سرعت اینترنت| افزایش سرعت اینترنت| تست سرعت اینترنت

سرعت اینترنت وای فای را با یک تکه فویل چند برابر کن | ترفند جالب افزایش سرعت اینترنت +ویدئو

فویل آلومینیوم همانند یک دیوار مجازی در پشت روتر وای فای عمل می‌کند و به طور بالقوه، پوشش شبکه و همچنین سرعت آن را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد.

سرعت اینترنت وای فای را با یک تکه فویل چند برابر کن | ترفند جالب افزایش سرعت اینترنت +ویدئو

سرعت اینترنت در ایران همواره از دغدغه‌های مردم بوده است. علیرغم افزایش سرعت اینترنت در سالهای اخیر، باز هم رتبه ایران در جهان چندان تعریفی ندارد. در حال حاضر به لحاظ متوسط سرعت اینترنت موبایل، ایران در رتبه ۸۳ از میان ۱۴۰ کشور قرار دارد. سرعت اینترنت خانگی هم به نسبت جهان چندان قابل تعریف نیست. با این حال ترفندهایی وجود دارد که با استفاده از ترفندها می توان سرعت اینترنت را افزایش داد.

به تازگی گروهی از دانشمندان از امکان بهبود کیفیت سیگنال وای فای با استفاده از فویل آلومینیوم خبر داده‌اند؛ روشی ارزان که سرعت و امنیت شما را بهبود می‌بخشد!

این روش ساده و کم‌هزینه، کاربران را قادر می‌سازد که کیفیت سیگنال وای فای خانگی خود را بهینه‌سازی کنند. برای استفاده از این متد، به ابزاری ساده نیاز دارید که در همه جا نیز قابل دسترس است: فویل آلومینیوم!

این گروه از دانشمندان با بهره‌گیری از یک شکل خاص از فویل آلومینیوم، موفق شدند که امواج شبکه بی‌سیم را به خوبی هدایت کنند. در این روش، فویل آلومینیوم همانند یک دیوار مجازی در پشت روتر وای فای عمل می‌کند و به طور بالقوه، پوشش شبکه و همچنین سرعت آن را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد.

ویدئوی زیر را ببینید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار