استقلال| پرسپولیس| مهدی قائدی| مهدی طارمی| سعید عزت اللهی| رضا اسدی| محمد محبی

مهدی قائدی و محبی در استقلال؛ شهاب زاهدی و رضا اسدی در پرسپولیس! سعید عزت اللهی کجا؟! | ۱۰ بازیکن تیم ملی بازار نقل و انتقالات را داغ کردند

10 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت کافا هنوز تصمیم نهایی خود را برای فصل بعد نگرفته‌اند.

مهدی قائدی و محبی در استقلال؛ شهاب زاهدی و رضا اسدی در پرسپولیس! سعید عزت اللهی کجا؟! | ۱۰ بازیکن تیم ملی بازار نقل و انتقالات را داغ کردند

خبرملت: تیم ملی فوتبال ایران با 25 بازیکن راهی اولین دوره تورنمنت کافا شد و توانست با شکست ازبکستان، عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. پس از پایان فیفا دی، بازیکنان فصل استراحت خود را آغاز کردند؛ اما با حالات متفاوت. بعضی از نفرات تکلیف‌شان برای فصل بعد مشخص بود و برخی دیگر باید در حین گذراندن تعطیلات، تصمیم‌های مهمی را برای فصل بعدی اتخاذ می‌کردند و حالا همچنان 10 نفر از بازیکنان ملی‌پوش شرایط مبهمی برای آینده دارند که قرار است در این گزارش به آن‌ها بپردازیم.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان

به گزارش فوتبال 360، پس از اتمام قرارداد با الاهلی قطر، باشگاه قطری قراردادش را تمدید نکرد تا به دنبال مقصدی جدید باشد. در ابتدا شنیده شد که پیشنهاداتی از حاشیه خلیج فارس دارد اما طی روزهای اخیر صحبت از گزینه‌های داخلی است. ابتدا به پرسپولیس نزدیک شد و انتظار می‌رفت بار دیگر او را در لباس سرخ مدافع عنوان قهرمانی ببینیم اما حالا شرایط کمی دگرگون شده و تراکتور هم وارد کارزار شده و از شانس خوبی برای جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان برخوردار است.

مجید حسینی

مدافع 27 ساله تیم ملی ایران از اول جولای رسما به عنوان بازیکن آزاد شناخته می‌شود و باید تیم بعدی‌اش را مشخص کند. او به خاطر قطعی شدن جدایی‌اش از کایسری‌اسپور در هفته‌های پایانی در ترکیب تیمش چندان به میدان نرفت و حالا باید دید همچنان به حضور در سوپرلیگ ترکیه ادامه خواهد داد یا پس از 5 سال از این کشور خواهد رفت. حسینی در سایت ترانسفرمارکت ارزشی در حدود سه میلیون یورو دارد.

علیرضا علیزاده

عملکرد موفق در فصلی که گذشت باعث شد تا امیر قلعه‌نویی شاگرد سابق خود در گل‌گهر را به اردوی تیم ملی دعوت کند و در تورنمنت کافا هم چند دقیقه به او میدان بدهد. حالا علیزاده که قراردادش با نماینده سیرجان به اتمام رسیده، پیشنهادات جذابی از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران دارد که سپاهان بیش‌ترین بخت را برای استخدام او دارد. هافبک میانی گل‌گهر فعلا به درخواست تمدید قرارداد نماینده استان کرمان پاسخ منفی داده است اما احتمال ماندنش را نباید کاملا منتفی بدانیم.

سعید عزت‌اللهی

ژانویه 2024، قرارداد سعید عزت‌اللهی با تیم وایله به اتمام می‌رسد و باشگاه دانمارکی بدش نمی‌آید تا ستاره ایرانی و ملی‌پوش خود را در این پنجره نقل‌وانتقالاتی به فروش برساند تا بتواند مبلغی را مال خود کند. سعید بازهم مانند چند سال اخیر مورد توجه چند باشگاه ایرانی قرار گرفته و سرخابی‌های پایتخت هم نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند. شنیده می‌شود یحیی گل‌محمدی به طور بسیار جدی در پی نهایی شدن این انتقال است و با هافبک میانی تیم ملی ارتباط برقرار کرده است.

مهدی قایدی

مهدی قایدی، ستاره تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست‌ودوم به خاطر اینکه تحت قرارداد با شباب‌الاهلی امارات است به امارات برگشته و باشگاهش برای صدور رضایت‌نامه‌ او یک میلیون‌و 200 هزار دلار از آبی‌پوشان طلب کرده است. مبلغی که مانع بزرگی برای حفظ قایدی به‌حساب می‌آید. از طرفی باشگاه الاتحاد کلباء هم جزو مشتریان وینگر ملی‌پوش فصل قبل استقلال است و فرهاد مجیدی می‌خواهد این ستاره بوشهری را به خدمت بگیرد.

محمد محبی

ماجرای محمد محبی هم برای استقلالی‌ها پیچیده شده است. در شرایطی که آبی‌ها به دنبال این بودند تا با پرداخت اقساطی 600 هزار یوروی باشگاه سانتاکلارا، محبی را در تیم خود نگه دارند، العین امارات به خرید وینگر بوشهری تیم ملی ایران علاقه نشان داده و در آستانه خرید اوست. محبی که پیش از این اعلام کرده بود دوست دارد در استقلال به بازی ادامه دهد، حالا ممکن است راهی لیگ امارات شود و پیراهن یکی از محبوب‌ترین تیم‌های این کشور را به تن کند.

امیرحسین حسین‌زاده

یک سال از قرارداد امیرحسین حسین‌زاده و باشگاه شارلوای بلژیک باقی مانده اما عملکرد نه‌چندان مثبت این بازیکن 22 ساله باعث شده تا او جایگاه چندان مستحکمی در این تیم نداشته باشد. از طرفی حسین‌زاده که یکی از ارکان اصلی قهرمانی استقلال در لیگ بیست‌ویکم بود، به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جواد نکونام برای جایگزینی مهدی قایدی (در صورت جدایی) تبدیل شده است. آبی‌ها برای داشتن او باید دست به جیب شوند و بعید است شارلوا به راحتی، بازیکن خود را از دست بدهد.

مهدی طارمی

ماجرای مهدی طارمی با بقی بازیکنان حاضر در این لیست تفاوت دارد. آقای گل لیگ پرتغال در فصلی که گذشت مورد توجه چند تیم اروپایی و آسیایی قرار گرفته است. گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این ستاره 30 ساله و بوشهری می‌شود اما به نظر می‌رسد 2 باشگا میلان ایتالیا و الهلال عربستان مشتاق‌ترین و جدی‌ترین تیم‌ها برای استخدام مهاجم پورتو هستند. یکی از رسانه‎‌های پرتغالی به این موضوع اشاره کرده که طارمی علاقه‌ای به حضور در عربستان ندارد و می‌خواهد همچنان در قاره سبز و یکی از لیگ‌های معتبر به فوتبال ادامه دهد.

شهاب زاهدی

گویا باید انتقال او به پرسپولیس را قطعی بدانیم. شهاب زاهدی پس از گذراندن چندین سال در کشورهای ایسلند، اوکراین و مجارستان حالا در آستانه بازگشت به فوتبال ایران و تیم اسبقش پرسپولیس است. این بازیکن 27 ساله و ملی‌پوش قرار است برای تقویت خط حمله به جمع سرخ‌پوشان اضافه شود و توافقات بین او و باشگاه انجام شده و طی روزهای آتی باید منتظر اعلام خبر قطعی باشیم.

رضا اسدی

یکی از شاه‌ماهی‌های این فصل فوتبال ایران بدون شک رضا اسدی است. بازیکنی که فصل پیش در بدترین شرایط ممکن از پرسپولیس جدا شد و با قراردادی یک ساله به تبریز رفت، در ترکیب تراکتور و با تغییر پستش دوباره احیا شد و حتی به پیراهن تیم ملی هم رسید. اسدی حالا از هر سه تیم نخست جدول لیگ بیست‌ودوم پیشنهاد دارد. اسدی در روزهایی به پرسپولیس بسیار نزدیک شد اما حالا سپاهان توانسته تا حدی گوی سبقت را برباید. باید صبر کرد و دید که این بازیکن چندپسته نهایتا کدام تیم را برای فصل بعد انتخاب خواهد کرد.

 

منبع: فوتبال 360
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار