پیشنهاد فوق نجومی غول ایتالیایی به مهدی طارمی

اکرم کونور خبرنگار مطرح ترکیه‌ای و روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در یک مطلب جدید، روی علاقه میلان به جذب مهدی طارمی تأکید کردند.

پیشنهاد فوق نجومی غول ایتالیایی به مهدی طارمی

صبح دوشنبه بود که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از گزینه‌های میلان برای جانشینی زلاتان ایبراهیموویچ رونمایی کرد. جایی که از مارکوس تورام به همراه جانلوکا اسکاما و مهدی طارمی، به عنوان اهداف تابستانی روسونری نام برده شد تا لباس این تیم را در فصل بعد بر تن کنند.

پس از گذشت ساعاتی، گاتزتا در مطلب جدیدی به معرفی مهدی طارمی پرداخت و از لقب جالب «حشره کوچک» برای او استفاده کرد. ویژگی نسبت‌داده‌شده به مهاجم ایرانی کاملا یک توصیف مثبت برای او محسوب می‌شود و به معنای فردی است که برای رسیدن به اهدافش، تا آخرین نفس تلاش می‌کند و برای رسیدن به نتیجه دلخواهش بی‌خیال داستان نمی‌شود.

گاتزتا به مرور زندگی ورزشی طارمی پرداخت و این‌که او تا ۲۷ سالگی در لیگ قطر توپ می‌زده است و سپس یک انفجار بزرگ در پرتغال رخ داد و او توانست در سه فصل گذشته ۸۰ گل را به ثمر برساند و در نهایت نیز عنوان آقای گلی لیگ این کشور را در فصل سپری شده به دست آورده است. این روزنامه معتبر ایتالیایی از اهداف میلان برای سرمایه‌گذاری روی مهاجم ۳۰ ساله ایرانی نوشته و این‌که او می‌تواند یک جایگزین مناسب برای زلاتان ایبراهیموویچ باشد، اما مشکل اصلی در راه انتقال طارمی به سن سیرو، یک سال باقیمانده از قرارداد وی با پورتو و مبلغ درخواستی اژدها برای صدور اجازه این انتقال است.

5866955

منبع: خبر آنلاین
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار