گرفت و همچنین به دنبال خرید یک مهاجم خارجی است، گفته شد که شهریار از سپاهان جدا خواهد شد و به پرسپولیس بازخواهد گشت. با توجه به اینکه سپاهان و پرسپولیس رقبای جدی هم در لیگ محسوب می‌شوند، مشخص بود که باشگاه سپاهان تحت هیچ شرایطی حاضر نیست به پرسپولیس بازیکن بدهد.

اتفاقی که در نهایت هم رخ داد و حضور مغانلو در پرسپولیس منتفی شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که سپاهانی‌ها به مغانلو اعلام کردند نمی‌تواند راهی پرسپولیس شود ولی اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد، می‌تواند با پرداخت ۸۰۰ هزار دلار که حدودا ۴۰ میلیارد می‌شود، از سپاهان جدا شود.

در همین ارتباط خبررسید؛ با توجه به عدد رضایت‌نامه مغانلو یکی از تیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس برای جذب وی دست به کار شده و به مغانلو گفته تا ۸۰۰ هزار دلار هم حاضر است برای رضایت‌نامه او خرج کند، رقمی‌که قطعا هیچیک از تیم‌های ایرانی از پس پرداختش برنمی‌آیند.

حالا گفته می‌شود تیمی که خواهان شهریار مغانلو شده اتحاد کلبا در امارات است. تیمی که فرهاد مجیدی سرمربی آن است. دی ماه سال گذشته نیز باشگاه اتحاد کلباء با تصمیم مجیدی قرارداد آلابا مهاجم خارجی‌اش را فسخ کرد. سرمربی سابق استقلال آن روزها به دنبال جذب یک مهاجم بود و شنیده می‌شد گزینه اصلی‌اش شهریار مغانلوست. با تمام این تفاسیر شهریار مغانلو تصمیم گرفت در سپاهان بماند. این مهاجم بلند قامت و سرزن توانست همراه با تیم اصفهانی به عنوان آقای گلی لیگ برتر برسد اما در فصل گذشته هیچ جامی کسب نکرد.

هم اکنون تیم سپاهان کاوه رضایی، عیسی آل‌کثیر، رضا اسدی و رضا شکاری را در اختیار دارد و بر همین اساس شهریار مغانلو تصمیم گرفته است از این تیم جدا شود. البته جدایی آقای گل لیگ از سپاهان به این آسانی هم نیست و تیم جدید او باید ۸۰۰ هزار دلار به تیم اصفهانی بپردازد. رقمی‌که به طور قطع و یقین از عهده پرسپولیس برنمی‌آید مگر آن که...

دردسری که سعید مهری برای میلاد سرلک درست کرد

سعید مهری هافبک جنجالی این روزهای استقلال که قراردادش با این تیم را فسخ کرده و حاضر به شرکت در تمرینات آبی‌ها نشده به جای میلاد سرلک به تورنمنت کافا دعوت شد.

در همین ارتباط خبردار شدیم کادرفنی تیم ملی بین میلاد سرلک و سعید مهری که هر دو از قضا از بهترین‌های پرسپولیس و استقلال در اواخر فصل گذشته بودند، دچار تردید شده بود. برخی اعضای کادرفنی موافق دعوت سعید مهری بودند و برخی دیگر عنوان می‌کردند میلاد سرلک لایق دعوت به اردوی تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافاست.

میلاد سرلک

با این وجود در نهایت امیر قلعه نویی تصمیم گرفت سعید مهری را دعوت کند و همین تصمیم میلاد سرلک را دچار دردسر جدیدی کرد. مجوز میلاد سرلک برای حضور در لیگ برتر اول شهریورماه سال‌جاری به پایان می‌رسد و با توجه به عدم دعوت این هافبک دفاعی به آخرین اردوی تیم ملی، او سرباز محسوب می‌شود.

براین اساس شاید تنها شانس میلاد سرلک برای نرفتن به سربازی و بازی در پرسپولیس دعوت مجدد امیر قلعه‌نویی و مجوز فدراسیون فوتبال باشد اما...

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار