بهنوش طباطبایی| بهنوش طباطبایی عکس| بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی چگونه از ۲۵ سال قبل جوان تر شد؟ | این ویدئو بهنوش طباطبایی شما را بهت زده می کند

ویدئویی از مجری گری بهنوش طباطبایی در سال 1376 نشان می دهد که این بازیگر طی ۲۵ سال به چه طرز شگفت انگیزی تغییر کرده است.

بهنوش طباطبایی چگونه از ۲۵ سال قبل جوان تر شد؟ | این ویدئو بهنوش طباطبایی شما را بهت زده می کند

بهنوش طباطبایی در ابتدای دهه هشتاد با سریال مسافری به عنوان چهره‌ای جدید به عرصه بازیگری معرفی شد. بهنوش طباطبایی پس از آن در فیلمها و سریال های مختلفی ایفای نقش کرد. ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل از جمله اتفاقات مهم زندگی این بازیگر بود که پس از چند سال به جدایی انجامید. بهنوش طباطبایی مدعی است اولین بازیگر زن ایرانی است که فعالیت مدلینگ را به صورت قانونی انجام داده است. بهنوش طباطبایی اکنون ۴۲ سال دارد و مجرد است.

بهنوش طباطبایی در سالهای اخیر با تغییراتی که در چهره اش ایجاد کرده همه را شگفت زده کرده است.

برخی صفحات فعال در حوزه مد و زیبایی نوشته اند که خانم طباطبایی چندین عمل زیبایی انجام داده تا چهره اش آن طور که مورد علاقه اش است تغییر کند.

ویدئویی از مجری گری او در سال 1376 نشان می دهد که این بازیگر طی 26 سال به چه طرز شگفت انگیزی تغییر کرده و بیراه نیست اگر بگوییم امروز از قبل جوان تر شده است.

پس از دیدن ویدئوی فوق، عکس های پایین را ببینید تا متوجه شوید بهنوش طباطبایی چه تغییرات باورنکردنی در صورتش ایجاد کرده است. تصاویر زیر مربوط به حضورش در مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی است.

بهنوش طباطبایی در مراسم مهرجویی

بهنوش طباطبایی در مراسم مهرجویی

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار