مهدی طارمی| ازدواج مهدی طارمی| مهدی طارمی و همسرش

مهدی طارمی ازدواج کرد | همسر مهدی طارمی کیست؟

مهدی طارمی، بازیکن تیم فوتبال پورتو و ستاره تیم ملی ایران که در جام جهانی قطر دو گل به ثمر رساند، متأهل شده و همسر او در تصمیمات فوتبالی‌اش هم تأثیرگذار است.

مهدی طارمی ازدواج کرد | همسر مهدی طارمی کیست؟

خبرملت: مهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل بوشهر است. مهدی طارمی با درخشش در تیم پرسپولیس به تیم ملی ایران دعوت شد. مهدی طارمی در جام جهانی قطر دو گل به تیم ملی انگلستان زد. در سالهای گذشته شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی بازتاب گسترده ای داشت اما این دو در نهایت به هم نرسیدند. مهدی طارمی سال گذشته متأهل شد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که مهدی طارمی ازدواج کرده است. انتشار خبری از یک روزنامه عربستانی باعث شد که این بحث دوباره داغ شود. 

روزنامه سعودی اسپورت مدعی شد که همسر طارمی مانع انتقال این بازیکن به الهلال شد.

به گزارش ایسنا، درخشش مهدی طارمی در پورتو باعث شد تا مورد توجه الهلال عربستان قرار گیرد.

الهلال حاضر بود که با قراردادی سه ساله و حقوق سالانه ۱۰ میلیون یورو مهدی طارمی را جذب کند اما مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تصمیم گرفت که به این پیشنهاد پاسخ منفی دهد.

مهدی طارمی درحالی به پیشنهاد الهلال پاسخ منفی داد که مهاجمان و بازیکنان بزرگ فوتبال جهان یکی پس از دیگری راهی لیگ متحول شده عربستان می‌روند.

روزنامه سعودی اسپورت انتقال طارمی به الهلال را منتفی دانست.

این روزنامه درباره دلیل انتقال پیدا نکردن طارمی به الهلال این‌گونه نوشت: باشگاه الهلال پرونده انتقال طارمی را بست چرا که همسر این بازیکن ایرانی به او فشار آورد تا پیشنهاد الهلال را رد کند و هم‌چنان به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد.

هم‌چنین روزنامه اسپورت ۲۴ عربستان نیز اعلام کرد که الهلال در نهایت برای تقویت خط حمله تیمش با لوکاکو به توافق نهایی دست پیدا کرد و این مهاجم بلژیکی به زودی راهی ریاض خواهد شد.

5860199

همسر مهدی طارمی کیست؟

رسانه‌های مختلف درباره همسر مهدی طارمی خبرهای متفاوتی را منتشر کرده‌اند و برخی از ازدواج بازیکن سابق پرسپولیس با دختری بوشهری و برخی دیگر از ازدواج او با دختری خارجی نوشته‌اند.

تصاویری هم از مهدی طارمی در کنار برخی خانمها منتشر شده که هر رسانه مدعی شده یکی از آن خانمها همسر مهدی طارمی است ولی ما در خبرملت هیچ کدام این خبرها و تصاویر را نمی‌توانیم تأیید کنیم.

هنوز مهدی طارمی واکنشی به این اخبار و تصاویر نشان نداده و قطعا تنها خود اوست که می‌تواند اخبار موثق را در این زمینه اعلام کند.

مهدی طارمی

عروسی میلیاردی مهدی طارمی صحت دارد؟

سال گذشته حواشی زیادی در خصوص پیوند مهدی طارمی و همسرش مطرح شد. بازیکن بوشهری شاغل در لیگ پرتغال که با درخشش خود در این فصل بین تیم‌های اروپایی خواهان زیادی پیدا کرده است، اما برخی از رسانه‌ها با هدف حاشیه‌سازی برای این بازیکن خوش اخلاق بوشهری، مسائلی را به وی نسبت داده‌اند که خلاف واقعیت است.

علیشاه طارمی پدر مهدی طارمی با رد این شایعات اظهار داشت: مراسم عقد رسمی مهدی با حضور اعضای درجه یک خانواده داماد و عروس در بوشهر برگزار شده است و هیچ خبری از مراسم لاکچری و میلیاردی نبوده و مراسم دیگری نیز برگزار نخواهد شد.

با توجه به نزدیکی سفر عادل فردوسی پور به بوشهر و حضور مهدی طارمی در این شهر، حتی شایعاتی مبنی بر حضور این مجری معروف صداوسیما در مراسم مهدی منتشر شد که پدر طارمی این موضوع را بی‌پایه و اساس دانست.

1

ماجرای لو رفتن عکسهای مهدی طارمی و سحر قریشی

چند سال قبل تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد مهدی طارمی و سحر قریشی بازیگر سینما با یکدیگر وارد رابطه شده‌اند.

همان زمان خبر ورزشی درباره این موضوع نوشت: گویا یک بازیگر تازه‌کار که از دوستان سحر قریشی بوده متهم است به لو دادن تصاویر خصوصی این بازیگر و مهدی طارمی.

سحر قریشی که عکس‌هایش با مهدی طارمی لو رفت و برایش حاشیه های فراوانی درست شد، در شبکه‌های اجتماعی متنی را به اشتراک گذاشت که می‌تواند از ماجرای لو رفتن عکس‌ها رمزگشایی کند.

این بازیگر نوشت: «زخم‌های امروزمان جواب لطف‌هایی است که چشم بسته به دیگران کردیم... مراقب آدم‌های کوچک اطراف‌تان باشید. آن‌ها با شما دنیای‌شان را می‌سازند و چیزی برای از دست دادن ندارند، چون به خدا ایمان ندارند.»

3

بعضی‌ها تصور کردند این متن متلک به طارمی است، اما به‌نظر می‌رسد قریشی به دوستی طعنه زده که تصاویر را لو داده است. گویا یک بازیگر تازه‌کار که از دوستان نزدیک سحر بوده و حالا دیگر ردی از او در صفحه قریشی نیست، متهم است به لو دادن تصاویر خصوصی این بازیگر و مهدی طارمی...

درباره این بازیگر گفته می‌شود او با یکی از بازیکنان فعلی پرسپولیس در ارتباط بوده و مدت کوتاهی هم دوست صمیمی سحر قریشی بود، به حدی که حتی به اپل‌آی‌دی او دسترسی داشته است!

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار