پژمان جمشیدی| ازدوج پژمان جمشیدی| پژمان جمشیدی و همسرش

عکس همسر پژمان جمشیدی لو رفت | ازدواج پژمان جمشیدی با بلاگر معروف اینستاگرامی +عکس

پژمان جمشیدی با همسرش نگار فرهمند که یک بلاگر معروف در اینستاگرام است در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی شرکت کرد.

عکس همسر پژمان جمشیدی لو رفت | ازدواج پژمان جمشیدی با بلاگر معروف اینستاگرامی +عکس

پژمان جمشیدی از جمله معدود چهره‌هایی است که هم در فوتبال و هم در سینمای ایران موفق بوده است. پژمان جمشیدی به عنوان یکی از بازیکنان خاطره‌ساز تیم فوتبال پرسپولیس شناخته می‌شود. پژمان جمشیدی پس از خداحافظی از فوتبال، با بازی در سریال پژمان وارد عرصه بازیگری شد. پژمان جمشیدی در کنار سام درخشانی یکی از زوج‌های محبوب سینما را تشکیل داده‌اند. به تازگی خبر مهم ازدواج پژمان جمشیدی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور فراگیر شده است.

پژمان جمشیدی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که چند سالی است در دنیای بازیگری خوش می‌درخشد از افراد حاضر در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی بود که با حلقه‌ی طلایی‌اش جلب توجه کرد و خبر از ازدواجش داد.

این بازیگر ۴۶ ساله که چندی پیش در مصاحبه با عادل فردوسی‌‌پور اذعان کرده‌بود که بزرگترین آرزویش تشکیل خانواده است، با همسرش در مراسم آتیلا پسیانی شرکت کرده و با خانواده و بازماندگان آن مرحوم همدردی کرد. تعدادی از تصاویر نگار فرهمند، بلاگر ایرانی و همسر پژمان جمشیدی را می‌بینید.

همسر پژمان جمشیدی

همسر پژمان جمشیدی

همسر پژمان جمشیدی

دلیل بی توجهی پژمان جمشیدی به خانم بازیگر فاش شد

چندی پیش پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی در اکران فیلم "بی مادر" که در پردیس سینمایی شمیران برگزار شد حضور یافتند.

رفتار سرد پژمان جمشیدی با پردیس پورعابدینی در این مراسم سوژه کاربران در فضای مجازی شد. 

برخی از کاربران نوشتند برخورد سرد پژمان جمشیدی با خانم بازیگر به خاطر متاهل شدن پژمان است. این بازیگر چندی پیش در گفتگو با عادل فردوسی‌پور اعلام کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد.

حالا دو ماه پس از آن اتفاق، ویدئویی منتشر شده که نشان می دهد پژمان جمشیدی به همراه همسرش در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی حضور پیدا کرده است.

عقاب شدن خواهر پژمان جمشیدی!

پژمان جمشیدی چندی پیش موفق شد جایزه حافظ بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم علفزار دریافت کند.

پژمان جمشیدی پس از خداحافظی از عرصه فوتبال با سریال پژمان دیده شد و بعد در شرایطی وارد سینما شد که انتقادات فراوانی به او می‌شد اما حالا جوایز مختلف سینمایی را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

در واکنش به این اتفاق، مامک خواهر پژمان جمشیدی ویدئویی را منتشر کرد و با جایزه گرفتن برادرش پز داد.

لحظه اهدای جایزه به پژمان جمشیدی را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید:

پایان زوج طلایی سام درخشانی و پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی درباره کارهای مشترک خود با سام درخشانی گفت: هم‌اکنون خوب بد جلف در سینمای ایران برند شناخته‌شده‌‌ای است. ما سری دوم این فیلم را ناتمام گذاشتیم و سینما تعطیل شد. پیمان قاسمخانی خیلی معذب این داستان بود که فیلم تکمیل شود. می‌گفت مخاطب را نباید با فیلم ناتمام رها کرد، از این‌رو ساخت سریال خوب بد جلف۳ مطرح شد که در ۱۲ قسمت فیلمبرداری شد.

او افزود: نخستین بار است که این جمله را می‌گویم؛ شاید این جزو آخرین کارهای من و سام درخشانی باشد زیرا با توجه به اینکه هر کدام گرفتاری‌های خودمان را داریم و همینطور شرایط کرونا که همه‌‌چیز را پیچیده کرده، شاید من و سام مدت‌ها فرصت بازی کنار هم را نداشته باشیم و سریال خوب بد جلف آخرین کار من و سام حداقل تا چند سال آینده باشد. ولی خب، همیشه خاطرات خیلی خوبی با سام دارم. خیلی باهم راحتیم. خیلی دوستش دارم مثل یک برادر بزرگ‌تر برای من است.

جمشیدی ادامه داد: در برند خوب بد جلف با توجه به اینکه محسن چگینی و پیمان و مهراب قاسمخانی، من و سام دوستان خیلی خوب برای هم بودیم و بیشتر برادرانه و رفاقتی کار می‌کردیم، رفقای خوبی برای هم هستیم و همین موجب شده سختی‌های کار را به جان بخریم. 

آیا زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی به آخر خط رسیده‌اند؟

پژمان جمشیدی پولسازترین بازیگر ایران

پژمان جمشیدی حالا عنوان پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران را در اختیار دارد. این فوتبالیست مشهور چند سال پیش با سریال «پژمان» پا به عرصه بازیگری گذاشت.

به حضور نام پژمان جمشیدی در فهرست سالانه پول‌سازترین‌های سینما عادت کرده‌ایم. این فوتبالیست سابق، چندین سال است با کمدی‌هایی پرفروش در فهرست پرفروش‌های سال هم حاضر است.

جمشیدی در سال ۹۹ پنج فیلم «جهان با من برقص!»، «تگزاس ۲»، «ایده اصلی»، «هزارتو» و «ما همه با هم هستیم» را داشت که فروش در مجموع ۶۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومانی را رقم زد.

پژمان جمشیدی در سال ۹۹ حداقل دو فیلم «خوب، بد، جلف: ارتش سری» و «دینامیت» را خواهد داشت و اگر «تگزاس ۳» هم به تولید برسد، بی‌تردید مسیر آسانی برای حضور دوباره در فهرست ستاره‌های پول ساز خواهد داشت.

پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، استیل آذین و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌های اخیر است.

او حرفهٔ بازیگری‌اش را نخست در سال ۱۳۹۰ با بازی در قسمتی از مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان و سپس در سال ۱۳۹۲ و با بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی پژمان آغاز کرد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم (۱۳۹۶)، شیشلیک (۱۳۹۹) و علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. همچنین نقش‌آفرینی او در مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی برایش تندیس جشن حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی در تلویزیون را به همراه داشت. همچنین جمشیدی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر (۱۴۰۱) برای بازی در نقش مکمل فیلم یادگار جنوب در جشنواره فجر نامزد شد و دیپلم افتخار این جشنواره را کسب کرد.

وی مدتی به خوانندگی روی آورد و همراه محمدرضا هدایتی آهنگ‌هایی را خواند و آهنگ‌های مستقلی نیز منتشر کرد

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار